Hoihoi,
Zojuist een clearblue met weken indicator gedaan na een goedkope test. De clearblue geeft niet zwanger aan terwijl de goedkope test overduidelijk positief is. Iemand hier ervaring mee, ben ik misschien te vroeg? Mijn NOD is eigenlijk morgen..
Oh wow wel een duidelijke streep jammer. Ik denk dat je wel.zwanger bent maar misschien is je hcg toch te laag nog. He ej dit met dezelfde urine getest?
Oh wow wel een duidelijke streep jammer. Ik denk dat je wel.zwanger bent ma ...
Ja is uit hetzelfde potje urine hihi, en heb expres ook geen early gebruikt van de goedkope test, maar gewoon een normale van Kruidvat. Heb er nog eentje van clearblue was een 2pack. Misschien dat ik de andere dan beter zondagochtend 1 dag na nod kan proberen..
Dan heb je te vroeg getest met clearblue. Die zou ik pas over een week doen als ik jou was. Die normale test is duidelijk positief, geen indroogstreepje. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad dat de clearblue nog niet kon detecteren. En een week later wel. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oh wow mijn streep bij 4+1 op een gewone test was veel lichter en toen gaf clearblue aan 2-3 weken. Ik denk dat die van clearblue dan niet goed heeft gewerkt (misschien per ongeluk op z’n kop gehouden?). Zou het inderdaad zondag nog een keer proberen.
Oh wow mijn streep bij 4+1 op een gewone test was veel lichter en toen gaf ...
Bij mij ook, en ook wel positief...
Misschien kun je de clearblue eens uit elkaar halen en naar de streepjes op de dipstickjes kijken die binnenin deze test zitten?
De clearblue leest deze dipstickjes met een mini optisch systeempje, maar misschien ging daar wat mis?
Net te weinig HCG voor de clear blue. Die van de Kruidvat is gevoeliger.
Wat zie je als je de clearblue opent? Zie je dan een licht streepje? Dit precies was bij mij ook hoor, volgende ochtend was de clearblue ook positief! 😊
Heel vreemd hé, ik was dolblij na de eerste test. En na de clearblue kwam t ...
En als je de test een keer open breekt? Je kunt daar de streepjes dan zelf even bekijken.. hier een foto van toen ik dat bij een vorige zwangerschap eens heb gedaan. Zelfs met deze super lichte streepjes stond er al zwanger 1-2..
Kan niet geloven dat die van jou niet zwanger zegt 😅🙈