21 Reacties

2 jaar geleden
Die van mij eet ook altijd een cracker in de ochtend 😂 maar die heeft periode dat die dan weer een broodje wil en dan weer wat anders, maar zelf ontbijt ik ook met broodje of cracker 🙊

2 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Ik ben zelf niet gewend om met ontbijt cracker te eten. Ik eet vaak heel ui ...
Die van mij eet vaak half uur/ uurtje erna al een hele kom vol met fruit dat Eet die het liefst hele tijd door

2 jaar geleden
Mijn zoontje is ook dol op crackers (wij hebben volkoren cracottes voor tussendoor en wasa volkoren crackers wanneer vervanging van).hij eet nu wel weer een boterham in ochtend en avond warm eten maar hij heeft soms van die fases dat hij dan alleen crackers eet. Wij beleggen ze vaak wel met pindakaas bijvoorbeeld.

2 jaar geleden
Die wasa volkoren en wasa vezelrijk zijn best vullend en zit veel vezels in net als volkoren brood. Ik heb ook periodes dat ik dat als ontbijt at, met pindakaas of kaas (kaas geven wij onze zoons nog niet). Die volkoren cracottes zijn luchtiger, die geef ik wel eens tussendoor maar niet als vervanging van.

2 jaar geleden
Wat voor crackers eet hij dan? En wel met beleg erop? Bij ons is een cracker ipv een boterham een prima optie, maar dat gaat dan om wasa volkoren knäckebröd. En met beleg ook. Vind ik wat anders dan bijvoorbeeld een creamcracker zonder iets erop.
Als hij over de hele dag wel genoeg van alles binnen krijgt zou ik me er niet te druk over maken.

2 jaar geleden
Ik denk dat het eigenlijk niet echt uit maakt, zolang hij over de dag maar genoeg eet. Mocht hij een uur daarna wel zin hebben, kun je altijd dan brood of fruit geven. Goeie lunch dan wel belangrijk. Sommige kindjes moeten denk ik ook even opstarten?
Ons kindje is meteen druk met spelen sochtends en wil ook niet meteen eten. Die laat ik altijd even en na een halfuur wil ze pas een broodje. Op opvangdagen moet ik het er echt actief in 'proppen', anders gaat ze met een lege maag daarheen. Maar ze eet het wel makkelijk weg, heeft alleen nog niet zoveel trek.

2 jaar geleden
Reactie op nijn5
Wat voor crackers eet hij dan? En wel met beleg erop? Bij ons is een cracke ...
Hij wilt ook geen beleg. Soms wat roomkaas maar verder niet. Mijn zoontje is geen groente en fruiteter. Ben stiekem wel blij dat hij op z’n minst iets eet maar een droge cracker zonder beleg maakt me minder blij… hij krijgt deze groente crackers

2 jaar geleden
Reactie op Linde97
Ik denk dat het eigenlijk niet echt uit maakt, zolang hij over de dag maar ...
Mijn man ontbijt ook altijd later na het opstaan en mijn zoontje heeft dat ook overgenomen. Soms wilt hij na het opstaan 2u later ontbijten😅 vind ik ook echt lang. En met opvangdagen krijg ik nog wel een cracker binnen en in de auto wilt hij dan weer wel een boterham eten (zonder beleg)😅