29 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee! Vroeg me dat ook af ☺️

5 jaar geleden

Ik zat al te denken er wieltjes onder te maken maar dan schuift ie snachts mssn.

5 jaar geleden

Ik plan nu om er achter uit te stappen. De co sleper zo hoog mogelijk naar mijn hoofdkussen zetten en dan kan ik achter aan mij voeten achter het bedje eruit stappen. Maar als het praktisch gaat zijn geen idee.

5 jaar geleden

Ik heb onze co sleeper al een dikke maand naast ons bed staan om eraan te wennen, nu is t iedere x (midden in de nacht 4x plassen en opstaan t sochtends) een hele fitness oefening om eerst n stuk omlaag te schuiven en dan pas uit bed stappen.. ik zou niet weten hoe anders 😅, dus als er andere manieren zijn lees k graag mee.. ik wilde perse dat het bedje sws aan “mijn” kant kwam te staan

5 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Ik heb onze co sleeper al een dikke maand naast ons bed staan om eraan te w ...
Haha ik ben ook opzoek naar de gouden tip 😬

5 jaar geleden

Had het bij mijn eerste dochter ook, idd gewoon erachter uitstappen. Sowieso cosleeper bijna gelijk met hoofdeinde zetten, zodat je zogezegd oog in oog kan kijken met de baby. Dan valt het wel mee om erachter uit te stappen.

5 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Ik zat al te denken er wieltjes onder te maken maar dan schuift ie snachts ...
Dit lijkt me een beetje gevaarlijk.

5 jaar geleden

Aan de kant schuiven.. Ik heb een ledikant naast mijn bed staan zo, die is nog langer😩 Ik schuif gewoon de achterkant weg zodat ik op kan staan. Het weegt allemaal niks..

5 jaar geleden

Haha goede, ik vroeg het me ook af...

5 jaar geleden

Ik heb m zo ver mogelijk aan het hoofdeind en ik trek me er nu aan op 😂 Dan gaat het prima om er achter uit te stappen

5 jaar geleden

Reactie op Nuit

Dit lijkt me een beetje gevaarlijk.
Hoezo? Wij hebben er een van petit amelie met wieltjes. Ik zet ‘m niet vast aan het bed zodat ik ‘m weg kan rollen en laat de baby er alleen in liggen als alle zijdes gesloten zijn zoals bij een gewone wieg. Das toch niet gevaarlijk?

5 jaar geleden

Hij staat bij ons naast mn man. 🙈

5 jaar geleden

Hier heeft de baby gewoon een eigen kamer😜😜. Stap erg goed in en uit👌🏼

5 jaar geleden

Blijft een beetje behelpen inderdaad. Beetje eromheen klimmen 😊

5 jaar geleden

Hier heeft de baby gewoon een eigen kamer😜😜. Stap erg goed in en uit👌🏼
Super relevante reactie ja 🙄

5 jaar geleden

Bij onze eerste twee jongens hadden we ook een co-sleeper naast het bed gehad totdat ze een maand of vijf waren. Ik schoof gewoon richting mijn voeteneind om het bed te verlaten. Dat gaat prima. Hij staat al weer klaar voor no.3

5 jaar geleden

Ik zet hem zo hoog mogelijk bij mijn kussen! In het begin is het behelpen tot je buikspieren het weer maximaal doen! Dan kun je zo omhoog en stap je er makkelijk achter weg! De eerste dagen/ week is het rollen als een walvis 😋😋

5 jaar geleden

Ik zet hem zo hoog mogelijk bij mijn kussen! In het begin is het behelpen t ...
Haha ik rol nu al als een walvis uit bed🤣 Ik heb ook een cosleeper, heb een mooi mandje toen gescoord bij de Jysk, die zet ik bij bed neer, daar doe ik alles in wat ik nodig heb, luiers, pakjes, doekjes etc dus hoop dat ik er niet uit hoef😅ja om te plassen waarschijnlijk 🥴

5 jaar geleden

Reactie op Laura💕

Haha ik rol nu al als een walvis uit bed🤣 Ik heb ook een cosleeper, heb e ...
Yes, goeie tip, deed ik ook bij de eerste! Dat mandje kon bij mij hoog in de cosleeper (was veilig want de baby lag stukken lager) met alles wat ik vaak nodig had bij de hand 😊👍

5 jaar geleden

Reactie op EsBaby24

Yes, goeie tip, deed ik ook bij de eerste! Dat mandje kon bij mij hoog in d ...
Ja en heb een electrische kruik, dus die gebruik ik sowieso, tenzij ik ook nog de gewone kruik moet gebruiken, daarvoor zou ik er dan uit moeten...maar verder dus alles lekker in het mandje😃