20 Reacties

4 jaar geleden

Heb er bij de lidl in de sale een gekocht. Ons bed is ook 65. Heb de doos niet meer. Weet niet hoe hij heey

4 jaar geleden

MamaLoes babyshop heb ik er 1 gekocht die goed past (hij is ietsje lager).

4 jaar geleden

Reactie op Anika89

MamaLoes babyshop heb ik er 1 gekocht die goed past (hij is ietsje lager). ...
Babygo Amila Beige Creme Wieg Aan Bed 4151

4 jaar geleden

Wat ik me afvraag is hoe jullie het doen in de kraamweek met de co-sleeper?? Je bed moet natuurlijk verhoogd worden maar dan kan de co-sleeper er toch helemaal niet meer fatsoenlijk naast? 🤔 Laten jullie m dan dat weekje ‘dicht’ zegmaar?

4 jaar geleden

Reactie op RDEM

Wat ik me afvraag is hoe jullie het doen in de kraamweek met de co-sleeper? ...
Had ik nog niet overna gedacht trouwens. Maar mijn kraamzorg organisatie zei dat ons bed niet extra verhoogd hoeft, omdat het een 'hoge' boxspring is.. Dus ook geen klossen besteld..

4 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi iora, onze boxspring is ook 65cm. Cosleeper is dan wel ietsjes lager, maar kan wel

4 jaar geleden

Ik heb gekozen voor de bednest. Die kan tot 78cm en ons bed is 72 hoog 😊 Ik ga hem huren via bednest.nl Volgens mij kan de Chicco next2me magic ook best hoog.

4 jaar geleden

Wij gaan de bednest huren. Dit is de enige die aan onze 77cm hoge boxspring past! Volgens mij is er voor 65cm wel meer aanbod ☺️

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Had ik nog niet overna gedacht trouwens. Maar mijn kraamzorg organisatie ze ...
Die van ons moest wel verhoogd worden. Wordt opgehoogd tot ong 85 cm, we zien het vanzelf wel dan 🤷🏼‍♀️😂

4 jaar geleden

Reactie op RDEM

Die van ons moest wel verhoogd worden. Wordt opgehoogd tot ong 85 cm, we zi ...
Oh echt he! Hahha dan moet ik echt in bed springen, zo groot ben ik niet 😂 hebben jullie een boxspring? Apart dat dit dan per organisatie verschilt wel

4 jaar geleden

Wij hebben ook een boxspring 65 cm en hebben de cosleeper van petit amelie gekocht. Die is hoog genoeg voor een boxspring. https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-lilly-90x40cm-inclusief-eco-matras-wit.html

4 jaar geleden

Co sleeper lilly van petite amelie

4 jaar geleden

Wij hebben de snuzpod, die sluit mooi aan qua hoogte bij onze boxspring!

4 jaar geleden

Reactie op RDEM

Wat ik me afvraag is hoe jullie het doen in de kraamweek met de co-sleeper? ...
Denk het wel. Maar een cosleeper moet sws iets lager dan je matras. Zodat je baby niet op je bed rolt als hij kan rollen.

4 jaar geleden

Maxi Cosi Iora, past precies.

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Oh echt he! Hahha dan moet ik echt in bed springen, zo groot ben ik niet 😂 ...
Jaa wij hebben ook een boxsping! 60cm maar moet hier minimaal 80cm hoog zijn voor de kraamzorg

4 jaar geleden

Ik heb de troll sun co sleeper met het dikste matrasje erbij. Totaal 70cm (incl. wieltjes). Op de foto zit er nog een aerosleep matras bij waardoor die nog wat hoger kan dan 70cm. Ze staan ook regelmatig te koop op marktplaats.

4 jaar geleden

Van petit amelie!

4 jaar geleden

Snuzpod kan tot 73 cm

4 jaar geleden

Thanks voor al jullie reacties!! Super! 🥰