24 Reacties

5 maanden geleden

Connetix is fantastisch, voor alle leeftijden heel leuk!

5 maanden geleden

Voor het grotere budget: een grote schommel + glijbaan + zandbak voor in de tuin :)

5 maanden geleden

Fiets met trappers! Kan via mp voor twee tientjes maar je kan ook groots uitpakken er mee. En kan je eventueel accessoires vragen zoals bel, mandje of spaakkralen. Spelletjes, puzzels, knutselspullen. Poppenhuis, poppenkleertjes etc. Waar je kleine voor interesseert.

5 maanden geleden

Fietsje, glijbaan, memory, hamertje tik, vissen vang spel, domino, keukentje ,

5 maanden geleden

Iemand ook een tip voor een leuk barbie/poppenhuis? En nog enigszins betaalbaar.

5 maanden geleden

Reactie op Anis🫶

Iemand ook een tip voor een leuk barbie/poppenhuis? En nog enigszins betaal ...
Ik ben ook op zoek.. Momenteel heb ik het poppenhuis van Petite Amelie op het oog

5 maanden geleden

Reactie op Anis🫶

Iemand ook een tip voor een leuk barbie/poppenhuis? En nog enigszins betaal ...
Ik zou op marktplaats kijken. Als je beetje goed zoekt kan je daar bijna gave huisjes vinden die compleet zijn gemeubileerd. Mijn schoonouders hebben van vrienden een poppenhuis gekocht van volgens mij smallfoot. Incl. Meubels voor eigenlijk 2 of 3 huizen. 🥲 van goed hout dus kan echt nog een paar jaar mee.

5 maanden geleden

Magneetstenen zijn hier een enorm succes

4 maanden geleden

Ik heb een poppenhuis van de Lidl, was laatst voor €30 in de aanbieding (incl poppetjes en meubels). Groot succes hier!

4 maanden geleden

Wat bij ons op de lijst staat: Spelletjes, puzzels, magneetstenen, boekjes (met magneet, of zoek boekjes), knutselspullen, verkleedsetjes, pyjama’s etc.. De grote dingen die erop staan: speeltoestellen voor in de tuin

4 maanden geleden

Wij hebben echt een poppenmeisje, deze cadeaus waren hier echt een hit: - muziekdoosje, heb ik zelf met sinterklaas cadeau gedaan, een hele mooie van Djeco. Meteen ook wat armbandjes en kettingen erbij gedaan - botjes schaatsen - rolschaatsen (voor over je schoenen) - poppen / barbies - verkleedjurken / kleren en accessoires - traploper (klinkt stom, maar vond ze echt leuk) - caledeiscoop Andere vriendinnen van haar zijn weer heel blij met magnatiles, knutselspulletjes, dingen van paw patrol, duplo, etc.

4 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Wij hebben echt een poppenmeisje, deze cadeaus waren hier echt een hit: - ...
Heb je een linkje van de rolschaatsen? 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Anis🫶

Heb je een linkje van de rolschaatsen? 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Haha jahoor. Wij hebben deze https://www.internet-toys.com/363521-skids-con ...
Dankje! Ik ga eens kijken voor zoiets. Onze dochter heeft maat 27 dus deze zijn dan te klein. 😅

4 maanden geleden

Reactie op Anis🫶

Dankje! Ik ga eens kijken voor zoiets. Onze dochter heeft maat 27 dus deze ...
Oh wow dat zijn al grote voetjes! Hier nog maar 24 😊 maar ze zullen zoiets vast ook wel in grotere maten hebben

4 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Oh wow dat zijn al grote voetjes! Hier nog maar 24 😊 maar ze zullen zoiets ...
Ja lange benen, grote voeten. 🤣 Ze zit ook in maat 104/110.

4 maanden geleden

Reactie op Anis🫶

Ja lange benen, grote voeten. 🤣 Ze zit ook in maat 104/110.
Oh wow! Dan is ze idd groot voor haar leeftijd!

4 maanden geleden

Ohja, ik heb ook deze op het verlanglijstje staan: https://www.bol.com/nl/nl/p/goula-houten-kalenderklok-leerklok/1004004007958351/?promo=GSB23 Lijkt me leuk om haar hiermee tijd uit te leggen. Eerst deden we dat met donker, het is donker dus je moet naar bed. Maar nu is het nog geen bedtijd als het donker is. Op deze klok staan ook de seizoenen enzo en de dagen. Daar beginnen we maar nee, voor klokkijken is het nog wat te vroeg

4 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Ohja, ik heb ook deze op het verlanglijstje staan: https://www.bol.com/nl/ ...
Die hebben wij er inderdaad ook op staah😊

4 maanden geleden

Step, spelletjes (oma's waslijn en haba: boomgaard is hier favoriet)