Duizelingen

Yousss
4 maanden geleden
Volgen
Ik heb meerdere malen op een dag (vaak tegen de avond) dat ik last krijg van duizelingen. Niet zo zeer dat alles draait maar meer het gevoel van in een zakkende lift staan (krijg het niet beter verwoord). Iemand hier bekend mee? Ben 5+2
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
kimus
4 maanden geleden
Is normaal. Ik heb dit ook en gevraagd aan de gynaecoloog en zou te maken hebben met dat ons lichaam moet aanpassen aan al het extra bloed dat aangemaakt wordt voor de baby.
  • Rapporteren
Motje1995
4 maanden geleden
Waarschijnlijk is je bloeddruk dan erg laag, je kan proberen of het met dextro over gaat of even iets zout eten (bouillon, dropje)
  • Rapporteren
Mamavanwondertjes
4 maanden geleden
Heel herkenbaar, die "zakkende lift" is precies hoe ik het ook zou omschrijven, alsof de grond even 1 sec onder je voeten vandaan valt. Heel gek gevoel he, je bent dus niet de enige! Beetje extra zout eten probeer ik..
  • Rapporteren
Yousss
4 maanden geleden
Reactie op Motje1995
Waarschijnlijk is je bloeddruk dan erg laag, je kan proberen of het met dextro over gaat of even iets zout eten (bouillon, dropje)
Dit zou kunnen kloppen. Thanks voor de tip
  • Rapporteren
Yousss
4 maanden geleden
Heel herkenbaar, die "zakkende lift" is precies hoe ik het ook zou omschrijven, alsof de grond even 1 sec onder je voeten vandaan valt. Heel gek gevoel he, je bent dus niet de enige! Beetje extra zout eten probeer ik..
Juist zo! Ik ga ook eens meer zouten proberen binnen te krijgen
  • Rapporteren
pucksw
4 maanden geleden
Herkenbaar, heb ik ook, vooral tijdens het sporten. Moet nu echt 5 niveautjes lager/langzamer doen. Hele tijd buiten adem. Als ik er geen rekening mee houdt dan wordt ik te duizelig
  • Rapporteren
1-Willeke
4 maanden geleden
Ja heb ik ook, best eng soms😣
  • Rapporteren
pregnantmommy
4 maanden geleden
Hier nog 1! Ik juist vooral in de ochtenden en middag
  • Rapporteren
Jenni-2
4 maanden geleden
Met de eerste gehad en nu weer. Af en toe een zout dropje helpt
  • Rapporteren
Sara87
4 maanden geleden
Je lichaam werkt hard en kost energie. Niets aan te doen. Rustiger aan in de eerste weken. Ben nu 8wk en wordt al minder
  • Rapporteren
Wendy Timmers
4 maanden geleden
Jup,idd zakende lift gevoel, nu kan ik zeggen tegen me mannetje wat ik bedoel, hij vroeg voel je je dronken dan?? Nee...dat niet maar alsof je idd in een lift staat die zakt tnks dames gr uit den bosch!
  • Rapporteren
Yousss
4 maanden geleden
Reactie op Wendy Timmers
Jup,idd zakende lift gevoel, nu kan ik zeggen tegen me mannetje wat ik bedoel, hij vroeg voel je je dronken dan?? Nee...dat niet maar alsof je idd in een lift staat die zakt tnks dames gr uit den bosch!
He ik ook uit denbosch!
  • Rapporteren
Lautje1989
4 maanden geleden
Heb ik ook! Vooral met snel opstaan. Haha voel me echt een oud mensje 😂
  • Rapporteren
Moestuinmusje
4 maanden geleden
Heel herkenbaar hier ook! Het komt echt in aanvallen, kippenbouillon helpt mij wel een beetje. 😊 heb ook een lage bloeddruk, had op de dag van innesteling nog bloed gedoneerd omdat ik dacht dat mijn menstruatie was begonnen. Achteraf dus niet zo handig 🙈🤰🏼
  • Rapporteren