12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar onze meid draagt in de kinderopvang de parkschoentjes van Beberlis

4 jaar geleden

Scapino schoenen (Groot) zaten bij m’n dochter niet zo goed (brede voeten/hoge wreef), maar dat kan dus bij ieder kind anders zijn :) Ze heeft nu Kickers Sabio en die zitten comfortabel. Succes!

4 jaar geleden

De bruine, en die vind ik echt super voor haar.

4 jaar geleden

Ik heb die van Scapino, bevalt prima!!

4 jaar geleden

Mijn dochter loopt nog niet zelfstandig en doe alleen schoentjes aan bijv in de speeltuin. Ik vond het zonde om voor die 2x in de week hele dure schoenen te kopen. Ik heb nieuwe shoesme besteld op Vinted voor 15 euro. Was niet helemaal het model dat ik zelf gekozen had als ik nieuwe had besteld, maar voor die paar keer prima!

4 jaar geleden

Ik werk zelf bij Scapino en heb voor mijn dochter gewoon simpele Nike schoentjes gekocht (in de uitverkoop voor € 19) Lekker soepel en heel makkelijk om aan te trekken. Ze loopt er zo op weg. De babyschoentjes van Groot zijn ook erg flexibel, maar voor kindjes met een hoge wreef/brede voet lastiger om aan te trekken. Sommige gaan beter aan dan andere door de elastieke vetertjes. Het beste is dan om een maatje groter te nemen, zodat ze iets makkelijker aangaan en tegen de tijd dat ze wat meer uitgelopen zijn, gaan ze ook wat makkelijker aan. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben ook de Groot schoentjes en die zijn prima. Nu maat 19

4 jaar geleden

Reactie op Sab1215

Ik werk zelf bij Scapino en heb voor mijn dochter gewoon simpele Nike schoe ...
Heb je een foto van die nike schoentjes?

4 jaar geleden

Reactie op justMiiriiam

Heb je een foto van die nike schoentjes?
Het is al wel even geleden dat ik ze heb gekocht 🤭

4 jaar geleden

Thanks voor de reacties! 😀

4 jaar geleden

Dat zijn prima schoentjes. Ik zou zelf geen 2e paar ervoor kopen maar gewoon lekker laten spelen. Als ze echt voornamelijk kruipt met spelen daar zou ik voor leren slofjes gaan. Van bunnies hebben wij een paar waarbij de zool over de neus doorloopt, perfect voor deze fase. Maar ka daar heb je nu niks meer aan, sowwy..

4 jaar geleden

Goede schoenen zijn erg belangrijk vind ik zelf. En lekker laten spelen in de schoenen, is toch zonde als ze een maat groter hebben en je hebt nog hele nette schoenen die ze niet meer passen. Ik ben altijd blij als de schoenen niet meer passen ze er goed gebruikt uitzien 😉