Drukkend gevoel

Anoniempjeanoniempje
één maand geleden
Volgen
Hi hi!! Ik heb sinds enkele dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik, het lijkt ook rondom het schaambot wat harder. Wie herkent dit?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Jbaby20
één maand geleden
Ik herken dit! Enorm drukkend gevoel in mijn onderbuik. Je baarmoeder rekt zich uit.
  • Rapporteren
jsalden
één maand geleden
Dit voel ik inderdaad ook! Lijkt bij mij meer een beetje menstruatiepijn, maar ook weer helemaal niet..
  • Rapporteren
Feey
één maand geleden
Same! Ik heb ook een enorm drukkend gevoel in mijn buik!
  • Rapporteren
Mieke1985
één maand geleden
Ja ik ook! Maakte me beetje zorgen maar nu weer wat minder. Is inderdaad bijna menstruatiepijn maar ook weer helemaal niet
  • Rapporteren
jsalden
één maand geleden
Reactie op Mieke1985
Ja ik ook! Maakte me beetje zorgen maar nu weer wat minder. Is inderdaad bijna menstruatiepijn maar ook weer helemaal niet
Ja.. echt precies dat dus! Schijnt er bij te horen.. we moeten genieten ❤️
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
één maand geleden
Dankjewel, jullie stellen me super gerust. Maakte me echt zorgen. T is ook met momenten. Jullie nog meer klachten? Hier pijnlijke borsten en moeheid.
  • Rapporteren
jsalden
één maand geleden
Dankjewel, jullie stellen me super gerust. Maakte me echt zorgen. T is ook met momenten. Jullie nog meer klachten? Hier pijnlijke borsten en moeheid.
Ik verder misselijk meerdere momenten per dag, vermoeidheid en ik heb hoofdpijn.. pijnlijke borsten heb ik niet! En ik voel veel borreltjes in mijn buik ofzo.. jij?
  • Rapporteren
Mieke1985
één maand geleden
Ja moeheid maar niet kunnen slapen. Geen pijnlijke borsten maar wel al groter en grotere tepels. Beetje misselijk ook en geen eetlust. Hoe ver ben je?
  • Rapporteren
Cdekoning87
één maand geleden
Bij mij gebeurt er ook van alles daar in die baarmoeder :)
  • Rapporteren
Sarah93
één maand geleden
Ik herken het wel een beetje! Ik denk dat het te maken heeft met de baarmoeder die gaat groeien. Ik heb in mijn li zij en dan ook ter hoogte van het schaambot steeds een drukkend gevoel. Hoort er vast allemaa bij 🤗🤗
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
één maand geleden
Reactie op Mieke1985
Ja moeheid maar niet kunnen slapen. Geen pijnlijke borsten maar wel al groter en grotere tepels. Beetje misselijk ook en geen eetlust. Hoe ver ben je?
Ik ben 4 weken nu. Zo spannend allemaal! Waar ik altijd dacht wat stellen die zwangere zich aan, ben ik nu ook zo voorzichtig. Hoeveel weken ben jij?
  • Rapporteren
Mieke1985
één maand geleden
Ik ben 4 weken nu. Zo spannend allemaal! Waar ik altijd dacht wat stellen die zwangere zich aan, ben ik nu ook zo voorzichtig. Hoeveel weken ben jij?
Ja he?! Ik dacht: streepje zien en 9 maanden lekker genieten. Whahahah wat naief. Ik ben net zover als jij. Maar testte al heel vroeg positief dus vertrouw het nog niet helemaal. Begint te komen.
  • Rapporteren
jsalden
één maand geleden
Dit heb ik ook altijd gezegd.. en echt nooit begrepen aan de zwangere vrouwen.. maar nu een ik zelfs voor een drempeltje af, rijd nog maar 30 k/m per uur op de snelweg, bij wijze van 😂
  • Rapporteren
mloes
één maand geleden
Vandaag 4 weken. Vannacht slecht geslapen dus net weer op de bank geslapen 😆 dus denk dat ik maar alvast weer extra kussen ga pakken voor in bed. Verder pijnlijke en gegroeide borsten. Ook af en toe een vlaag van misselijkheid, koffie begint me al vies te smaken. Daarnaast voel ik m’n buik goed, ook soort pijn maar hoger dan met menstruatie. En had gisterenavond al een opgezwollen buik 🤭 ben benieuwd hoe dit verder gaat..
  • Rapporteren