119 Reacties

3 jaar geleden

Nog een klaagmuur? Zijn we zulke zeikerds? 🤣🤣 GRAPJE

3 jaar geleden

Nog een klaagmuur? Zijn we zulke zeikerds? 🤣🤣 GRAPJE
Hahahaha hahahaha.

3 jaar geleden

Ik ben gewoon heel moe! Ik doe soms tot 3 dutjes per dag 😔

3 jaar geleden

Ik baal dat ik niet kan genieten omdat ik me zo beroerd voel heel de dag. De voorpret naar zwanger worden voelde een heel stuk leuker..

3 jaar geleden

Ooo lekker dit even ! Ik ben moe, moet de hele dag plassen en vind dat de tijd veel te langzaam gaat ! Haha!

3 jaar geleden

Zwanger werkloos en voel me nutteloos!!!!!!!!!!!!

3 jaar geleden

Hoe gaat dat met testen? Nu 2 testen gedaan, een normale en een digitale. Dan hoef ik toch niet verder te testen? Een streep of zwanger is toch goed? Wordt er zo onzeker van ☹️

3 jaar geleden

Reactie op Meissie

Hoe gaat dat met testen? Nu 2 testen gedaan, een normale en een digitale. D ...
Verder testen is niet nodig! Ik zou contact opnemen met een verloskundige en genieten van de positieve test!

3 jaar geleden

Afgelopen weekend feestje gehad en nu ging mijn zwager tegen iedereen verkondigen dat ik zwanger ben omdat ik geen alcohol dronk... Heb nog niemand verteld dat ik zwanger ben... Ik ben zo boos hij ging er maar over door en niemand die tegen hem zei dat hij moest stoppen. Ik ben morgen 6 weken.

3 jaar geleden

Voel me zo k*t elke dag en ben zo emotioneel.

3 jaar geleden

Reactie op Sjors90

Afgelopen weekend feestje gehad en nu ging mijn zwager tegen iedereen verko ...
😤 vervelend is dat! Zodra je begint met proberen zwanger te worden zijn alle opmerkingen rot maar nu lijkt me dat nog erger.... ik hoop feestjes te vermijden tot ik het wil vertellen...

3 jaar geleden

Reactie op amalie1999

Voel me zo k*t elke dag en ben zo emotioneel.
Ik begrijp je helemaal!!!!!

3 jaar geleden

Ik klaag vooral tegen mezelf over mezelf 🤔 ik ben normaal de nuchterheid zelve maar heb nu de hele dag paniek dat het fout gaat, de statistieken van 5 weken zwanger zijn stellen me alles behalve gerust dus net tóch maar weer een zwangerschap test gekocht om zeker te zijn dat er nog steeds een streepje staat.. gekmakend

3 jaar geleden

Ik ben bij vlagen zielsgelukkig wat spontaan om kan slaan in blinde paniek. Waar zijn we aan begonnen... Kunnen we dit wel? Wat als we waardeloze ouders zijn? Hebben we hier wel goed aan gedaan? Krijgen we er geen spijt van?....

3 jaar geleden

Reactie op lorra16

Ik begrijp je helemaal!!!!!
Ook!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Hermeline

Ik ben bij vlagen zielsgelukkig wat spontaan om kan slaan in blinde paniek. ...
Ik voel dit helemaal

3 jaar geleden

Reactie op CB1

Ik klaag vooral tegen mezelf over mezelf 🤔 ik ben normaal de nuchterheid ...
Dit heb ik ook heel sterk.. Ben normaal super positief en nu maak me alleen maar zorgen... Nog 3 weken tot de eerste echo, ben echt aan het aftellen en ben dankbaar voor ieder toiletbezoek zonder bloedverlies 🙏🏻 Vind het vooral lastig dat mijn eigen moeder helaas al 12 jaar geleden is overleden en daarin geen herkenning kan vinden ook.. Wanneer heb jij je eerste echo?

3 jaar geleden

Reactie op Meissie

Hoe gaat dat met testen? Nu 2 testen gedaan, een normale en een digitale. D ...
Herkenbaar, ik had 2 positieve testen. Wel relatief ligt, maar positief is positief. En geloof het eigenlijk nog steeds niet 🤣🤣

3 jaar geleden

Ik ben gewoon heeeel bang dat het dit keer weer mis gaat. Ik had een heel verhaal getypt, maar besefte dat de meesten hier dat nu niet willen horen 🤣 laten we 't erop houden dat ik voor de 4e x zwanger ben: miskraam, tweeling miskraam. Ik hoop dit keer zoooo op een normale, goede zwangerschap 🙈 En ik ben bang dat 't er dit x weer 2 zullen zijn..ik kreeg de avond voor m'n NOD al best een behoorlijke streep (zie profielfoto), terwijl ik dus in de avond testte en eigenlijk te vroeg.. En nu moet ik zooooooolang wachten. 6 augustus de 1e echo..

3 jaar geleden

Reactie op Sjors90

Afgelopen weekend feestje gehad en nu ging mijn zwager tegen iedereen verko ...
Ik had 'm een stomp verkocht 🤣 vervelend en kinderachtig zeg dit soort mensen..