42 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde. Ik had ook een topic geopend maar daar zeiden ze dat ik echt nog even geduld moest hebben.. maar hoe kan ik geduld hebben als andere al 2/3 hebben met dezelfde weken. 😩
5 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde. Ik had ook een topic geopend maar daar zeiden ze ...
Ja bij mij slaat nu ook de paniek toe...😥
5 jaar geleden
Reactie op Alecrim
Hey , ik snap heel goed je onzekerheid, heb dat zelf ook. Maar hcg kan bij ...
Ja je hebt gelijk❤. Hopelijk zit het allemaal gewoon goed... Heb ook momenten dan voel ik mij super zwanger en daarna weer momenten en dan voel k helemaal niets...
5 jaar geleden
Reactie op Moederv3
Ik had vorige week zondag inderdaad ook 1-2.. wil morgen weer cb test doen. ...
Ben erg benieuwd!🥰
5 jaar geleden
Ik snap je, mijn CB test is ook nog niet omhoog gedaan naar 3+.. Maakt me heeeel onzeker 😔 vooral omdat mijn symptomen minder geworden zijn. Ik ga morgen opnieuw testen indien dan nog niet dan bel ik naar de dokter om opnieuw bloed te laten trekken en de hcg waarde nog eens na te kijken.
5 jaar geleden
Reactie op Kino
Ik snap je, mijn CB test is ook nog niet omhoog gedaan naar 3+.. Maakt me h ...
Super rot zeg😥. Kun je zo maar bloed laten prikken? En hoe lang duurt het dan voordat je die uitslag krijgt?
Ik hoop voor je dat je snel 3+ ziet❤.
5 jaar geleden
Reactie op Kino
Ja ik hoop als ik mijn zorgen uitleg tegen mijn dokter dat hij dat toch doe ...
Nou dan ga ik dat wellicht ook nog vragen! Maar echter hoop ik van de week gewoon 2-3 te zien... Wil proberen om niet eerder dan woensdag weer te testen.
5 jaar geleden
Dit was overigens ook niet mijn ochtend urine. Maar de plas erna...😳
5 jaar geleden
Reactie op WondersMaart20212022
Dit was overigens ook niet mijn ochtend urine. Maar de plas erna...😳
De kleur was ook hetzelfde als water... Nog nooit eerder zo gezien!
5 jaar geleden
Reactie op Moederv3
Ik had vorige week zondag inderdaad ook 1-2.. wil morgen weer cb test doen. ...
Wat betekend de afkorting 'cb' ?
5 jaar geleden
Ik had vorige week zondag getest en toen had ik 1-2 weken staan. Afgelopen vrijdag getest ( 5 weken zwanger) en er stond weer 1-2. Met een action test getest en de dikte vd streep was wel duidelijk dikker.
Nu ben ik gisteren op vakantie gegaan en heb ik last van donkerbruin bloed verlies .. 😢. Heb al twee miskramen gehad en ben zo bang dat dit nu ook los komt. Ook ik denk minder kwaaltjes te hebben, maar ben ook erg bang dat ik mezelf gek zit te maken... hoop zo dat er geen helder rood bloed en stolsels komen 🤞🏻
Dat het nu echt drie maal scheepsrecht is en het een keer blijft zitten en groeien 😢🤞🏻🍀