59 Reacties

4 jaar geleden

Die van ons lekte ook, doordat ie te warm werd tijdens het verwarmen, als we dan het anti koliek erin deden, kwam de melk omhoog. Die doen we er nu pas in als ie op temperatuur is en nu lekt ie niet meer. Maar als ik jouw verhaal zo lees, hield je hier al rekening mee.

4 jaar geleden

Mijne lekt niet. Terugbrengen en een nieuwe vragen?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Maak je de flessen wel helemaal droog als je ze afspoelt? Als je de randen niet goed droog maakt blijft er water in de groeven zitten, hierdoor gaat de fles lekken.

4 jaar geleden

Ik herken dit echt totaal niet 🙊 heb ook de dr Brown brede hals flessen maar heb dit 1 keer gehad en dat was me eigen schuld omdat ik de ring niet goed vast draaide. Klinkt echt alsof je verkeerde flessen hebt, zou inderdaad weer omruilen en terug brengen

4 jaar geleden

Wat raar? Hier nog nooit een lekkende dr Brown gehad. Nieuwe proberen?

4 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Mijne lekt niet. Terugbrengen en een nieuwe vragen?
Heel arilaxt trouwens zeg. Sorry zie dat je al een 2e geprobeerd hebt. Ik weet niet wat ik anders doe. Wij maken het flesje met koud water en gebruiken vervolgens de melk verwarmer. Na het drinken sterilisatie via apparaat. Daarna uitdruipen in een bakje. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb het soms. Merk dat ik die groene dop er wel echt goed op moet zetten en dan lekt die niet

4 jaar geleden

Omruilen: helaas neemt de winkel ze niet terug ... want ze zijn, gebruikt. moest contact opnemen met dr Browns ... 😔Duur grapje zo. Want t zijn er al 2 Was benieuwd naar andere ervaringen. Lees wel op internet dat sinds ze vernieuwd zijn , ze veelvuldig lekken. * niet geschud. Maar geroerd. Sowieso beter . Niet verwarmd met ring speen of anti koliek enz. Niet in vaatwasser. Niet gesteriliseerd in heet water enz enz.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook niet..

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde verhaal. Het is dikke rommel!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Weet ook niet wat ik anders doe.. zit de speen wel goed genoeg in die ring? Soms trek ik hem er niet goed genoeg door en dan lekt het iets.. maar dat doe je vast al wel. Lekt het er langs of door de speen?

4 jaar geleden

Wat vervelend.. Als ik het zo lees, dan lekt het uit de speen en niet zozeer uit de rand? Ons meisje is nu ruim 4 weken en eerst gebeurde hetzelfde als jij omschrijft. Wat bij ons hielp was een prematuur speen van Dr Brown gebruiken (P) ipv de nr. 1 speen. Misschien helpt het bij jullie ook 🍀

4 jaar geleden

Wij hebben exact hetzelfde! Krijg er ook de schijt van. 3 jaar geleden ook de dr Brown gehad , werkte top. Nu weer gekocht maar ze hebben een aanpassing gedaan en ik denk dat het hieraan ligt. Zeg maar het cirkeltje waar je het pijpje in schuift

4 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Weet ook niet wat ik anders doe.. zit de speen wel goed genoeg in die ring? ...
Het lekt ( klotst) er via de witte ring /fles eruit als je de fles uit z’n mondje haalt Niet tussen de speen en ring zeg maar. Weet t echt niet 🤷🏻‍♀️ want doe alles volgens gebruiksaanwijzing. Maar t geeft echt zo’n enorme knoeiboel en alles zit echt onder. Baal gewoon.... Omdat dit de beste fles is waar Hij nu uit drinkt qua tempo en niet verslikken. En we toch al worstelen met de reflux en krampen. En voedings aanpassing ( bv moeten afbouwen ) via artsen. Dit los van de prijs , 2 lekkende flessen in 1 week. geen reactie van dr Brown. En de winkel neemt níks terug. 🥺

4 jaar geleden

Bij mij lekt ie af en toe alleen heb ik dan de ring niet goed vast gedraaid

4 jaar geleden

Bij ons lekt de fles (dr. Brown) als je schudt met de fles om het melkpoeder op te lossen.... wij roeren nu met een lepeltje voordat we de fles dicht draaien🤔

4 jaar geleden

Reactie op plien306

Het lekt ( klotst) er via de witte ring /fles eruit als je de fles uit z’n ...
Nee klopt bij ons ook bij de witte ring. Daar loopt de melk zo uit. Soms zo erg dat we de kleine een nieuw pakje aan moeten doen. 😕 Maar ik bedoelde dat dat andere gedeelte vernieuwd is en dat daar miss de fout zit. Ik ga nu weer met de oude stukjes werken, maar die zijn ondertussen zo oud, dus kijken of dat nog functioneert. Ik wilde nog een mail sturen, want dit kan niet en het kost indd toch genoeg geld, ik had er ook al meer aangeschaft. Ja onze zoon heeft verborgen reflux dus wil deze fles wel blijven gebruiken

4 jaar geleden

Vreemd. Hier alleen maar goede ervaringen met de Dr Brown. Ik steriliseer de fles wel elke dag!! Dit moest beslist van het ziekenhuis

4 jaar geleden

Ja, wat een kut fles. Net geprobeerd flesje te oefenen.. met veel geweld dat groene ding en die witte ring er op gedraaid. Lekt idd gewoon..

4 jaar geleden

Hier ook overgestapt op dr Brown in het begin frustraties gehad ivm het lekken. Ik heb het nu heel hard aan gedraaid en lekt niet meer.