33 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij een dag. Heb er gelukkig een foto van gemaakt. 😊

3 jaar geleden

hoe is het gegaan?
De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierzakje en precies 5+3 qua meting. Verder nog geen vruchtje te zien maar wel een beetje gerust gesteld en hopen dat ik zonder al te veel kwaaltjes deze zwangerschap door kom ! Over 11 dagen mogen we weer kijken naar ons rupsje dan ben ik precies 7 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Cato87

Hoe is de echo gegaan? Minder zorgen?
De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierzakje en precies 5+3 qua meting. Verder nog geen vruchtje te zien maar wel een beetje gerust gesteld en hopen dat ik zonder al te veel kwaaltjes deze zwangerschap door kom ! Over 11 dagen mogen we weer kijken naar ons rupsje dan ben ik precies 7 weken.

3 jaar geleden

Reactie op herlinda29

Hoe is het gegaan voor de echo?
De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierzakje en precies 5+3 qua meting. Verder nog geen vruchtje te zien maar wel een beetje gerust gesteld en hopen dat ik zonder al te veel kwaaltjes deze zwangerschap door kom ! Over 11 dagen mogen we weer kijken naar ons rupsje dan ben ik precies 7 weken.

3 jaar geleden

Succes zometeen, hopelijk is alles goed! ❤️
De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierzakje en precies 5+3 qua meting. Verder nog geen vruchtje te zien maar wel een beetje gerust gesteld en hopen dat ik zonder al te veel kwaaltjes deze zwangerschap door kom ! Over 11 dagen mogen we weer kijken naar ons rupsje dan ben ik precies 7 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierza ...
Ik ben super blij voor je geeft weer wat rust nog even geduld kan je weer voor de echo xx

3 jaar geleden

Ik moet nu ook 4 weken zijn, en gister gaf hij nog steeds 1/2 aan.. het zit ...
Bij mij hetzelfde !!

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierza ...
Oww super fijn dat het je voor nu wat rust geeft. De komende 11 dagen ga je door komen😇😇

3 jaar geleden

Hi ik heb vanmorgen getest en kreeg 2-3 weken te zien. Helemaal happy. Ik ben vier weken en vier dagen. Maar fuck. Ik ben voor de rest wel onzeker hoor. Eerste keer zwanger na miskraam. Voel krampen enz. Maar gelukkig geen bloed! Super leuk om nu lid te zijn. Aan deze groep

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

De echo zag er goed uit was een mooie duidelijke vruchtzak met een dooierza ...
Gelukkig, ik ben blij voor je lieverd. Nog even een paar dagen doorbijten en dan zie jij je wondertje weer! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op joyce1985-24

Hi ik heb vanmorgen getest en kreeg 2-3 weken te zien. Helemaal happy. Ik b ...
Gefeliciteerd! Welkom in de groep. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op joyce1985-24

Hi ik heb vanmorgen getest en kreeg 2-3 weken te zien. Helemaal happy. Ik b ...
Ik duim voor je! X