Clearblue Digital wanneer 3+?

Bibaboeba
20 dagen geleden
Volgen
Volgens de verloskundige ben ik nu 5+4, volgens mijn eigen berekening 5+0 op basis van mijn ovulatiedatum. Gister heb ik een Clearblue Digital gedaan op 4+6 en deze gaf aan 2-3 weken. Hierdoor denk ik dat mijn eigen berekening waarschijnlijker is. Maar ik durf nu die andere Clearblue niet te proberen want misschien blijft ie dan wel nog steeds 2-3 weken en betekent dit dat mijn HCG niet stijgt en dat t vast helemaal niet goed gaat.Ik word zo onzeker van die Clearblue test, waarom heb ik dit gekocht! 🤯 Met mijn dipstickjes liep het gewoon lekker op en had ik deze twijfels niet. Wanneer zagen jullie 3+ staan?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
susanne1989
20 dagen geleden
De test geeft aan het aantal weken geleden bevrucht je moet daar nog weken bij optellen zie bijsluiter van de test dan ben je 4 a 5 weken dacht ik
  • Rapporteren
susanne1989
20 dagen geleden
Dus wat jezelf al dacht en wat de vk zegt klopt dan ongeveer wel
  • Rapporteren
Siina
20 dagen geleden
Hoi, ik zou niet te veel waarde hechten aan de wekenindicatie die cb digitaal geeft... zolang je hcg voldoende stijgt is dat positief nieuws! Hier gaf ie op 4+5 al 3+ aan en ook uit m’n bloedonderzoek bleek m’n hcg wat aan de hogere kant te zijn. Toen gaf de arts duidelijk aan dat dat echt enorm kan verschillen van vrouw tot vrouw. Zolang je met je hcg binnen de waarden zit en deze mooi verdubbelen, lijkt me dat alles ok verloopt!
  • Rapporteren
Bibaboeba
20 dagen geleden
Vanmorgen toch 3+! Hoera! En nou ga ik ECHT stoppen met testen haha
  • Rapporteren
Mama21
20 dagen geleden
Reactie op Bibaboeba
Vanmorgen toch 3+! Hoera! En nou ga ik ECHT stoppen met testen haha
Is dit bij 5+1 volgens jouw berekening?
  • Rapporteren