9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een diaper champ, medium hoogte. Ik doe er een week mee en heb gewoon geurende vuilniszakken van de action erin zitten (geen dure diskettes). 100% geurvrij ga je nergens krijgen ben ik bang. Ik vind deze wel heel erg fijn! Geen stank, behalve bij het wisselen van de zak uiteraard. We hebben m nu een jaar in gebruik.

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik heb een diaper champ, medium hoogte. Ik doe er een week mee en heb gewoo ...
Ok dank je Nee ok. Niet 100% Maarnuruiken we t al als we dr kamertje opkomen.

3 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Ok dank je Nee ok. Niet 100% Maarnuruiken we t al als we dr kamertje opko ...
Ohja, dat is wel kut.. ik heb dat ding beneden in de trapkast staan. Die gaat best vaak open en dicht, we ruiken niks. Alleen als we de emmer echt open zetten

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Na meer dan een jaar nog steeds 100% tevreden. Heel soms heb je eventjes wat geur na het draaien als de luieremmer al vrij vol zit. En uiteraard, bij het vervangen van de zak 🙈. Voor de rest ruiken we niets. we gebruiken de originele zakken, heel gemakkelijk te wisselen. De luieremmer kan ook volledig uit elkaar gehaald worden om uit te wassen. Wij hebben zo'n 2 zakken per week nodig. https://www.baby-dump.be/product/verzorging/437/luierapparaten/47334/we-too-luieremmer/53919/we-too-luieremmer-white/122187/

3 jaar geleden

Wij hebben de diaperchamp large en gebruiken een normale vuilniszak van 140 liter. Ik denk dat je altijd wel iets zal ruiken, maar het valt wel mee. Wij doen 2 weken over het vullen van deze emmer. Ik ben er heel tevreden over.

3 jaar geleden

Reactie op Jolien DS

Wij hebben deze. Na meer dan een jaar nog steeds 100% tevreden. Heel soms ...
Wij hebben deze ook, zo'n 2,5 jaar al en werkt nog steeds prima, ben er erg tevreden over en hij ziet er nog aardig uit ook. Ik vind hem wel wat aan de kleine kant, we moeten hem ongeveer 3 of 4 keer per week legen, maar wel met 2 kinderen. We hebben er gewoon pedaalemmerzakken in.

3 jaar geleden

Reactie op Aukelien36

Wij hebben deze ook, zo'n 2,5 jaar al en werkt nog steeds prima, ben er erg ...
Wij hebben deze ook en ruik nog niets, afgezien van het legen.

3 jaar geleden

Wij hebben de tommy tippee, geen last van tenzij we de emmer open doen. Sinds kort gebruik ik de officiële inzet niet meer maar een rol van 200m lavendel (via amazon besteld). Deze zetten we zelf in dat plastic wat erin gaat. Heel tevreden mee.

3 jaar geleden

We hebben diaper champ en nu Wetoo ook erbij :)