95 Reacties

3 jaar geleden

Mag ik ook klagen over dat ik me nu ineens echt zwanger voel? Gister en vandaag positief getest! Yes yes! Maar ik voel me nu ook echt zwanger, veel meer moe last van krampjes en vooral snel uitgeput. Dat zit zeker tussen m’n oren he ? Meerdere vrouwen daar last van ? Haha

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Mag ik ook klagen over dat ik me nu ineens echt zwanger voel? Gister en van ...
Hier precies hetzelfde!🤭 Gisteren positief getest en nu helemaal futloos. Ben al moe als ik denk aan slapen, haha.

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Mag ik ook klagen over dat ik me nu ineens echt zwanger voel? Gister en van ...
Nee hoor, heb ik ook, na stuk wandelen wat ik normaal ook 4x deed, ben ik halverwege kapot

3 jaar geleden

Reactie op WondersMaart20212022

Hier precies hetzelfde!🤭 Gisteren positief getest en nu helemaal futloos. ...
Hahaha geweldig he, hoe je lichaam reageert op je gedachte en gevoelens! Ik vind het heerlijk hoor, maar dan te bedenken dat het ergste nog moet komen. Dan moet ik toch wel een beetje lachen🤣

3 jaar geleden

Vooral die afweging: luisteren naar die moeheid of nog lekker een avond weg.. klaar met de vermoeidheid!

3 jaar geleden

Hebben jullie een mini beetje bruine afscheiding gehad? Bij vegen komt niks zat puur in de onderbroek ( lekker charmant sorry) maar met vegen niks en geen kramen ook voel me goed verder? Alleen echt geschrokken

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanAnnishaEnZayn

Hebben jullie een mini beetje bruine afscheiding gehad? Bij vegen komt niks ...
Ja hier 2x. 1 keer na sex de avond ervoor en 1 keer na een weekend heel intensief winkelen en lopen enzo. Geen idee of dat laatste ermee te maken heeft gehad. Nu niks meer

3 jaar geleden

Voel me ook zo zwanger!! Pff voel me gezegend hoor echt!! Maar ik ben nu van mijn 2e in verwachting... en ben al zo dik en opgezet.. Pff ben 3 maart uitgerekend.. zal bijna denken dat ik verder ben..

3 jaar geleden

Ooohw yess een klaagmuur. Ik wil gewoon even kwijt dat ik een kort lontje heb, nou ja gewoon geen lontje meer🤭 en wie mij in de weg staat blaas ik aan de kant, heerlijk is dat. Komt ook doordat de rest van de wereld me even niks meer kan schelen door het magische gevoel van zwanger zijn. De rest is onbelangrijk! Over een tijdje zal iedereen het wel begrijpen💕

3 jaar geleden

Leuk om te lezen dat jullie je zo zwanger voelen😄 ken het gevoel van voor mn MA alles stond in mn hoofd in het teken van zwanger zijn en wilde het tegen iedereen roepen. Nu is het zo anders🙈 voel me helemaal niet zwanger wel wat lichte kwaaltjes maar “vergeet” het ook geregeld dat mn vriend zegt bijv als ik zeg dat ik moe ben ofzo en niet weet waarvan: je bent zwanger he. Zn vreemd iets.

3 jaar geleden

Ooohw yess een klaagmuur. Ik wil gewoon even kwijt dat ik een kort lontje h ...
Herkenbaar, normaal kan ik heel veel hebben, echt een onbeperkt lontje, nu ontplof ik om niks 🤭

3 jaar geleden

Reactie op mellak

Voel me ook zo zwanger!! Pff voel me gezegend hoor echt!! Maar ik ben nu va ...
Ik zit pas op 4+2 maar mijn broek zit nu al strak om mijn middel. Niet normaal!!

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ik zit pas op 4+2 maar mijn broek zit nu al strak om mijn middel. Niet norm ...
Herkenbaar! Ik ben 4+1. In de ochtend gaat het nog maar aan einde van de werkdag zit de broek zo strak😰

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Herkenbaar! Ik ben 4+1. In de ochtend gaat het nog maar aan einde van de we ...
Had dit niet verwacht maar het is toch echt zo, raar he?! Heb een hele lekkere broek aan maar zelfde die zit krap. O en mijn borsten zijn ook erg opgezet, m'n shirt zit erg strak 😲

3 jaar geleden

Herkenbaar, normaal kan ik heel veel hebben, echt een onbeperkt lontje, nu ...
Ja mijn lontje is ook eindeloos normaal gesproken, doe mezelf daar vaak tekort mee laat het maar wat gebeuren allemaal maar de laatste dagen gebeurd er iets in mij, echt een soort turning point. Heerlijk, mensen kijken me soms ook aan zo van waar heb jij last van, zijn ze niet gewent. Ze moesten eens weten!

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ik zit pas op 4+2 maar mijn broek zit nu al strak om mijn middel. Niet norm ...
Dat heb ik dus ook! Hier ook 4+2! Ik heb lekker van die flaired pants gehaald. Heerlijk en ze zijn helemaal in😉🤣

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Dat heb ik dus ook! Hier ook 4+2! Ik heb lekker van die flaired pants gehaa ...
Oo die ga ik even googlen! Ik ga dus volgende week voor 3 weken op vakantie en zit nu te bedenken of ik al iets van fijne zwangerschaps bh of topje moet kopen. Heb van mezelf al vrij grote borsten en straks zitten mijn bh's in de vakantie niet meer goed ofzo 😬

3 jaar geleden

Oh geweldig topic... sinds 4d voor mn NOD heb ik dus al verschillende bh’s die me niet meer passen!! 🤦‍♀️ Maar het ergste momenteel is dat ik , ondanks de kwaaltjes, zoooo intens gelukkig ben en het met niemand mag delen.. als het volledig van mijn vriend afhangt, houden we dit tot 12 weken voor iedereen geheim !!! 🤯 no way dat ik dat zolang verzwijg... 😅

3 jaar geleden

Oh geweldig topic... sinds 4d voor mn NOD heb ik dus al verschillende bh’s ...
Oooo wat lang!! Ik heb het mijn vader vandaag verteld via videobellen want hij woont in het buitenland en ik wil het aankomend weekend tegen mijn zus broer en moeder vertellen want we gaan met elkaar op vakantie dus dan valt het toch niet te verbergen! Beetje snel wel, maar ook leuk! En ja kan ook niet wachten tot we het verder bekend kunnen maken, ik vind het echt véél te lang duren! Met 9 weken 1e echo dus daarna breder bekend maken is het plan. Pff duurt nog even...

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Oo die ga ik even googlen! Ik ga dus volgende week voor 3 weken op vakantie ...
Ja zou ik wel doen! Van die lekkere zachten of van die sport bh’s, die zitten heerlijk!!