33 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij bij 4 weken, gisteren net weer getest en nu geeft hij 3+ aan 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lotmd94

Bij mij bij 4 weken, gisteren net weer getest en nu geeft hij 3+ aan 😊
Ik moet nu ook 4 weken zijn, en gister gaf hij nog steeds 1/2 aan.. het zit me echt niet lekker. Ik ga vanmiddag weer een test doen. Thanks mop!

3 jaar geleden

Ik moet nu ook 4 weken zijn, en gister gaf hij nog steeds 1/2 aan.. het zit ...
En anders proberen om morgen ochtend een test te doen met je ochtend urine, weet dat dat moeilijk is om te wachten. Maar misschien is het hcg dan iets sterker. Heel veel succes! En anders gewoon verloskundige bellen als je je erg zorgen maakt! Ik ga voor je duimen! Xxxx

3 jaar geleden

Ik moet vandaag in principe 5+3 zijn en vandaag gaf de test bij mij aan 3+ ga zometeen voor de eerste echo ivm dat ik me zorgen maak

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Ik moet vandaag in principe 5+3 zijn en vandaag gaf de test bij mij aan 3+ ...
Succes zometeen, hopelijk is alles goed! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Lotmd94

En anders proberen om morgen ochtend een test te doen met je ochtend urine, ...
Ja precies, ik doe hem morgen ochtend mocht het nog steeds niet lekker zitten ga ik even bellen.

3 jaar geleden

Als je cb test 1+2 aangeeft ben je 4 weken zwanger de 1+2 staat voor 1 tot 2 weken geleden bevrucht

3 jaar geleden

Ik vond het ook lastig. Bij mij stond ook 2-3 weken, maar denk dat ik ook verder ben als 4-5 weken

3 jaar geleden

Bij mij ook 2-3 weken en ik zit bijna op 5 weken. Klopt ook, zie gebruiksaanwijzing. Clearblue telt vanaf de bevruchting.

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Bij mij ook 2-3 weken en ik zit bijna op 5 weken. Klopt ook, zie gebruiksaa ...
Dus ik maak me weer helemaal gek voor niks? 😩

3 jaar geleden

Reactie op liefdevoorbabys

Ik vond het ook lastig. Bij mij stond ook 2-3 weken, maar denk dat ik ook ...
Drama he.. bij me 1e was dit helemaal niet zo.. hopelijk maak ik me gek voor niks.

3 jaar geleden

Bij mij gaf de clearblue op mijn NOD 2-3 aan, dat was vorige week woensdag. Afgelopen woensdag nog steeds 2-3 en vandaag 3+. Mijn kruidvat test was een redelijk licht streepje op mijn NOD, dus waarschijnlijk zat ik net op de grens van 1-2 / 2-3. Ik heb ergens op een forum gelezen dat de HCG waardes als volgt zijn: tusstn 25 en 200 is 1-2 weken, tussen 200 en 2000 is 2-3 weken en boven de 2000 is 3+ weken. En je moet er dan idd 2 weken bij op tellen (zie bijsluiter), want dit is gerekend vanaf de bevruchting. Ik heb de testen trouwens ook opengebroken... haha. Er wordt altijd gezegd dat niet te doen, maar met name als er op staat ''niet zwanger'' omdat er blijkbaar altijd een licht streepje staat. Die van mij gaven telkens wel zwanger aan, dus heb ze opengebroken en de teststripjes onder elkaar gelegd en zag ook bij elke test dat het streepje donkerder werd. Er zitten 2 stripjes in, de ene is voor het wel of niet zwanger en die daaronder met de 2 streepjes is een nog gevoeligere en die is voor de hoeveel weken.

3 jaar geleden

Bovendien verdubbelt HCG zich elke 40-70 uur. Dus als je op je NOD een 1-2 weken had en je HCG zou dan bijv. precies boven de 25 zijn, dan kan het best even duren als het bij jou wat langerzamer oploopt voordat je boven die 200 HCG zit ;-) (even ervanuitgaande dat die waardes die ik heb gelezen kloppen)

3 jaar geleden

Reactie op Polly90

Bovendien verdubbelt HCG zich elke 40-70 uur. Dus als je op je NOD een 1-2 ...
Ik moet denk ík gewoon nog wat geduld hebben, en vooral mezelf niet zo gek maken. Gister was mijn nod, vanmorgen een streepje ( niet ontzettend donker ) en de cb gaf aan 1/2.

3 jaar geleden

Ik moet denk ík gewoon nog wat geduld hebben, en vooral mezelf niet zo gek ...
Dan zou ik me zeker nog geen zorgen maken en de clearblue zou ik dan niet eerder dan over een week herhalen. Kan je beter met goedkopere testen blijven testen in de tussentijd om de dag om te kijken of t streepje oploopt.

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Ik moet vandaag in principe 5+3 zijn en vandaag gaf de test bij mij aan 3+ ...
Hoe is het gegaan voor de echo?

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Ik moet vandaag in principe 5+3 zijn en vandaag gaf de test bij mij aan 3+ ...
Hoe is de echo gegaan? Minder zorgen?

3 jaar geleden

Bij mij zei die op 13 DPO 2-3 weken

3 jaar geleden

UPDATE! Ik heb deze test net gedaan.. Ik heb vanmiddag ook de huisarts gesproken, en maandag moet ik even bloedprikken. Morgen ochtend toch nog een testje om te kijken of hij donkerder word met ochtend urine.

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Ik moet vandaag in principe 5+3 zijn en vandaag gaf de test bij mij aan 3+ ...
hoe is het gegaan?