119 Reacties

3 jaar geleden

Ohhh nee sinds vanmorgen vindt ik koffie echt niet lekker meer. Dat worden de komende maanden een ramp met wakker worden😳😅

3 jaar geleden

Reactie op Hermeline

Ik moest hier echt even om gniffelen 🤭 zo herkenbaar. "Waarom vraag je me ...
Hahaha precies dat 😁

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Ik vind dit zo erg he. Mijn moeder doet dit soort dingen ook. 't is inmiddels m'n 4e zwangerschap en I'm heb besloten het haar echt nog niet te vertellen tot na de termijnecho.. Ze dwingt me dan ook altijd om het anderen te vertellen' anders doet zij het misschien, omdat ze niet weet of ze haar mond kan houden' 😒😒 ik ziu echt heuuul boos zijn ook hoor! Begrijp je volledig!

3 jaar geleden

Zo. Onwijs. Moe. Niet vooruit te branden 👀 vaak wat licht in m'n hoofd ook. En m'n 2 peuters maar rondslringen en mama roepen 🤣👀

3 jaar geleden

Pff ik denk dat ik hier ook even ga klagen.. Hahah Vandaag de 1e echo gehad blijkt 7+3 ipv 8+2 maar alles was goed en hartje zien kloppen. En met mijn vriend afgesproken dat we het na de 1e echo zouden vertellen aan zijn moeders en mijn vader + vriendin en natuurlijk aan zijn kinderen.. Maar nu wil hij wachten tot na de volgende echo die is met 11+3 want er kan nu nog van alles gebeuren.. We hebben ook een enigsinds gecompliceerde relatie maar ik wil het zo graag aan mijn vader vertellen hij wordt voor het eerst opa. Maar mijn vriend houd voet bij stuk en verwacht dus dat we nog 4 weken wachten.. Ik had mij er zo op verheugd dat we dit na de 1e echo gingen doen dus 't valt mij een beetje rauw op mijn dak.. Ben dan ook al de hele avond zo wat emotioneel wrak 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Lientje819

Pff ik denk dat ik hier ook even ga klagen.. Hahah Vandaag de 1e echo gehad ...
Jouw vader, jij bepaald.. denk ik dan maar.. praat morgen nog een keer met hem, dat jij alleen aan hem wil vertellen op dit moment.. na 11.3 kan ook van alles gebeuren

3 jaar geleden

Ik kan wel hele dag door slapen zo moe voel ik me! En dan nog maagzuur en misselijkheid pfffff

3 jaar geleden

Ik kan wel hele dag door slapen zo moe voel ik me! En dan nog maagzuur en m ...
Antagel!! Tegen misselijkheid en maagzuur :) kan je zo der recept halen bij apotheek rond 7 euro

3 jaar geleden

Net wou mijn man bij zijn ouders een Chinees-Indische rijsttafel hebben. Niet echt rekening houdend met dat ik vegan ben. Door de hoger toch maar wat vegetarisch en 1 gerecht met kip gegeten. Ben nu echt 🤢. Geen Chinees voor mij deze zwangerschap..

3 jaar geleden

Reactie op 3kleineschatjes

Jouw vader, jij bepaald.. denk ik dan maar.. praat morgen nog een keer met ...
Ja een kennis van mij had een stil geboorte met 21 weken 😭 zonder afwijkingen op de 20 weken echo

3 jaar geleden

Reactie op 3kleineschatjes

Jouw vader, jij bepaald.. denk ik dan maar.. praat morgen nog een keer met ...
Klopt.. 't kan altijd nog mis gaan idd.. Maar 't feit dat je samen afspreekt na de 1e echo.. En hij nu zegt dat hij wil wachten tot na de 2e.. Toch iets waar ik mij heel erg op verheug.. ☺️

3 jaar geleden

Ja een kennis van mij had een stil geboorte met 21 weken 😭 zonder afwijkin ...
De verloskundige zei wel dat 't er nu allemaal heel goed uitzag en dat neemt de kans wel wat af.. Maar 't kan nog steeds fout gaan natuurlijk. Maar laten we dat niet hopen 🤔

3 jaar geleden

Even naar Ikea babyspullen kijken. Een wandelen door ikea voelt als een marathon😱 ik ben gesloopt pfff🥵

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft aan haar buren verteld dat ik zwanger ben,had haar nadrukkelijk gevraagd nog niks te zeggen aangezien mijn broer en zus nog van niks weten. Kanttekening, de buurman is de neef van mijn schoonzus 😏

3 jaar geleden

Reactie op Naadi

Oh lieve dames ik word zo gek van mijn schoonmoeder. Schoonmama kan geen ge ...
Pffffff I feel you. Mijn schoonzusje vertelde het dezelfde avond nog door tegen heel veel mensen na 100000x gevraagd te hebben het nog 1 week stil te houden omdat nog niet al mijn familieleden het wisten. Vervolgens zette mijn schoonmoeder het een dag later op Facebook!!!! Alsof het haar nieuws was, terwijl we ook al (alsof we het wisten) meteen hebben aangegeven niets op social media te gaan delen. Op die manier kwamen mijn vriend zijn vrienden en werkgever erachter. Wordt nog boos als ik erover terug denk. Mijn schoonfamilie hoort het nu bij nr 2 dus als aller, aller laatste. Eigen schuld...

3 jaar geleden

Reactie op Rootje

Pffffff I feel you. Mijn schoonzusje vertelde het dezelfde avond nog door ...
Wtf😳 ik zou woest zijn

3 jaar geleden

Pfff een peuter erbij. Heel lief en leuk, maar waar is mijn geduld! Aaaah

3 jaar geleden

Ik breng deze topic weer even tot leven hoor... Ik moet echt even klagen over mijn schoonmoeder 🙊. Zij vangt onze oudste zoon op als ik ga bevallen. Ze zegt steeds (ze bedoelt het als grap) ja, hij moet in het weekend komen want dan is opa er ook en ook het liefst overdag want dan zit je niet met die avondklok te hanessen... hé: als ik mijn bevalling in zijn geheel kon plannen dan had ik er 5 min voor uitgetrokken als de oudste zijn middagslaapje doet, joe! 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Me86

Ik breng deze topic weer even tot leven hoor... Ik moet echt even klagen ov ...
Hahaha mijn schoonmoeder is er net zo een hoor... ze zei letterlijk nou Bren wij vinden het wel heel spannend hoor de baby mag wel komen nu hoor.... tuurlijk zal ik even doorgeven 🙄 en toen eenmaal mijn vliezen braken belde mijn man zijn moeder en was haar reactie grapje zeker....