28 Reacties
5 jaar geleden
Mijn nicht heeft iets soortgelijks meegemaakt. Met 7 weken een echo gehad (inwendig en uitwendig) hier op was een leeg vruchtzakje te zien, echter klopte het vruchtzakje wel met 7 weken. De vk heeft haar toen naar huis gestuurd met het advies om een miskraam af te wachten. Dit kwam niet op gang dus kreeg ze 2 weken later een afspraak bij de gynaecoloog voor een controle echo, en om evt ook medicatie te bespreken. Bij deze echo was wel een vruchtje compleet met kloppend hartje van 9 weken te zien. De gynaecoloog in het ziekenhuis vertelde toen dat het idd wel eens voor komt dat de groei even stil staat.
5 jaar geleden
Reactie op Denise25
Mijn nicht heeft iets soortgelijks meegemaakt. Met 7 weken een echo gehad ( ...
Dat is een verrassing! Gelukkig dat ze dan nog een echo maken, je moet er toch niet aan denken dat ze dat niet hadden gedaan. Fijn om dit soort verhalen te horen, geeft wat hoop😊
5 jaar geleden
Wij hebben precies hetzelfde, al noemde onze verloskundige het niet zo. Gisteren hebben we de eerste echo gehad en waar ik dacht 7+4 te zijn heeft het vruchtje de grote van 6 weken. Er klopt ook nog geen hart. De vruchtzak is wel gegroeid en dus niet in verhouding met het vruchtje. Zaterdag moet ik terug komen om te kijken of er dan een hart klopt en we te vroeg waren of dat het is gestopt met groeien. De verloskundige vond het er niet goed uitzien en we moesten ons voorbereiden op een miskraam.
5 jaar geleden
Ik heb dit dus ook, dat had je in mn andere topic gelezen. Ik had 8+4 moeten zijn, de echo zegt 5-6 weken zonder kloppend hartje. Wij moeten volgende week dinsdag afwachten 😔 vruchtje was 4,3 mm

5 jaar geleden
Hallo suussie
Omdat we in hetzelfde schuitje zitten moet ik veel aan je denken. Heel veel succes vandaag bij de echo. Hopelijk is het vruchtje goed gegroeid en krijg je duidelijkheid of het goed is.
Ik duim voor je!
5 jaar geleden
Reactie op HappyMom88
Hallo suussie
Omdat we in hetzelfde schuitje zitten moet ik veel aan je de ...
Ik heb om 14:50 uur de echo. Daarna breng ik jullie op de hoogte. Ben héél zenuwachtig en benieuwd. ❤️🥰
5 jaar geleden
Zojuist de echo gehad en helaas.. Geen hartje meer😔
Ik ging hier ook wel vanuit en kan het een plekje geven. Je wilt toch het liefst vanaf de eerste echo horen dat alles prefect is.
@HAPPYMOM88 Ik hoop op een wonder voor jou! Het kan namelijk wel gewoon goed groeien en een inhaalslag maken. 🙏
5 jaar geleden
Reactie op Saartje2021
Ik ging hier ook wel ...
Wat een klote nieuws zeg!!wens jou heel veel sterkte meis 😘
5 jaar geleden
Reactie op Saartje2021
Ik ging hier ook wel ...
Wat verdrietig. Heel veel sterkte! En dank voor je succeswensen. Wij leven wel een beetje naar dinsdag toe, maar ik hou ook wel serieus rekening met een slechte afloop. C'est la vie. Goed nieuws is een klein voorzichtig feestje, slecht nieuws is even heel verdrietig zijn, sushi bestellen en ons dan richten op de toekomst.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en hoop dat een zwangerschap opnieuw op je pad mag komen zodra jullie daaraan toe zijn.
5 jaar geleden
Reactie op Saartje2021
Ik ging hier ook wel ...
Veel sterkte, zelfs al had je al een hint zal het toch pijnlijk zijn, kan ik me voorstellen.
5 jaar geleden
Ik heb ditzelfde meegemaakt. Ik dacht dat ik 8 weken was, maar werd terug gezet naar 6+4. Ik kreeg 2 weken later bloedverlies. Echo gehad en geen hartje te zien en de stand was nog steeds 6+4. Bij mij was de vruchtzak ook groot genoeg voor kindje van 9 weken alleen was het vruchtje gestopt met ontwikkelen.
Gelukkig wel de MK natuurlijk op gang gekomen. Woensdag checken bij de verloskundige of het allemaal schoon is.
Dan maar met goede moet naar poging 2
5 jaar geleden
Reactie op HappyMom88
Wat verdrietig. Heel veel sterkte! En dank voor je succeswensen. Wij leven ...
Ik blijf je nog volgen want wil wel ff weten hoe jouw echo was, hopelijk is je vruchtje gegroeid! 💛
5 jaar geleden
Vond het geel bijzonder ik moest officale 13 weken zijn, toen was ik 5,5 toen was het helemaal nog niet eens levend en toen ineens (nu dus) ben ik 7+2 dagen! Volgende week dinsdag 8 weken echo dus ben heel benieuwd
5 jaar geleden
Reactie op Liza1991
Wij hebben precies hetzelfde, al noemde onze verloskundige het niet zo. Gis ...
Hoe is het vandaag bij jou gegaan Liza? Was er dit keer een kloppend hartje?
5 jaar geleden
Wij hebben vandaag om 13:30 een tweede echo om te zien of het vruchtje qua groei gepauzeerd was of helaas gestopt. Ik weet niet of ik me nog zwanger voel. Alle "kwaaltjes" die ik ervaar (misselijkheid, vermoeidheid) kunnen net zo goed van een zwangerschap komen als van de warmte en spanning. Helaas wel sinds gistermiddag wat bruine afscheiding bij afvegen dus dat stemt niet echt hoopvol..
5 jaar geleden
succes @happymom88 zal voor je duimen!
Ik heb zo om 9:15 echo om te kijken of alles nog goed is.. 2 weken terug gezet van 8 naar 6 weken inmiddels 7 weken en al 1,5 week bloedverlies. We gaan eigenlijk uit dat het niet goed is, kan het altijd nog mee vallen...