13 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben die van liewood. Ik vind het wel fijn bekertje.

4 jaar geleden

Je moet altijd even googlen, vaak zijn ze ergens goed in de aanbieding. :) anders is het duur spul.

4 jaar geleden

De wibra heeft ook zo鈥檔 soort beker nu!

4 jaar geleden

Reactie op Mama-Lies

De wibra heeft ook zo鈥檔 soort beker nu!
Dat zou top zijn! Ik zie hem niet in de folder of op de site. Heb je een afbeelding van deze beker?

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Dat zou top zijn! Ik zie hem niet in de folder of op de site. Heb je een af ...
Ik maak morgen even een foto voor je! Er is wel een folder geweest waar hij in stond. De beker is onderdeel van een nieuwe lijn met allemaal siliconen servies met bord/bakje/lepel/placemat.

4 jaar geleden

Deze serie bedoel ik!

4 jaar geleden

Reactie op Mama-Lies

Deze serie bedoel ik!
Ik ga eens even kijken bij de Wibra, bedankt voor deze tip 馃憤馃槂

4 jaar geleden

Wij hebben deze ook. Maar dreumes wil er alleen mee spelen (dingetjes in doen en uit pakken) als ik er drinken in doe maait ze hem uit mijn handen 馃槖

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Wij hebben deze ook. Maar dreumes wil er alleen mee spelen (dingetjes in do ...
Die van de Wibra bleek erg flexibel en veel te makkelijk in te drukken doordat hij heel dun is. Is dat met die van Liewood ook zo? Ik zie het al voor me dat ze er 1 keer in knijpt en de melk alle kanten op vliegt 馃槄

4 jaar geleden

Silicone heeft wel als eigenschap dat het buigzaam is. Maar ik denk dat liewood bekertje wel dikker is dan die van wibra gezien de prijs. Ik heb een keer bij kwantum toetjesbakjes gekocht, dat is beduidend dunner dan liewood. Hier knijp ik er in. Maar denk kinderhandjes echt wel flink kracht moeten zetten. Hier heb ik nooit het idee gehad dat ie te flexibel was. We hebben ook rietjesbeker er van, heeft geen oortjes, die is enorm stevig en vrij wel niet buigzaam. Tuitbeker variant heeft wel oortjes. Maar de rand is wel stuk dikker dan deze beker, dus drinkt minder lekker denk. Komt door het materiaal denk. Hier een online afbeelding van dikte https://www.beerenschaap.nl/copy-of-neil-cup-tuitbeker-anti-lek-blue-wave.html

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Die van de Wibra bleek erg flexibel en veel te makkelijk in te drukken door ...
Die is wel vrij stevig, maar de wanden zijn ook wel dik. Je kunt hem prima oppakken aan 茅茅n oor

4 jaar geleden

Bedankt voor alle informatie! Dan wordt het toch maar een duurdere variant 馃槂馃憤

4 jaar geleden

Uk heb die van de wibra. Ik ben er altijd bij maar gaat gewoon prima. Ze pakt de oortjes en knijpt dus de beker niet in