22 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg!

4 jaar geleden

Ik heb deze van little riots. Dit zijn soort slofjes maar krijgen ze bijna niet uit. Groot succes

4 jaar geleden

Reactie op bloemetje@

Ik heb deze van little riots. Dit zijn soort slofjes maar krijgen ze bijna ...
Hoe zijn deze qua warmte?

4 jaar geleden

Reactie op RRRR

Hoe zijn deze qua warmte?
Houden de voetjes goed warm

4 jaar geleden

Striksokken van hirsch natur :)

4 jaar geleden

Reactie op S9174

Striksokken van hirsch natur :)
Kan je ook over andere sokken aandoen als een slofje

4 jaar geleden

Reactie op bloemetje@

Ik heb deze van little riots. Dit zijn soort slofjes maar krijgen ze bijna ...
Heb je de link?

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Heb je de link?

4 jaar geleden

Ik volg. Over Bobux zijn ze in onze opvang heel tevreden, maar ik heb het niet voor leder.

4 jaar geleden

Lodger sloffen blijven hier wel aan. En ook lekker warm voor buiten

4 jaar geleden

Wij hebben deze slofjes krijg je niet uit. En Lodges maar die zijn nog te groot voor ze dus die gaan (nog) wel uit. Die vallen groot namelijk. Zie dat die net zo iets zijn als little riots. Dus het concept van voor vast maken met knoopjes is goud. Ik zou dus op zoek gaan naar zo een soort ontwerp.

4 jaar geleden

Slofjes van lodger

4 jaar geleden

Melton slofjes

4 jaar geleden

Deze slofjes heb ik gekocht op Amazon. Sluiting met klittenband aan de voorkant waardoor je ze heel makkelijk aan kan trekken en minstens zo belangrijk, blijven zitten. En een wat zachter prijsje dan de 'bekende merken'.

4 jaar geleden

Bobuxjes!

4 jaar geleden

Welke sloffen hebben een goede anti slip zool? Ze trekt zich overal aan op en ze glijdt dan snel uit op (anti slip)sokken

4 jaar geleden

Hier ook altijd drama met sokken. Maillotjes onder het broekje (of gewoon zo) doe ik nu. Is ook lekker als we naar buiten gaan. Heb verder nog van die wollen alweroslofjes met trekkoordje. Die blijven ook wel zitten

4 jaar geleden

Slofjes van hvid!!!! Duur maar blijven zitten en warm Zijn van merinowol 馃憣馃徑馃憣馃徑馃憣馃徑

4 jaar geleden

Deze van ome Ali. Klittenband aan de voorkant en ze gaan niet uit. Euro of 4 馃ぃ