33 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb via Zalando van Anna field een duo joggingbroeken gekocht een tijdje geleden, dik en comfy. Op zich zou je er ook mee kunnen buitenkomen vind ik. Al doe ik dat zelf niet. 😉

5 jaar geleden

Heb er 1 van de prenatal maar geen idee of die lang genoeg is, heb zelf eerder korte benen

5 jaar geleden

Ik heb de trainingsbroeken van missguided maternity, deze heb ik op zalando besteld. Zitten echt heerlijk omdat de band super zacht is 😊

5 jaar geleden

Ik lees met je mee ik ben ook op zoek haha 😂😂

5 jaar geleden

Ik heb een roze en een zwarte van prenatal. Lekker dik en voor mij zelfs te lang en ik ben 171 dus beetje gemiddeld.

5 jaar geleden

Ik kan je alleen helpen welke in ieder geval niet lang genoeg zijn: die van Anna Field MAMA. Wel heeeeel zacht en comfortabel maar helaas al snel hoog water ook al ben ik niet lang.

5 jaar geleden

Reactie op Joyajoy

Ik kan je alleen helpen welke in ieder geval niet lang genoeg zijn: die van ...
Ik vind deze juist heerlijk zitten en leuk staan.. Ik ben 1,78 lang en maat 42. Maar ieder zn ding!

5 jaar geleden

Velvet zwangerschap jogging pak van Hunkemöller zit heerlijk 🥰

5 jaar geleden

Leest mee. Zelfde probleem. Welke niet tip: h&m. Ook hoog water. Met 1.75. En helemaal na de droger. Zucht. Ben ook nog op zoek. Lang genoeg en zachte band zónder elastiek.....

5 jaar geleden

Reactie op Joyajoy

Ik kan je alleen helpen welke in ieder geval niet lang genoeg zijn: die van ...
Ik ben hier wel tevreden over 🤭

5 jaar geleden

Als je het hebt gevonden, hoor ik het graag! 🙋‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb dus een hele fijne van love2wait. Ik woon erin. Ben niet heel lang (172cm). Hij is alleen wel in 2017 al gekocht. Wellicht bestaat ie nog!

5 jaar geleden

Hij lijkt op deze maar ik heb wel zo een zwangerschapsband erboven.

5 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Ik ben hier wel tevreden over 🤭
Is deze ook lang genoeg? Hier nog iemand met lange stelten 😬

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Is deze ook lang genoeg? Hier nog iemand met lange stelten 😬
Ikzelf ben heel gemiddeld van lengte maar hieronder post nog iemand dat ze 1m78 is en maatje 42 heeft in deze jogging en dat het prima past.. 😃

5 jaar geleden

Reactie op 9999

Ik vind deze juist heerlijk zitten en leuk staan.. Ik ben 1,78 lang en maa ...
Dan zal dat het zijn! Ik heb maat M en draag er lange sokken overheen anders krijg ik koude kuiten😂

5 jaar geleden

Bestel een jogging broek van de herenafdeling. Ben zelf 1,85 en bij broeken van de mannen afdeling geen problemen

5 jaar geleden

Reactie op Maart202121

Bestel een jogging broek van de herenafdeling. Ben zelf 1,85 en bij broeken ...
Dit doe ik normaal gesproken ook alleen zitten deze broeken nu bij mijn buik echt niet meer fijn..

5 jaar geleden

Ik ben 1.83 en heb een joggingbroek van c&a die heerlijk zit en lang genoeg is. Valt in de breedte wel wat groot vond ik dus heb een maatje kleiner dan normaal. Zit zo lekker dat er nog 1 van onderweg is nu. https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/zwangerschapsbroek-2037478/1?categoryId=40648

5 jaar geleden

Heb de Anna Field zojuist via Zalando besteld. Blijft toch beetje een gok maar met de 2 goede reviews hier toch een goede, hoop ik 😊 Ik verwacht ze in de loop van volgende week en zal even laten weten hoe ze zitten👍🏼