26 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind zelf de brede niet fijn vast houden dus heb net als bij mijn eerste de smalle genomen. Mijn eerste had geen moeite met borst/fles afwisselen

5 jaar geleden

Ik heb er trouwens 2.

5 jaar geleden

Wij hebben vijf van de smalle flessen van iemand overgenomen. We zijn er maar gewoon vanuit gegaan dat het goede flessen zijn. We kopen er zelf nieuwe spenen bij.

5 jaar geleden

De lactatiekundige adviseert de smalle flessen van Dr. Brown

5 jaar geleden

Ik heb beide aangeschaft. Brede 125ml en smalle 250ml.

5 jaar geleden

Heb zelf geen dokter Brown maar avent en die zijn ook breed en special voor als je borstvoeding geeft stond erbij. Deze heb ik mijn zoontje gebruikt en voor onze dochter ook gekocht. We hebben nu 3 flessen in huis voor der

5 jaar geleden

Ligt aan je kindje wat die fijn vind om aan te pakken. Ik heb beide mijn eerste dochter dronk alleen goed uit brede hals flessen

5 jaar geleden

Wil je meteen fles en borst geven? Of later? Kijk dan ook even naar de flesmaat. Persoonlijk ben ik geen dr. Brown fan maar dat moet ieder voor zich weten. Overigens denk ik dat 2 flessen wel genoeg is.

5 jaar geleden

Wij zweren hij de dokter Brown maar is voor elk kindje persoonlijk. Moet zeggen de meesten in mijn omgeving gebruiken deze flessen. Wij gebruiken de smalle flessen. De brede flessen worden vaak aangeraden als je borst voeding geeft ivm breedte speen lijkt op borst. Tenminste dat is ons wijs gemaakt😉 Wij hebben overigens het starters pakket gedaan met 3 flessen. Vond twee bij de eerste wat te weinig😄 Succes met kiezen

5 jaar geleden

Wij hebben het setje met 2 flessen van de brede hals gehaald, omdat die het meeste overeenkomt met een borst/tepel inplaats van de standaard variant. Maar we willen ook borstvoeding (proberen) te geven daarom deze keuze

5 jaar geleden

Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Ik heb daarom ook nog geen flessen in huis gehaald

5 jaar geleden

Ohja bij babydump is nu 20% korting erop🥰 daar heb ik 18 euro betaald voor setje van 2

5 jaar geleden

Wij hebben de breede aangeschaft! Als borstvoeding lukt, ga ik sowieso starten met alleen fles voeding zodra ik weer ga werken. Dus als hij zo'n 12 weken oud is. We hebben zo'n starters pakket gekocht

5 jaar geleden

Wij hebben de smalle glazen flessen van dr Brown. Bij mij dochter altijd de smalle plastic flessen gebruikt. Ging prima! En werd ook door het ziekenhuis geadviseerd.. waren ook de enige die ze verkochten in de apotheek van het ziekenhuis. ( moesten we hals over kop halen omdat borstvoeding niet lukte en we niets in huis hadden🙄). Nu wel benieuwd naar de glazen variant..

5 jaar geleden

Maakte bij ons niks uit ❣️

5 jaar geleden

Wij hebben ook de smalle hals! Voor onze oudste moesten wij deze op de Mediumcare in het zkh hebben! Kan een premature speen op! Dus nu maar weer gekocht!! Maar denk dat het je eigen gevoel is! Beide flessen zijn top!

5 jaar geleden

Breed, per toeval met deze begonnen maar zoveel makkelijker om in te roeren en schoon te maken.

5 jaar geleden

De smalle en dan de glazen variant ;-)

5 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e brede hals flessen. Ben ik achteraf niet altijd heel blij mee geweest omdat onze dochter soms wat moeite had met de speen. Nu smalle gehaald. Want vind dr. Brown wel een goed merk ook met het systeem tegen lucht tijdens de voeding. Ik wil wel borstvoeding geven. Dus ben benieuwd of deze flessen dan ook aansluiten als je bijvoorbeeld moet kolven of bijvoeden. Heb daarom nu maar 2 flesjes gehaald. 1 grotere en een kleintje. En niet gelijk een hele set.

5 jaar geleden

Als je borstvoeding wilt gaan geven heb je eerst aan 1 of 2 wel genoeg. En als je kindje dan het ene merk of soort toch niks vindt heb je er ook niet teveel aan uitgegeven en koop je een andere. Ik hd bij onze oudste eerst een brede Dr Brown geprobeerd, maar uiteindelijk dronk ze liever uit een smalle Difrax 🤷🏼‍♀️ Blij dat ik geen hele set had gekocht. Overigens nooit problemen gehad hiermee naast borstvoeding, ze dronk uit beide (borst en smalle fles) prima.