6 Reacties

3 maanden geleden
Hi, klopt hoor dat de meeste dingen unisex is. Ik was vooral benieuwd of er al jongens zijn die met echt kindergereedschap spelen maar dat kunnen natuurlijk ook meisjes zijn.
Ik vind de magneetstenen ook heel leuk, twijfel om de knikkerbaan erbij te doen.
Met sinterklaas playmobil gekregen en dat is ook heel leuk. En de waytoplay baan blijft leuk.

3 maanden geleden
Reactie op Girl
Hi, klopt hoor dat de meeste dingen unisex is. Ik was vooral benieuwd of er ...
Wij hebben de knikkerbaan! Hij is heel leuk maar best lastig om te bouwen, ook onze oudste van bijna 6 lukt dit bijna niet zelfstandig. Dus je moet er dan wel zin in hebben om het samen te bouwen.

3 maanden geleden
Ik heb echt tutjes als meisjes. Barbie, lol poppen en babyborn zijn hier favoriet.
Lego is ook een succes hier trouwens.

2 maanden geleden
Wij hebben o.a LEGO gevraagd, Gabby鈥檚 poppenhuis, knutsel spulletjes, klei, bluetooth hoofdtelefoon voor kids
Wij geven ze Paw patrol auto鈥檚 (yep zijn ze dol op馃ぃ) Barbies kijken ze hier niet naar om. Hebben doos vol maar ligt denk ik echt aan het kind en de interesses.. ongeacht de leeftijd. Wat mijn dochters leuk vinden, vind bijvoorbeeld dochter van mijn vriendin vreselijk en andersom馃榿

2 maanden geleden
Hier worden ze begin maart 4 jaar en 2 jaar. Ze krijgen samen een groot klimrek in de tuin en vraag daar bol.com bonnen voor.
Ze heeft/krijgt ook nog
Karaoke microfoon
Groot paard waar ze op kan zitten
Poppenhuis
Polly pocket
Broodtrommel/tas/beker voor school
En ze vraagt nog playmobil, knippakket enz