119 Reacties

3 jaar geleden

Gisteren in huilen uitgebarsten op het terras omdat mijn gemberthee zo troebel was, er sinaasappel in zat (had ik ineens geen zin in) en er toch honing bij werd geserveerd ondanks dat ik aangaf geen honing te willen: "het is een complot!". Gelukkig kon ik er zelf al snel om lachen ;)

3 jaar geleden

Reactie op Polly90

Gister dagje weg geregeld voor manlief (al voor ik wist dat ik zwanger was) ...
Komt vast goed 😘! Spannende dag morgen dus! Geniet ervan.

3 jaar geleden

Ik wil ook graag klagen 😩 Mijn vriend heeft vandaag (in een dronken bui na een bbq) het nieuws tegen een bevriend stel van hem verteld, zonder dat dit vooraf met mij besproken was 😩 Ik was er niet eens bij, hij zegt dit vanavond even tussen neus en lippen door tegen mij. En dan ook nog als excuus zeggen dat ik nooit vraag naar zijn gevoelens 😩 Wie was er hier ook alweer zwanger hij of ik 😩😒

3 jaar geleden

Ik wil ook graag klagen 😩 Mijn vriend heeft vandaag (in een dronken bui na ...
Betekent niet dat hij niet meeleeft en meevoelt

3 jaar geleden

Reactie op MamaBerna

De misselijkheid 😰 Ik heb nog niet hoeven braken maar ben echt dag en nach ...
Ik heb het ook.. Dacht er deze keer geen last van te hebben maar weer te hard geroepen😕 vandaag de dokter gebeld en mag dadelijk Emesafene zetpillen ophalen (werkte bij mijn oudste erg goed tegen de misselijkheid)

3 jaar geleden

Betekent niet dat hij niet meeleeft en meevoelt
Haha nee klopt, is ook zo! Wilde alleen even mijn beklag doen zodat ik weer rustig kon slapen 😂 leuk die hormonen..

3 jaar geleden

Reactie op mfb117

Komt vast goed 😘! Spannende dag morgen dus! Geniet ervan.
Jaa het hartje klopte!! Wat een spanning was het, haha

3 jaar geleden

Reactie op Sjors90

Afgelopen weekend feestje gehad en nu ging mijn zwager tegen iedereen verko ...
Jeeejtje wat vervelend! Ik snap zoon mensen echt niet😓

3 jaar geleden

Ik wil ook graag klagen 😩 Mijn vriend heeft vandaag (in een dronken bui na ...
Meest rare kortzichtige denkwijze ooit 'wie is er ook alweer zwanger'. De feministen over ons gaan nu steigeren maar ik kan je vriend wel begrijpen. Sterker nog, mijn vriend heeft het er ook zo uitgeflapt tegen iemand maar weet je? Ook de mannen krijgen een kindje hé, en zijn nerveus en misschien wel bang en willen ook hun ei kwijt. Het is bij een zwangerschap vrouw voor, vrouw na en de man vergeten we voor het gemak even, vind ik niet erg eerlijk. Ik baalde er ook wel van dat mijn vriend het verteld had, maar ach.... hij deed het ook uit gierende zenuwen want hij heeft mij gister ten huwelijk gevraagd💍 dus ik vergeef het hem wel. Kortom ik snap dat je baalt maar ik snap je vriend ook. Pak hem niet te hard aan😉

3 jaar geleden

Dood moe 24/7 slaap 😴

3 jaar geleden

Dood moe 24/7 slaap 😴
Yup hier ook. Slaap meer dan ik iets doe

3 jaar geleden

Ik word zoo gek van mezelf. Heb helemaaaal nergens zin in alleen maar liggen en tv kijken. Daarnaast voel me een heks tegenover mijn man, germ hij probeerd alles goed te doen maar voor mij is het nooit goed en ik maak drama om alles😭 en daarna beginnen mijn huilbuien omdat ik niet lief ben.. en de hele dag piekeren of alles wel goed gaat en of ik er wel echt klaar voor ben (baby is zeeeer welkom hoor) maar maak me toch enorm zorgen om alles..

3 jaar geleden

Ik word boos om alles echt Snell 🥺en zo ben ik niet voel me echt en heet hooft deze dagen

3 jaar geleden

Ik baal zooooo! Eindelijk op vakantie maar nu ik zwanger ben trek ik de hitte en het gedrag van mijn dochter niet goed. Ben ergens gewoon blij dat we morgen weer naar huis mogen 🙈

3 jaar geleden

Pfff ik raak echt geirriteerd.. mijn eerste echo is pas met 9+5, momenteel ben ik 8+2 weken zwanger. Ik heb al zo'n enorme buik dat mensen het gewoon beginnen te zien. Ik trek al extra wat makkelijkere kleding aan. En zou het liefst al in leuke jurkjes gaan rondlopen. Nu kan dat nog niet omdat het dan nóg duidelijker zichtbaar is 🤦🏼‍♀️😐

3 jaar geleden

Ik word ook gek van mezelf. Vind mijn man stinken ineens, kan niks hebben, loop heel de dag te eten en wil het liefste alleen zijn. Wat een ellende....

3 jaar geleden

Ik ben eerlijk gezegd blij met alle kwaaltjes, want dit kindje heeft ons aardig wat moeite gekost en is zo gewenst en elk kwaaltje is voor mij bewijs dat ik zwanger ben ❤️ Al moet ik 9 maanden kotsend boven de pot hangen en krijg ik een hangbuik van hier tot Tokio. Maar het enige waar ik over wil klagen is dat ik voor mijn gevoel zo vreselijk lang moet wachten en in onzekerheid moet zitten tot ik pas die eerste echo heb. Ik tel de dagen af maar ze kruipen echt voorbij nu. Ik hou mezelf wel bezig in de tussentijd maar ik zou zo graag ons kindje willen zien zodat ik weet dat het écht zo is 🙏 Het is grappig want toen ik nog niet zwanger zat vond ik de periode dat ik moest wachten tot ik ongesteld werd echt een eeuwigheid duren, maar dat was peanuts vergeleken met deze wachttijd 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Ik ben eerlijk gezegd blij met alle kwaaltjes, want dit kindje heeft ons aa ...
Ohhh wat fijn voor je zeg! Dat wachten is zoooo herkenbaar, idd eerst elke keer tot je ongesteldheidsdag wachten wat al meeeega lang duurde en nu op de eerste echo! scheelt wel hoe drukker ik ben hoe sneller de tijd gaat!

3 jaar geleden

Vandaag naar de gyno, wat een k#twijf, lekker en figuurlijk😉 op mijn vragen gaf ze geen antwoord en haar vragen waren mega onduidelijk. Vraagt ze of ik medicijnen slik, ik zeg: nee alleen af en toe paracetamol als ik pijn heb. Kijkt ze verbaast en vraagt ze: slik je geen foliumzuur? Waarop ik antwoord: natuurlijk als sinds april, maar foliumzuur is een supplement en geen medicijn. Nee ik denk niet dat wij vriendinnen worden 😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Vandaag naar de gyno, wat een k#twijf, lekker en figuurlijk😉 op mijn vrage ...
Geniale opmerking van je hoor! Wat gek dat het zo onduidelijk is. Je vragen opschrijven en eisen dat je antwoord krijgt, anders kom je alleen nog maar met meer vragen te zitten