95 Reacties

3 jaar geleden

Ik wil even klagen over iemand die ik in vertrouwen heb genomen met “het nieuws” en het alsnog door verteld heeft... kan ik zo boos om worden!!

3 jaar geleden

Reactie op shri0123

Ik wil even klagen over iemand die ik in vertrouwen heb genomen met “het ni ...
Ja pff logisch dat je daar boos om bent ! Dat hoort niet !

3 jaar geleden

Reactie op Cato87

Leuk om te lezen dat jullie je zo zwanger voelen😄 ken het gevoel van voor ...
Heel herkenbaar.

3 jaar geleden

Reactie op LienekeD

Heel herkenbaar.
Gek eigenlijk he dat het zo kan verschillen.

3 jaar geleden

Reactie op shri0123

Ik wil even klagen over iemand die ik in vertrouwen heb genomen met “het ni ...
Owwnee ja snap dat je daar boos om bent. Zou ik ook zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Cato87

Gek eigenlijk he dat het zo kan verschillen.
Dat komt bij ons misschien nog wel ;)

3 jaar geleden

Reactie op LienekeD

Dat komt bij ons misschien nog wel ;)
Vast wel 😄 misschien ook wel beetje ingebouwde voorzichtigheid van mezelf. Al heb ik er wel een goed vertrouwen in deze keer. Hoe ver ben jij?

3 jaar geleden

Reactie op Cato87

Vast wel 😄 misschien ook wel beetje ingebouwde voorzichtigheid van mezelf. ...
4 weken nu (weet het pas 2 dagen). Mijn miskraam (met 11 weken van 2 kindjes) is ook pas een maand geleden.. dus zit nog vers in het geheugen. Jij?

3 jaar geleden

Reactie op LienekeD

4 weken nu (weet het pas 2 dagen). Mijn miskraam (met 11 weken van 2 kindje ...
Oww echt das zeker kort geleden dan. Spannend. Ik ben nu 5,5 weken. Weet het ander halve week. Mijn missed abortion was in september met ik dacht 11 weken maar hartje was al gestopt vlak na de eerste echo met 8,5. Wilde er niet uit dus was pas in januari schoonverklaard.

3 jaar geleden

Jeetje wat een lang proces! Maar wat fijn dat je nu weer zwanger bent 🙏🏻. Ik ga voor je duimen dat alles nu wel goed verloopt en dat je over een tijdje (ook) staat te dansen van geluk 🍀

3 jaar geleden

En nu mag de rest weer lekker zeuren hoor 😉

3 jaar geleden

Reactie op LienekeD

Jeetje wat een lang proces! Maar wat fijn dat je nu weer zwanger bent 🙏🏻. ...
Ja dat was wel even een prosesje idd. In zh zagen ze het ook niet zo vaak. Maar inderdaad nu wel weer zwanger🥳 Maar goed voor jou is het ook niet heel makkelijk geweest denk ik 2 kindjes verliezen. Jaaa heerlijk al dat “gezeur” lekker doen lees ik weer mee😇😇 hopelijk kan ik ook snel zeuren❤️

3 jaar geleden

Pfff 6.30 wakker terwijl ik er pas om 7.30 uit hoef 😐

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Pfff 6.30 wakker terwijl ik er pas om 7.30 uit hoef 😐
Jep.. ken ik! 🤦‍♀️ tot 2u liggen draaien en keren in m’n bed, niet kunnen slapen ondanks wel heel vermoeid te zijn... om 7u wakker terwijl ik pas binnen een uur hoef op te staan! 😬

3 jaar geleden

Jep.. ken ik! 🤦‍♀️ tot 2u liggen draaien en keren in m’n bed, niet kunnen ...
Ja ik sliep ook heel laat. Baal dus wel want moet straks gewoon weer werken. Zucht.

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ja ik sliep ook heel laat. Baal dus wel want moet straks gewoon weer werken ...
Ja me too, had gisteren een supergoede dag, maar door m’n slechte nacht vrees ik dat ik me vandaag weer heel belabberd ga voelen 😏 maarja, alles voor dat kleine wondertje... 🥰

3 jaar geleden

Ja me too, had gisteren een supergoede dag, maar door m’n slechte nacht vre ...
Jaaa, maar ik klaag niet 😁 Ben wel zo benieuwd hoe ik me ga voelen de komende weken. En duin zó hard dat het goed blijft gaan..!

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Pfff 6.30 wakker terwijl ik er pas om 7.30 uit hoef 😐
Sinds de positieve testen vorige week is er een natuurlijke wekker om 4.30... :/

3 jaar geleden

Ik ook veel te vroeg wakker! Werk in de horeca dus laat geworden. Vannacht alleen maar draaien, zelfs naar beneden geweest. En nu alweer ruim een uur wakker... Dit wordt een lange dag! Hahaha... Bij mijn vorige zwangerschap, helaas mk. Sliep ik ontzettend veel, ik was juist niet wakker te krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Had dit niet verwacht maar het is toch echt zo, raar he?! Heb een hele lekk ...
Haha ja dat had ik ook niet verwacht, ik werk vandaag thuis in een lekkere losse trainingsbroek ipv strak pak😂