7 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft. Er wordt wel gezegd dat hij wat zwaarder is, maar dat is zo minimaal dat de voordelen opwogen tegen de nadelen voor ons (en daar kwam ik achteraf ook pas achter. In de winkel merkte ik het gewichtsverschil eigenlijk niet als ik het vergeleek met andere autostoeltjes)

5 jaar geleden

Ik heb mijn Cybex maxi cosi bij de Lidl vandaan.. omdat de maxi cosi niet bij me Cybex Priam wagen werd geleverd.. en zag dat lidl ze ook had..

5 jaar geleden

Wij hebben de Cybex Cloud Z met isofixe base. Fijn ding, wel wat zwaar, maar het schijnt maar een beetje meer te zijn dan een maxicosi

5 jaar geleden

Weet iemand of de Cybex Anton M op de Joolz day+ kan? Ik heb een adapter bij de wagen gekocht.

5 jaar geleden

Wij hebben de cybex cloud z i size en een draaibaar isofix frame. Mijn vriend leringen handig om later een autostoel erop te zetten en kunnen draaien als ze zelf wat groter zijn en ik vond het voordeel van deze maxi cosi dat je hem uit kunt klikken en het kindje daardoor meer gestrekt er in ligt. Zo komt er minder druk op de heupen en dit is beter voor de houding!

5 jaar geleden

Cybex Cloud Z 馃槏 koi karper editie 馃槄 ik vind dat die wel licht aanvoelt hoor

5 jaar geleden

Wel kun je de cybex tot 87 cm gebruiken en Maxi Cosi Coral bijvoorbeeld maar tot 75cm. Ikzelf vond uiterlijk van de autostoel en ook het gewicht en lengte van de baby die er max. Inkunnen belangrijk.