7 Reacties

5 jaar geleden

Hi Jessy. Ik had vorige week een paar dagen echt (bruin)bloedverlies wat toen overging in wat jij omschrijft - beetje caramel kleurige afscheiding. Misschien is het een restje oud bloed van de innesteling wat nu naar buiten komt. Zowel ziekenhuis als verloskundige heeft mij toen gezegd dat dit heel normaal is en geen kwaad kan. Tenzij je echt heftig rood bloedverlies krijgt met buikpijn.

5 jaar geleden

Ik had 2 dagen bloedverlies bij afvegen (roze) En daarna caramel afscheiding Gisteren een echo gehad en alles was oke en een kloppende hartje te zien 🤗

5 jaar geleden

Gebeurd veel, zolang het geen echte ongesteldheid is zou ik me niet druk maken, het is waarschijnlijk gewoon oud bloed van de innesteling. Wanneer heb je een echo? 😊

5 jaar geleden

Dank dames, ik lees veel over bloedverlies maar het is dus idd echt niet heel erg. Buiten de “gewone” pijntjes met opstaan en onverwachte bewegingen heb ik dus geen krampen idd. Heel fijn om zo nu en dan hier even je ei kwijt te kunnen want man wat is het allemaal spannend.

5 jaar geleden

Reactie op Saartje2021

Gebeurd veel, zolang het geen echte ongesteldheid is zou ik me niet druk ma ...
Dat zal het zijn idd. 28 juli eerste intake met de verloskundige en een datum voor de echo staat nog niet. Wij gaan in week 9 een week op vakantie en ik hoop eigenlijk dat ik dan meteen die week daarna voor de echo kan. Onze verloskundige maakt zelf geen echo’s dus moet elders heen maar dat vind ik niet zo erg. Voor mijn gemoedsrust zou het fijner zijn het kindje eerder te kunnen zien maar van de andere kant als ik hier lees wat mensen soms vooral niet te zien krijgen bij een vroege echo ben ik ook blij dat ik nog even moet wachten.

5 jaar geleden

Reactie op Linem

Ik had 2 dagen bloedverlies bij afvegen (roze) En daarna caramel afscheidin ...
Oooohw wat fijn en goed nieuws🍀 hoever ben je?

5 jaar geleden

Reactie op Hermeline

Hi Jessy. Ik had vorige week een paar dagen echt (bruin)bloedverlies wat to ...
Ja je leest ook zoveel nare dingen dat ik meteen in de kramp schoot? Shit dacht ik nou dit was het dan😕 mijn vriend kan gelukkig goed relativeren en is heel nuchter (soms een beetje te) maar dat is dan af en toe ook wel fijn. Ach het is ook allemaal zo nieuw en wonderlijk, bloed is gewoon het enige wat je eigenlijk niet wilt zien.