15 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Spruit2
Ik kook ze gewoon uit en heb nog nooit problemen ervaren. 7 jaar geleden bi ...
Ja ik twijfel dus heel erg. Want ik las dat als je de dr Brown fles wel uitkookt er juist bacteri毛n kunnen gaan hechten aan de fles omdat de fles door het uitkoken beschadigd kan raken ofzo.. zit zo erg in twijfel dat ik zoiets heb van hmm moet ik dan maar een andere fles kopen
5 jaar geleden
Ik kook ze gewoon uit in gekookt water van de waterkoker.. paar minuutjes erin en klaar. Ik wist niet eens het het niet mocht bij dr brown..
Ik kook nooit iets uit in een pan op het vuur in ieder geval.
5 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Heb je het vaker in gekookt water gelegd ? Niks aan de hand? Gebruik je de ...
Ja ik doe dat 1 keer per week.. niks aan de hand. Alles werkt nog prima. Maar ik lees net dat steriliseren niet noodzakelijk is, behalve voor kinderen met een zwakke gezondheid of bij spruw.
5 jaar geleden
Reactie op LisaImminga
Ja ik doe dat 1 keer per week.. niks aan de hand. Alles werkt nog prima. Ma ...
Ik gebruik ze zo'n 3 maand nu
5 jaar geleden
Ik gebruik ze vanaf geboorte. In de eerste maand elke dag gesteriliseerd. Nu is hij 3 maanden en doe ik het 1x in de week. Nergens last van.
5 jaar geleden
Het kan bijvoorbeeld wel met een magnetronsteralisator, maar bijvoorbeeld niet in een pan. Dit staat er op hun site:
Gebruik voor het steriliseren een magnetronsterilisator, sterilisatiezakje of stoomsterilisator.
Let op: De producten van Dr. Brown鈥檚 zijn niet geschikt voor het klassieke uitkoken. Door het uitkoken in een pan met kokend water of bij gebruik van water rechtstreeks uit een cooker, kunnen de fles en onderdelen vervormen of aangetast worden.
De speentjes overigens wel. Daarnaast kan het (na het steriliseren v贸贸r gebruik) tot 60 graden in de vaatwasser. Dat aantal graden dood ook bacteri毛n.
Op hun site staat alles duidelijk vermeld: https://www.drbrowns.nl/klantenservice/handleidingen/hoe-reinig-je-een-dr-browns-fles/
5 jaar geleden
Hi dames ben ik weer 馃槣 ik heb nu voor de 2e keer de dr Browns fles gegeven en ze doet er bijna 3 kwartier over? Lijkt me niet normaal ze is namelijk een hele snelle drinker normaal gesproken in 10-15 minuten en had doppen met langzame toevoer 馃槀 nu zag ik wel tussendoor toen ik na 15 dacht de fles lijkt nog wel vol, de speen aan elkaar zitten (zelfde idee als een rietje die gekauwd plat is) moest er wel om lachen maar dit is niet normaal lijkt me 馃槀 ik hoor graag van jullie.
5 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Hi dames ben ik weer 馃槣 ik heb nu voor de 2e keer de dr Browns fles gegeven ...
Ik heb dat als ik het reis dopje er vergeet af te halen maar dat zal het vast niet zijn als ze hem wel uiteindelijk leeg had haha.
Kan zijn dat je het te strak hebt vast gedraaid dan zuigt hij vacu眉m. Losjes aandraaien is voldoende
5 jaar geleden
Reactie op Spruit2
Ik heb dat als ik het reis dopje er vergeet af te halen maar dat zal het va ...
Ohh ja ik draai hem inderdaad heel strak aan omdat dat bij de andere flessen wel moest omdat ze zo snel dronk. Dank je wel bij de volgende fles minder strak aandraaien hoop dat dat de oplossing is 馃槉