119 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Happymood

Nou ja zeg! Wat slecht! Dat is toch gewoon niet oké?? Kan me voorstellen da ...
Op aanspreken? Ik zou er nooit meer heengaan. Wat een onbetrouwbaar figuur, en dat geeft yoga. Die heeft het duidelijk niet begrepen.

3 jaar geleden

Reactie op WaitingForOurBaby

Gister heel blij erover met mijn man dat ik gelukkig de afgelopen week weer ...
Wat vervelend hé. Dacht dat het aan mij lag. Maar zijn er dus meer die daar last van hebben.

3 jaar geleden

Reactie op WaitingForOurBaby

Gister heel blij erover met mijn man dat ik gelukkig de afgelopen week weer ...
O ja vreselijk, word echt 5x per nacht wakker en niet eens omdat ik naar de wc moet.

3 jaar geleden

Reactie op lorra16

Zwanger werkloos en voel me nutteloos!!!!!!!!!!!!
Hahah meid geniet van je dagen hierna wordt het echt druk!

3 jaar geleden

Oh fijn even klagen. Ik werk in de zorg en houdt altijd erg van koffie drinken. Nu ik zwanger ben drink ik ineens thee. Ik heb dan al een paar keer van mijn collega’s te horen gekregen: oooh gefeliciteerd je bent zeker zwanger! Waarop ik natuurlijk een rood hoofd kreeg en ging ontkennen. Ik vind dat zo stom!!!

3 jaar geleden

Reactie op Maart2021😍

Oh fijn even klagen. Ik werk in de zorg en houdt altijd erg van koffie drin ...
Ik vind dat zo aso he. Stel je bent misschien gestopt met caffeine om juist zwanger te raken omdat het moeilijk gaat. Zijn dan kwetsende woorden. Ik heb wel eens uutgehaald naar een collega die brutaal vroeg of ik al bezig was met zwanger worden. Toen had ik geen plannen en was het niet persoonlijk kwetsend. Maar vond het wel aso.

3 jaar geleden

Werken jullie nog? Elke keer als ik een uurtje rechtop zit wordt ik misselijk en doodmoe. Ga dan maar weer liggen. Maar krijg echt niks meer gedaan zo 😢

3 jaar geleden

Ik ben zo moe, en met vlagen ook wat neerslachtig terwijl ik en mijn vriend enorm blij zijn met de zwangerschap! Zullen de hormonen met vlagen wel zijn!

3 jaar geleden

Ik ben zo moe, en met vlagen ook wat neerslachtig terwijl ik en mijn vriend ...
Hier het zelfde, die moeheid is echt verschrikkelijk!

3 jaar geleden

Hier ook zo moe! Zit nu op 6 weken en heb de afgelopen week bijna niet kunnen werken van de moeheid/misselijkheid. Werk normaal op kantoor maar nu thuis door corona dus dat scheelt nog een beetje. Hopelijk morgen weer een dag waarop het beter gaat! Aan de andere kant is dit wel telkens een bevestiging dat ik echt zwanger ben. Dus blijdschap en vermoeidheid wisselen elkaar af ;)

3 jaar geleden

Wat een buttdag vandaag. Zoooo moe, niet vooruit te branden. Een humeur van onder 't vriespunt en een vent die net als de rest van de week al de hort op is voor zn werk. Voeg daar een tweeling-terror-peuter-puberduo aan toe en het feest is compleet 🥳😒 vanmiddag ook nog een bbq met de buurt, waar ik me dus wss mag gaan verantwoorden waarom ik geen biertje drink. Zucht. En ik ben pas 4+5. 🙈

3 jaar geleden

Ik heb niet veel te klagen behalve de vage opvolg adviezen over wel/geen koffie, honing, hoestsiroop (en welke dan) . Ja bij verkoudheid beter een baby neusspray kopen was wel een goeie. Ik zou echt graag horen wat jullie als middel of advies doen tegen kriebelhoest.

3 jaar geleden

Oh heerlijk ff anoniem klagen hoor.. Ik zweet me kapot vooral snachts en gisteren zat ik in een mega grote speeltuin met gillende kinderen en ineens voelde ik me zooo down het leek wel een paniekaanval.. Het ging vanzelf weer weg maar leuk was anders

3 jaar geleden

Ik en mijn vriend hadden bedacht om naar de camping te gaan 4 weken terug. Hardstikke leuk maar een dikke week terug kwam ik erachter zwanger te zijn. 😂 Al 2 mental breakdowns gehad in 7 dagen hahaaaha. 1e keer omdat ik oordoppen vergeten was en er zoveel herrie is dat ik niet kon slapen, ik ben al zo moe. Dus vriendlief is 's avonds naar de plaatselijke bouwmarkt gevlogen voor oordoppen 😂 2e keer omdat ik voor de zoveelste nacht op rij weer I voor de 2e keer die nacht de camping over moest met m'n wc rol op te plassen. 😂 Ondertussen lach ik mezelf ook een behoorlijk uit, wat een hormonen zeg 🙈

3 jaar geleden

De misselijkheid 😰 Ik heb nog niet hoeven braken maar ben echt dag en nacht misselijk en daardoor voel ik me super beroerd. Heb he-le-maal nergens zin in en morgen begin ik weer met werken 😫 hoe dan?!?!?

3 jaar geleden

Reactie op mloes

Werken jullie nog? Elke keer als ik een uurtje rechtop zit wordt ik misseli ...
Ik begin morgen weer maar ugh ik voel me ook zo beroerd door de misselijkheid 🤢

3 jaar geleden

Grrrr dat m’n man de hele tijd zegt wij zijn zwanger. Alsof hij de hele dag op de bank ligt en niet aan werken toekomt en de godganse dag misselijk is. 😡 ik ben zwanger en wij verwachten een kindje

3 jaar geleden

Reactie op mloes

Grrrr dat m’n man de hele tijd zegt wij zijn zwanger. Alsof hij de hele dag ...
HAHA 🤣 of dat hij vraagt waar ik nou zo moe van ben, rond een uur of 8 s'avonds.. Uhh een baby maken kost meer energie dan in een sportschool hoor.. (Dit las ik toevallig vanmorgen)

3 jaar geleden

Gister dagje weg geregeld voor manlief (al voor ik wist dat ik zwanger was), en gelukkig voelde ik me goed! Vandaag weer grotendeels voor pampus op de bank gelegen. Beetje misselijk en moe en de hele dag al zenuwen in m'n buik want morgenochtend hebben we bij 7+5 in het ziekenhuis de eerste echo, dus ik ben echt bloedje nerveus

3 jaar geleden

Reactie op Dani856

Ik heb niet veel te klagen behalve de vage opvolg adviezen over wel/geen ko ...
Heb jij ook zo'n last van kriebhoest?! Ik word er helemaal gek van! Al dagen heb ik er last van 😱😱