119 Reacties

3 jaar geleden

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen geheimen bewaren en heeft het heel de fam al ingelicht dat ik zwanger ben. Inmiddels 6+3. Ik kook helemaal. Mijn man ziet niet in wat daar verkeerd aan is. Mijn eerste kindje en wat wildr ik toch graag zelf samen met mijn partner zijn familie vertellen. :(

3 jaar geleden

Reactie op lorra16

Zwanger werkloos en voel me nutteloos!!!!!!!!!!!!
Jaa same! 😞 en misselijk, depri en moe

3 jaar geleden

Reactie op Melliej

Geniale opmerking van je hoor! Wat gek dat het zo onduidelijk is. Je vragen ...
Ja heb ik, ik ga ze aan de VK stellen. Ik vroeg bijv. Wanneer je een zwangerschapsverklaring krijgt. Gaf ze als antwoord “noouuu daar is het nog wel een beetje te vroeg voor.” Dan is mijn irritatie niveau alweer bereikt. Ik hou me dan wijselijk stil maar denk dan echt “mens, ik vraag wanneer! Niet of het te vroeg is!” Zo blij dat mijn vriend mee was 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ja heb ik, ik ga ze aan de VK stellen. Ik vroeg bijv. Wanneer je een zwange ...
Beter inderdaad. Je hoort vaak dat gynaecologen zo bot zijn en de VK veel fijner! Gelukkig was je vriend erbij haha

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Dat is niet netjes, tuurlijk is het leuk om dat nieuws zelf te brengen wanneer jullie dat willen! Beetje jammer 😔 nu maar het beste van maken, iedereen zal blij zijn voor jullie en geniet ervan!

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Vreselijk! Wat lijkt me dat erg, heel vervelend voor je. Ik ken het wel, ik heb bewust mijn moeder nog niks verteld want dat is soms ook een lopende telegraaf.(ze bedoeld het altijd goed)😊

3 jaar geleden

Pffff 2 weken vakantie gehad en nu dus geen zin meer om te gaan sporten. Maar morgen MOET ik!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Ooooh ik zou ook koken van pure woede en de komende tijd zou ze niks meer van mij horen over de zwangerschap. Wat een hork

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Ow dat is echt heel vervelend! M’n moeder heeft vorig jaar hetzelfde gedaan en toen ik een mk. Nu heb ik haar dus nog niets verteld.

3 jaar geleden

Reactie op mloes

Ow dat is echt heel vervelend! M’n moeder heeft vorig jaar hetzelfde gedaan ...
Precies, ik heb me voorgenomen ook nooit meer iets zo vroeg aan haar te vertellen.

3 jaar geleden

Ik ben elke dag zo misselijk maar hoef niet over te geven. Hopelijk word dit snel minder

3 jaar geleden

Reactie op mloes

Ow dat is echt heel vervelend! M’n moeder heeft vorig jaar hetzelfde gedaan ...
Heel herkenbaar dit. Nu zwanger van ons 3de kindje wij vertellen het mijn schoonouders bewust wat later omdat dit 2x eerder ook is gebeurd. Omdat ze geen geheimen kan bewaren of haar mond wel eens voorbij praat 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Super vervelend. Ik heb ook zo'n schoonmoeder. Vertellen het wat later. Zeker na de kermis. En we wilen haar een geheimhoudingsplicht laten tekenen.

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Precies, ik heb me voorgenomen ook nooit meer iets zo vroeg aan haar te ver ...
Hier hetzelfde, ik vertel het op 9w dan ben ik jarig geweest en is iedereen samen. (Als alles ok is op de echo...)

3 jaar geleden

Reactie op Annabel92

Super vervelend. Ik heb ook zo'n schoonmoeder. Vertellen het wat later. Zek ...
Geheimhoudingsplicht😅 dat had ik nou dus ook moeten doen. Hoop ervaring rijker nu.

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Geheimhoudingsplicht😅 dat had ik nou dus ook moeten doen. Hoop ervaring ri ...
Of t werkt moet nog blijken 🙈

3 jaar geleden

Pfff, vandaag zo'n rotdag! Voel me beroerd en sip. Als ik alleen al denk aan eten krijg ik kotsneigingen, had ik gevraagd of mn vriend een boodschappenbriefje wilde maken (zodat ik er niet over hoef te denken), gaat ie constant vragen of wat hij bedacht heeft goed is en of ik nog wat weet. Grrrrrr, dat zorgde voor een enorme jankbui en de conclusie is dat er nog geen boodschappen zijn gedaan, de kinderen een bord patat op hebben en ik nog helemaal niks. Laat het maar gauw morgen zijn 😅

3 jaar geleden

Ik had vandaag zon ruk werkdag. Een medewerker ging vol tegen mijn besluit in... mijn prikkelbare bom ging af in 3-2-1🤯

3 jaar geleden

Reactie op lorra16

Zwanger werkloos en voel me nutteloos!!!!!!!!!!!!
Ik leef zo met je mee !!!

3 jaar geleden

Reactie op FO92

Pfff, vandaag zo'n rotdag! Voel me beroerd en sip. Als ik alleen al denk aa ...
Ik moest hier echt even om gniffelen 🤭 zo herkenbaar. "Waarom vraag je me zoveel?" "Waarom moet ik alles voorkauwen?" "Waarom adem je zo luid?" Dat gezegd hebbede zou ik niet zonder hem kunnen... 🙈🥰