26 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bijna alles in huis. Het meeste komt van de Ava. 馃槉 Binnenkort alles beginnen samenstellen.

3 jaar geleden

Ik heb alles afgemaakt en gevuld, of toch de helft, er zal minder bezoek komen nu door Corona. 29w ver maar ik ben liever op tijd. Mijn 2 andere kids kwamen op 36w al

3 jaar geleden

Ik heb de doosjes al voor de doopsuiker. Naamkaartjes worden momenteel gemaakt door de drukker. Zelf ga ik dit pas maken in februari. Heb schrik dat anders de doopsuiker slecht word 馃檲

3 jaar geleden

Dit gaat het worden.

3 jaar geleden

Reactie op kim003

Ik heb alles afgemaakt en gevuld, of toch de helft, er zal minder bezoek ko ...
Tweeling? Of ieder 4 weken eerder?

3 jaar geleden

Reactie op buzzyke

Ik heb de doosjes al voor de doopsuiker. Naamkaartjes worden momenteel gema ...
Doopsuiker die ik gekocht heb in de Ava is goed tot zomer 2023. 馃槂 Geen probleem dus.

3 jaar geleden

Ohja, wat ik voorzien heb is: doopsuiker in 3 verschillende verpakkingen nl. glazen buisjes met kurken dop, hoge kartonnen doosjes in hoofdkleur van ons kaartje en doorzichtige schuifdoosjes, mini vetplantjes, en mini homemade confituurpotjes. Voor op het werk een grote glazen weckpot waar ik allemaal minizakjes met doopsuiker instop (gaan er 4 ofzo in per zakje, zakjes om het coronaproof te houden). Dit alles aangekocht bij Ava behalve de plantjes, die komen van de Floralux. Ook nog droogbloemen gehaald bij Floralux voor de afwerking van de verpakkingen van doopsuiker en voor de presentatie. Alles in huis nu behalve de naamstickers, die volgen binnenkort nog (vriendin ontwerpt deze voor ons net zoals 't kaartje, kaartje is klaar en sticker gaat ze 1 van de komende dagen ontwerpen. Als dat ontwerp ok is kan 't naar de drukker en heb ik m'n stickers)..

3 jaar geleden

Wat grappig dat ieder land zo zijn eigen tradities heeft!

3 jaar geleden

Bij ons is het de bedoeling om zelf limoncello te maken maar of we dat nog gaan redden?? En zowiezo maken we zelf pinda rotsjes en die pakken we mooi in

3 jaar geleden

Wij kiezen voor dit. Geurdiffuser, bedrukte lippenbalsem, handcreme en een kaarsje. Hebben iets gekozen die geen houdbaarheidsdatum heeft omwille van weinig bezoek. Enkel bij de lippenbalsem komen er nog dextrose hartjes. Nog de stickers met naam erop hangen en de geurtjes vullen en ze zijn klaar :-)

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Doopsuiker die ik gekocht heb in de Ava is goed tot zomer 2023. 馃槂 Geen pro ...
Zal ik daar eens gaan zien. Kunnen mijn dochter en ik misschien al vroeger beginnen. Als het dan niet goed komt, kan ik nog gaan bestellen 馃榿

3 jaar geleden

Wij kiezen voor dit. Geurdiffuser, bedrukte lippenbalsem, handcreme en een ...
Supermooi!!

3 jaar geleden

Wij kiezen voor dit. Geurdiffuser, bedrukte lippenbalsem, handcreme en een ...
Geven jullie dit aan iedereen die op kraamvisite komt?

3 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Geven jullie dit aan iedereen die op kraamvisite komt?
Bezoek mag kiezen wat ze nemen. Voor de collega鈥檚 op het werk heb ik er wat meer gekocht in plaats van een pot doopsuiker te zetten ofzo. Moet toch ook wat Corona proef zijn.

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Ohja, wat ik voorzien heb is: doopsuiker in 3 verschillende verpakkingen nl ...
Vandaag bijna alles afgewerkt. Enkel nog de naamstickertjes erbij op plakken als ik ze heb en de confituurtjes komen er nog bij als ik ze heb. Alles eens bij elkaar gezet, ben wel fier op het resultaat! 馃槆

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Vandaag bijna alles afgewerkt. Enkel nog de naamstickertjes erbij op plakke ...
En dit is mijn coronaproof oplossing voor 't werk... Glazen pot met gevulde kleine zakjes, 5 boontjes per zakje. Komen ook nog de naamstickertjes op.

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

En dit is mijn coronaproof oplossing voor 't werk... Glazen pot met gevulde ...
Leuk idee! Had ik nog niet aan gedacht 馃檲

3 jaar geleden

Hier is alles besteld. De geboortekaartjes laten we ontwerpen en de stickers zullen in hetzelfde ontwerp zijn. Wij hebben glazen potjes met kurken deksel, proefbuisjes met kurken deksel, stolpjes, rechthoekige doorzichtige doosjes en voor meter, peter en grootouders een grote glazen bokaal met houten deksel waarin de naam gegraveerd zal zijn.

3 jaar geleden

Wij kiezen voor dit thema 馃槏馃挅馃挅

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

En dit is mijn coronaproof oplossing voor 't werk... Glazen pot met gevulde ...
Van waar heb je die zakjes? Vind ik een suoer idee voor op het werk! Vind alleen niet zo een kleine zakjes.