Dames ik heb een vraagje ik kan van 0-100 opeens super nodig moeten plassen en dan als ik naar de wc ga en ik m’n blaas “los” laat voel ik eerst een vervelende druk. Hebben meer hier last van?
Hier ook, ik ga morgen een urine brengen om een blaasontsteking uit te sluiten. Heb namelijk geen pijn ofzo, maar tijdens zwangerschap is een blaasontsteking ook anders.
Ik heb dit ook en had dit in mijn vorige zwangerschap ook. Van mijn vorige zwangerschap herriner ik me dat het gevoel op een harde buik lijkt, dus denk dat dat het is.
Is dat geen blaasontsteking? Die voelt namelijk anders aan als je zwanger b ...
Ik ben niet zo bekend met blaasontstekingen. Dat is tog een brandend gevoel bij het plassen? Ik heb het ook niet elke keer bij het plassen alleen wanneer ik merk van k moet plassen en heel eventjes wacht dan pas. Alsof je een tijd je plas op hebt gehouden terwijl het eigenlijk maar even is.
Ik had dit ook en aan de verloskundige gevraagd.
Het komt door de de groei van de baarmoeder. Daardoor krijg je druk op je blaas. Dit veroorzaakt dat gevoel. Die druk verdwijnt dus op het moment dat je blaas leeg loopt.
Niks om je zorgen over te maken.
Ik ben niet zo bekend met blaasontstekingen. Dat is tog een brandend gevoel ...
Normaal wel, maar tijdens een zwangerschap voelt alles anders en een blaasontsteking dus ook. Er hoeft dus niet persee een brandend gevoel te zijn. Het is juist heel moeilijk te herkennen als je zwanger bent😔
Ik voel ook zeer regelmatig precies wat jij beschrijft. Drink ook elke dag uit voorzorg een glas cranberry sap tegen blaasontsteking.
Toevallig afgelopen donderdag een echo en moest ik weer ontzettend plassen maar ik was net 10 minuten eerder geweest en had niks meer gedronken.. Ik vertelde dat tegen de mevrouw van de echo, ga maar lekker liggen zei ze, dan zal ik eens kijken.
Zo lag onze kleine erbij. Met het hoofdje op mijn blaas. Ook wilde die niet draaien en bleef het constant op de buik liggen😂.. Ze noemde het een buikslaper, lijkt op mij dus haha🙈
zoo bekend!
net alsof darmen, blaas en baarmoeder en de baby allemaal het zelfde plekje in je buik willen bemachtigen!
volgens mijn gynacoloog geen zorgen om maken.
Ohhh ik heb precies hetzelfde! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het er dus bij lijkt te horen. Het is echt een rotgevoel..doet echt een beetje zeer. Soms stop ik ook even met plassen.
Toch ga ik ook even urine brengen. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik heb ook die rare druk.. en ik denk dan dat het heel vlot zal gaan aangezien ik zo dringend moet en dan komt het er soms ‘druppelsgewijs’ uit en moet ik erg lang geduld hebben 🙈