31 Reacties

5 jaar geleden

Oh wow wel een duidelijke streep jammer. Ik denk dat je wel.zwanger bent maar misschien is je hcg toch te laag nog. He ej dit met dezelfde urine getest?

5 jaar geleden

Niet lullig maar misschien is het een indroog streepje? Hoe lang heb je gewacht na het testen met deze foto?

5 jaar geleden

Misschien is de bovenste test een vroege test? En heeft de clear blue net wat meer hcg nodig om positief te zijn

5 jaar geleden

Reactie op Mama21

Oh wow wel een duidelijke streep jammer. Ik denk dat je wel.zwanger bent ma ...
Ja is uit hetzelfde potje urine hihi, en heb expres ook geen early gebruikt van de goedkope test, maar gewoon een normale van Kruidvat. Heb er nog eentje van clearblue was een 2pack. Misschien dat ik de andere dan beter zondagochtend 1 dag na nod kan proberen..

5 jaar geleden

Volgens mij kan die goedkope vroeger detecteren dan de clearblue... overmorgen nog eens proberen best

5 jaar geleden

Reactie op TMR26

Niet lullig maar misschien is het een indroog streepje? Hoe lang heb je gew ...
Die was binnen afleestijd zo

5 jaar geleden

Reactie op Denise25

Oké dan zou ik als ik jou was over een paar dagen gewoon nog eens digitaal testen. Misschien heeft die meer hcg nodig!

5 jaar geleden

Reactie op kim003

Volgens mij kan die goedkope vroeger detecteren dan de clearblue... overmor ...
Thanks, ga ik de andere voor zondagochtend bewaren!

5 jaar geleden

Dan heb je te vroeg getest met clearblue. Die zou ik pas over een week doen als ik jou was. Die normale test is duidelijk positief, geen indroogstreepje. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad dat de clearblue nog niet kon detecteren. En een week later wel. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op LisaImminga

Dan heb je te vroeg getest met clearblue. Die zou ik pas over een week doen ...
Oh wauw! Dan heeft clearblue idd wel wat meer hcg nodig😅 dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op Denise25

Dit is absoluut geen indroogstreep, die zijn geelachtig. Heb je nog een kruidvat test? Je kan mee gewoon in de middag testen..

5 jaar geleden

Oh wow mijn streep bij 4+1 op een gewone test was veel lichter en toen gaf clearblue aan 2-3 weken. Ik denk dat die van clearblue dan niet goed heeft gewerkt (misschien per ongeluk op z’n kop gehouden?). Zou het inderdaad zondag nog een keer proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Oh wow mijn streep bij 4+1 op een gewone test was veel lichter en toen gaf ...
Bij mij ook, en ook wel positief... Misschien kun je de clearblue eens uit elkaar halen en naar de streepjes op de dipstickjes kijken die binnenin deze test zitten? De clearblue leest deze dipstickjes met een mini optisch systeempje, maar misschien ging daar wat mis?

5 jaar geleden

Reactie op 3kleineschatjes

Dit is absoluut geen indroogstreep, die zijn geelachtig. Heb je nog een kru ...
Ik heb er nog 2 liggen, ook met middagurine is deze meteen nog binnen afleestijd zo positief

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Oh wow mijn streep bij 4+1 op een gewone test was veel lichter en toen gaf ...
Heel vreemd hé, ik was dolblij na de eerste test. En na de clearblue kwam toch de twijfel.. ik ga die andere idd zondag doen kijken wat het dan doet.

5 jaar geleden

Net te weinig HCG voor de clear blue. Die van de Kruidvat is gevoeliger. Wat zie je als je de clearblue opent? Zie je dan een licht streepje? Dit precies was bij mij ook hoor, volgende ochtend was de clearblue ook positief! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Poppi

Bij mij ook, en ook wel positief... Misschien kun je de clearblue eens ui ...
Dat is een goede tip! Meteen ff gekeken en het stripje er zo uit

5 jaar geleden

Reactie op Denise25

Heel vreemd hé, ik was dolblij na de eerste test. En na de clearblue kwam t ...
En als je de test een keer open breekt? Je kunt daar de streepjes dan zelf even bekijken.. hier een foto van toen ik dat bij een vorige zwangerschap eens heb gedaan. Zelfs met deze super lichte streepjes stond er al zwanger 1-2.. Kan niet geloven dat die van jou niet zwanger zegt 😅🙈

5 jaar geleden

De 2voor5 heeft maar 10mlu/ml nodig terwijl de clear blue 25mlu/ml nodig heeft

5 jaar geleden

Reactie op Denise25

Dat is een goede tip! Meteen ff gekeken en het stripje er zo uit
Oh haha, ik had te vroeg alweer wat gepost, maar je had al geantwoord ☺️. Zit er maar een van deze in?