11 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een box met platte spijlen en een lade. Niet gemerkt dat ons zoontje last had met optrekken, volgens mij hebben bijna alle moderne boxen platte pijlen. Als je graag ronde wil zou ik op marktplaats kijken naar wat oudere boxen, mijn ouders hadden een box met ronde spijlen voor het oppassen. De lade eronder vond ik erg handig voor het opbergen van hydrofiele doeken en luiers ed, verschonen deed ik aan het begin altijd beneden want dan hoef je niet elke keer de trap op met je slappe benenen..;)
5 jaar geleden
Ja volgens mij is een lade wel een handige (voor mij een must iig).
Mocht je op zoek zijn naar een box op wieltjes: iemand die ik ken heeft zelf 4 wieltjes eronder geschroefd. Scheelt nogal, want anders betaal je daar echt wel een forse meerprijs voor. Dus dat is nog een tip eventueel.
Wij hebben een box met bredere hoekige spijlen en onze zoon kan zich daar prima aan optrekken hoor.
5 jaar geleden
Wij hadden er 1 met platte spijlen, gaan nu voor 1 met ronde, precies om deze reden. Ons zoontje viel steeds hard achterover, omdat die platte moeilijker vast te pakken zijn. Wij zoeken er ook 1 met lade en wieltjes. Als iemand iets vind, deel het even😊😉
5 jaar geleden
Wij hadden er 1 met platte spijlen, gaan nu voor 1 met ronde, precies om de ...
Wij hebben er eentje via marktplaats gekocht en toen zelf de wieltjes eronder gezet! 😁 hij doet het nog steeds en gaat nu voor nummer 2 weer in elkaar.
5 jaar geleden
Heb de goedkoopste blank houten box van prenatal. Dit past bij ons interieur.