11 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben hem nog niet, maar kopen waarschijnlijk de yoyo (babyzen). Fijne is dat ze achter elkaar zitten en dat het makkelijk inklappen is. Nadeel: 1 deel zit op het zogenoemde connect stuk en je kunt ze dus niet los van elkaar besturen. Kan t niet zo goed uitleggen, maar als je t opzoekt snap je wat ik bedoel denk ik😆
3 jaar geleden
Uppababy Vista! Echt een top ding. Mega stabiel en ook heel snel om te bouwen als je maar 1 kindje mee hebt. + grote (boodschappen)mand onderin waardoor je niet alles aan je stuur hoeft te hangen.
Enige nadeel vind ik de bak onderop, als je bak en zitje wilt.
Betere optie met baby is maxi cosi boven en zitje beneden.
Onze dochter van 2,5 zit er nog regelmatig in.
3 jaar geleden
Ik heb de uppababy vista gekocht, heel tevreden mee, al paar keer gebruikt met mn zoontje (bijna 18 maanden) en neefje van 3 maanden. Ik verwacht nu elk moment ons 2e wondertje 🥰.
Voordelen: makkelijk in en uitklappen met het zitje erop, ze zitten boven elkaar dus de wagen is niet heel breed. Rijd lekker soepel, en ook te gebruiken voor 1 kindje met alleen de reiswieg of alleen het zitje. En een lekkere grote boodschappenmand.
Nadeel: hij is wel wat dieper/langer dan een normale wagen (per ongeluk tegen de hielen van degene die voor me liep gelopen…) als hij voor 2 kindjes klaar staat moet je wel wat handelingen doen voor je hem in kan klappen. Maar moet zeggen dat dat best snel en soepel gaat als je het 2-3x hebt gedaan.
3 jaar geleden
De Bugaboo Donkey. Uitermate goed bevallen met 22 maand verschil. De breedte was ik eerst sceptisch over. Maar het is juist handig want het past gewoon en het is wendbaarder dan achter elkaar. We gebruiken hem nog af en toe als de oudste (3) moe is, of voor dagjes weg naar een park. Wel zou ik deze wagen niet nieuw kopen. Opzich het geld wel waard, maar niet voor de korte periode dat je m gebruikt. Hoewel hij gewoon als mono kan erna. De boodschappenruimte is ook superfijn en hij rijdt soepel. Ook stoepranden en gras goed te doen. Onderstel is compact op te vouwen. Enige tip: zoek een met een kap met gaas erin, als je m in de zomer wilt gebruiken.
3 jaar geleden
Ik kwam er achter dat bij de meeste duo wagens het maximale gewicht per zitje maar tot 15kg gaan.. mijn dochtertje van 1.5 is nu 11 kilo.. dua die zoi er denk ik niet zo lang in kunnen dus ik zoek zelf nu ook weer een andere oplossing.. 😮💨😣
3 jaar geleden
Onze kinderen schelen 13 maanden en we hebben de Easywalker Harvey 2 gekocht. Ik vind deze wagen fijn omdat hij itt andere wagens niet zo lang en lomp is en ook makkelijk te gebruiken is voor één kindje. Nieuw ook relatief vriendelijk geprijsd (onder de 1000 euro een complete set).
Tot nu toe gebruiken we dus nu een wieg en zitting en dat gaat super goed. Over 2 maanden gaan we over op 2x de zitting en dan komt het zitje onder elkaar.

3 jaar geleden
Reactie op justMiiriiam
Ik kwam er achter dat bij de meeste duo wagens het maximale gewicht per zit ...
15 kilo zijn ze gemiddeld met drie jaar. Dan lijkt me in de kinderwagen zitten niet zo nodig meer. En het is ook niet zo dat je een kindje van 16 kilo er niet in kan zetten. Als je maar een beetje denkt om de totale belasting op de lange duur.