16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en ben nu onder behandeling bij de fysio. Deze gaf aan dat ik allemaal knopen in mijn rug heb. Deze behandeld hij nu 3 weken en het tintelende gevoel onder mijn borst is stuk minder geworden.

5 jaar geleden

Reactie op Elise1991

Ik heb dit ook en ben nu onder behandeling bij de fysio. Deze gaf aan dat i ...
Had je dan ook last van je rug? Want dat heb ik namelijk niet

5 jaar geleden

Heb dat bij zwangerschap eerste gehad, heel naar en branderig gevoel; nu bij derde gelukkig (nog) niet. Bevallen hielp inderdaad 🙈

5 jaar geleden

Ik heb dit sinds vandaag! (34+5) heeeel irritant :) het t met name links net onder mn borst... gewoon een tintelend dood gevoel 😅

5 jaar geleden

ja ik heb het ook! enkel rechts... en het wordt er niet beter op hoe verder ik id zwangerschap ben😅. ben nu 36w

5 jaar geleden

ja ik heb het ook! enkel rechts... en het wordt er niet beter op hoe verde ...
Ja bij mij ook vooral rechts! Bh uitdoen helpt nog iets en met m'n hand druk houden op die plek, maar ja om de hele avond zo te gaan zitten..

5 jaar geleden

Van houding wisselen. En het staat bij mij in verband met mn rug (aanhechting spier ruggengraat) sinds ik daar aan wordt behandeld bij de fysio wordt het minder bij mij. Maar verder helpt dus liggen, niet te veel zitten en zeker niet voorover buigen. Ik heb het specifiek rechts trouwens.

5 jaar geleden

Ik heb dit al enkele weken. Ben nu 31+ Volgens huisarts zou t deels te maken hebben met dat baby en baarmoeder omhoog komen (had destijds nog niet een hele grote buik) en deels een reactie van de maag, ondanks dat het zich niet uit in maagzuur, zou t dus wel een reactie van de maag kunnen zijn. Bij mij helpt het als ik even met mijn arm over mijn hoofd zit/sta/lig. Even ruimte maken door op deze manier te stretchen. Tevens heb ik het als ik wat in elkaar zit, ipv rechtop.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook! Wordt ook super pijnlijk als ik lig. Wat bij mij helpt als ik in bed lig, is mijn borst daarboven wat steun te geven door mijn voedingskussen er tegenaan te duwen/onder te leggen, waardoor ik wat meer steun heb en dus de huid wat minder opgerekt wordt door het trekken van mijn borsten.

5 jaar geleden

Reactie op 19floor85

Had je dan ook last van je rug? Want dat heb ik namelijk niet
In eerste instantie niet, alleen zelfde gevoel wat jij beschrijft en kon daardoor geen houding meer aannemen. Pas nadat ik naar de fysio geweest ben trok het naar me rug toe ( waar het vandaan komt)

5 jaar geleden

Heel vervelend, sterkte! Ik heb het ook. Het is begonnen bij 27 weken zwangerschap ongeveer. Rechts, onder rechter borst heel branderig/dof gevoel. Rechts middenrug een plek die ontzettend pijn doet en weer naar voren trekt. Ben onder behandeling bij de fysio; zij zegt dat het de tussenribspieren zijn. Het zal waarschijnlijk over gaan na de bevalling.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al enkele weken. Ben nu 33w zwanger. Bij mij helpt het om af en toe te stretchen met m'n armen omhoog of achter m'n hoofd. En van houding veranderen.

5 jaar geleden

Ik loop hier ook al weken mee. Alleen aan de linkerkant. Sinds ik 's nachts m'n buik ondersteun met een voedingskussen gaat het wel beter. En ik moet niet te veel ingezakt gaan zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Hendrikje19

Ik loop hier ook al weken mee. Alleen aan de linkerkant. Sinds ik 's nachts ...
Bij mij ook alleen aan de linkerkant. Dacht het ligt vast aan mij. En dat het misschien niet door de zwangerschap komt