8 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een Mutsy kinderwagen maar zijn wel voor de Cybex cloud z autostoel gegaan, vooral doordat die kan draaien en je de stoel dus recht in de auto kan zetten. Qua gebruiksgemak is dat volgens ons de meerprijs wel waard, zeker toekomstgericht als je met een peutertje gaat zitten.
5 jaar geleden
Koelstra kinderwagen, Maxicosi cabrio fix + isofix en een Brevi Lewis 0-36kg autostoel + isofix
5 jaar geleden
Ik heb ook de cybex priam kinderwagen en zat met dezelfde gedachte. Toen de winkels nog open waren kon ik gaan vergelijken met de maxi cosi. De maxi cosi tinca past niet op de cybex kinderwagen. De maxi cosi rock wel. Daar heb ik uiteindelijk voor gekozen omdat die een stuk lichter was dan de cybex cloud.
5 jaar geleden
Wij hebben ook de cybex cloud z met isofix om dezelfde reden als hieronder: draaibaar. Wij hebben alles samen in een personal shop gekocht bij prenatal met 20% korting in de vorm van bonnen en kregen ook nog 20% korting op de autostoel + base want daar heeft pre natal regelmatig korting op. Als je dus tijd hebt zou ik dat even afwachten.
5 jaar geleden
Wij hebben ook de Cybex Priam en de autostoel ervan. Babydump gaf aan dat de autostoel de best gestestte is.