119 Reacties

3 jaar geleden

Dit heb ik ook heel sterk.. Ben normaal super positief en nu maak me alleen ...
5 augustus dus ik moet ook nog 3 weken wachten. De test van net was echt een knalsteep (🙌) dus ben weer voor een soort van gerust gesteld. Sorry om te horen van je moeder :(

3 jaar geleden

😩 Ik moet nog tot 13 augustus wachten tot de eerste echo.. Dit duurt echt lang! Zucht

3 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Ik had 'm een stomp verkocht 🤣 vervelend en kinderachtig zeg dit soort men ...
Haha Dankje wel fijn dat jullie er ook zo over denken dat voelt fijn.. Ik las je andere bericht ik hoop zo met je mee dat deze zwangerschap goed zal gaan. 🤞🤞🤞

3 jaar geleden

Reactie op Saartje2021

😩 Ik moet nog tot 13 augustus wachten tot de eerste echo.. Dit duurt echt ...
Ik heb ook pas dan mijn eerste echo, maar vind het lastig om zo lang te moeten wachten 😔

3 jaar geleden

Reactie op Sjors90

Afgelopen weekend feestje gehad en nu ging mijn zwager tegen iedereen verko ...
Hier kan ik ook slecht tegen. Ik zeg nu vaker ook tegen mensen die er niet op over kunnen houden, dat we misschien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen en dat het echt wel pijnlijk is om zo'n dingen te verkondigen! Hekel aan zo'n mensen, vooral als ze er ook niet over op houden. Een vermoeden oke, maar hou het voor jezelf denk ik dan

3 jaar geleden

Reactie op CB1

5 augustus dus ik moet ook nog 3 weken wachten. De test van net was echt ee ...
Ohja, dan zijn we bijna gelijk! Ik blijf deze week inderdaad ook nog lekker testen om te kijken of het streepje oploopt, dan krijg ik er hopelijk ook wat meer vertrouwen in :)

3 jaar geleden

Reactie op Sjors90

Haha Dankje wel fijn dat jullie er ook zo over denken dat voelt fijn.. Ik l ...
Dank je, hopen wij ook ❤️ maar meer dan afwachten kunnen we niet doen. Ik ben denk ik pas iets meer gerust als ik de termijnecho heb gehad en als dan alles oké is. 6 augustus heb ik een vroege echo.. Ben dan 7,5 week..

3 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Dank je, hopen wij ook ❤️ maar meer dan afwachten kunnen we niet doen. Ik b ...
Ohhhh spannend. Inderdaad ik vind het nu al spannend het is voor mij de eerste. Ik heb 30 juli echo ben dan 8 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Cnan

Hier kan ik ook slecht tegen. Ik zeg nu vaker ook tegen mensen die er niet ...
Dat was ook precies wat ik dacht en zei tegen mijn vriend. Hij gaat er wat van zeggen tegen mijn broer dus ben benieuwd.

3 jaar geleden

Hallo dames, even zeuren hoor.. Ik ben zoooo moe en futloos. Beetje grieperig gevoel. Niet echt ziek, maar ook niet helemaal lekker. Afgelopen zondag het 2e verjaardagsfeestje van onze dochter gevierd en ik heb het gevoel dat ik daar nog van aan het bijkomen ben. Ik heb daarom ze afgelopen dagen ook niet gewerkt omdat ik gewoon echt futloos ben. Ik werk in de ochtenden en sta meestal 5:30 uur op. Dit is nu echt niet te doen. Herkend iemand dat? Of ben ik echt een onwijze zeur? Ps. Ik ben 6+1 nu en herken dit totaal niet van mijn eerste zwangerschap!

3 jaar geleden

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzeker ben over welke houding wel en niet kan, had ik mijn yogaleraar vertelt over de prille zwangerschap. Ik nam vanavond een vriendin mee die nog niets weet. Ook dit vertelde ik aan de leraar zodat hij zn mond zou houden. Helaas ging het volledig mis en heeft hij tijdens de les meerdere opmerkingen gemaakt en me zelfs publiekelijk gefeliciteerd. Mn vriendin vroeg later in de auto of ze moest doen alsof ze niets had gehoord of dat ik haar toch iets wilde vertellen.... Wat een k*t avond...

3 jaar geleden

Herkenbaar, ik had 2 positieve testen. Wel relatief ligt, maar positief is ...
Nee ik ook niet, maar ga mezelf ook niet gek maken door dagelijks te testen. Áls het misgaat dan kunnen we er toch niks aan veranderen...

3 jaar geleden

Reactie op Eht

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzek ...
Nouja! Wat erg zeg, kan dat echt niet uitstaan. Stom! 😤

3 jaar geleden

Reactie op Eht

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzek ...
Nou ja zeg! Wat slecht! Dat is toch gewoon niet oké?? Kan me voorstellen dat je avond verpest is. Zou hem er volgende x wel op aanspreken! (Als je dat nog niet gedaan hebt). Bah, niet leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Eht

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzek ...
Nee🤦‍♀️ Hoe duidelijk had je moeten zijn dan pff...

3 jaar geleden

Die lage schijt rugpijn

3 jaar geleden

Reactie op Babsss

Die lage schijt rugpijn
Ik had er ook enorme last van!! Om echt gek van te worden. Slaap nu met een zwangerschap/voedingskussen en echt de pijn is enorm verminderd!!😅 Hoop dat het zo blijft...

3 jaar geleden

Reactie op Eht

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzek ...
Oh dat is stom van die leraar zeg 😤

3 jaar geleden

Reactie op Eht

Nog even iets te klagen.... Ik doe al jaren yoga maar omdat ik beetje onzek ...
Krijg er helemaal een brok van in m'n keel en tranen in m'n ogen. Wat moet jij je vern**kt gevoeld hebben zeg. Wat ontzettend naar. Maar ik vind je vriendinnetje wel super lief hoor 'moet ik doen of ik niks gehoord heb'🥰 zo lief

3 jaar geleden

Gister heel blij erover met mijn man dat ik gelukkig de afgelopen week weer goed slaap na 2 weken slecht, heb ik vannacht van 3 tot 5 weer naar het plafond liggen kijken.. 🤨