6 Reacties

3 maanden geleden

Hi, klopt hoor dat de meeste dingen unisex is. Ik was vooral benieuwd of er al jongens zijn die met echt kindergereedschap spelen maar dat kunnen natuurlijk ook meisjes zijn. Ik vind de magneetstenen ook heel leuk, twijfel om de knikkerbaan erbij te doen. Met sinterklaas playmobil gekregen en dat is ook heel leuk. En de waytoplay baan blijft leuk.

3 maanden geleden

Reactie op Girl

Hi, klopt hoor dat de meeste dingen unisex is. Ik was vooral benieuwd of er ...
Wij hebben de knikkerbaan! Hij is heel leuk maar best lastig om te bouwen, ook onze oudste van bijna 6 lukt dit bijna niet zelfstandig. Dus je moet er dan wel zin in hebben om het samen te bouwen.

3 maanden geleden

Ik heb echt tutjes als meisjes. Barbie, lol poppen en babyborn zijn hier favoriet. Lego is ook een succes hier trouwens.

2 maanden geleden

Knikkerbaan, magnetisch speelgoed, schooltas met broodtrommelsetje van lievelingsboek/serie/film, poppenbuggy, knutseldoos, verkleedklerenmand

2 maanden geleden

Wij hebben o.a LEGO gevraagd, Gabby鈥檚 poppenhuis, knutsel spulletjes, klei, bluetooth hoofdtelefoon voor kids Wij geven ze Paw patrol auto鈥檚 (yep zijn ze dol op馃ぃ) Barbies kijken ze hier niet naar om. Hebben doos vol maar ligt denk ik echt aan het kind en de interesses.. ongeacht de leeftijd. Wat mijn dochters leuk vinden, vind bijvoorbeeld dochter van mijn vriendin vreselijk en andersom馃榿

2 maanden geleden

Hier worden ze begin maart 4 jaar en 2 jaar. Ze krijgen samen een groot klimrek in de tuin en vraag daar bol.com bonnen voor. Ze heeft/krijgt ook nog Karaoke microfoon Groot paard waar ze op kan zitten Poppenhuis Polly pocket Broodtrommel/tas/beker voor school En ze vraagt nog playmobil, knippakket enz