Echo 6+3 geen kloppend hartje te zien

MDFBS
5 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen, Gisteren had ik mijn eerste echo. Ik dacht dat ik 6+6 zou zijn vandaag. Maar waarschijnlijk eerder 6+3 a4. Wel een vruchtzakje gezien in de baarmoeder maar geen kloppend hartje. En daar had ik toch wel op gehoopt. Volgens de arts geen reden om me zorgen te maken maar je begrijpt t al dat doe ik wel een beetje. Volgende week weer terug. Heeft iemand hier ervaring mee?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Vakantiebaby
5 maanden geleden
Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt! Ik had vorige week bij 5+2 een echo en moet vrijdag terug voor echo bij 6+2. Maar ik ben nu al zenuwachtig of het hartje klopt of niet, ook al zei de gynaecoloog dat als het niet zo is het zo vroeg nog niet veel zegt...
  • Rapporteren
siepje88
5 maanden geleden
Ik moest een echo plannen en voor onze vakantie zou ik pas 6+2/4 zijn. De vk zei toen dat de kans groot is dat je het hartje dan nog niet kunt zien kloppen, omdat het erg vroeg is. Daarom na de vakantie pas de echo gepland. Ik zou me dus nog geen zorgen maken!
  • Rapporteren
Jbaby20
5 maanden geleden
Ik heb vandaag ook een vervroegde echo met 6 + 3 weken.. niet bij mijn verloskundige zelf maar bij een kliniek uit de buurt die ook bij 14 weken al kunnen zien wat het wordt. Ben heel benieuwd en laat het je wel weten.. Ik heb dit vaker gehoord hoor en een week later hadden ze een mooi kloppend hartje ❤️
  • Rapporteren
Mama37
5 maanden geleden
Ik zit nu bij de gynaecoloog. Zo echo met 6+2 (eigen berekening) te spannend. Helemaal nu ik jouw berichtje lees
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties! Stelt me wel iets gerust. Houd me maar op de hoogte. Ben heel benieuwd!
  • Rapporteren
Vanosmelanie
5 maanden geleden
Reactie op Mama37
Ik zit nu bij de gynaecoloog. Zo echo met 6+2 (eigen berekening) te spannend. Helemaal nu ik jouw berichtje lees
Veel plezier!
  • Rapporteren
Vanosmelanie
5 maanden geleden
Reactie op Jbaby20
Ik heb vandaag ook een vervroegde echo met 6 + 3 weken.. niet bij mijn verloskundige zelf maar bij een kliniek uit de buurt die ook bij 14 weken al kunnen zien wat het wordt. Ben heel benieuwd en laat het je wel weten.. Ik heb dit vaker gehoord hoor en een week later hadden ze een mooi kloppend hartje ❤️
Veel plezier!
  • Rapporteren
Jbaby20
5 maanden geleden
Reactie op Mama37
Wat spannend! Hoe ging het?
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Reactie op Mama37
En??
  • Rapporteren
Mama37
5 maanden geleden
Hier een kloppend hartje gezien en gehoord! Ze vermoed toch een paar dagen korter dus 5+5 ipv 6+2 maar houden 6+2 even aan tot de termijn echo over een aantal weken. Rechts zit t kindje, links is ws een stolsel.
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Reactie op Mama37
Hier een kloppend hartje gezien en gehoord! Ze vermoed toch een paar dagen korter dus 5+5 ipv 6+2 maar houden 6+2 even aan tot de termijn echo over een aantal weken. Rechts zit t kindje, links is ws een stolsel.
Fijn gefeliciteerd!! Wat gek dat er bij mij dan toch nog niks te zien was. Geniet er van!! Super fijne geruststelling
  • Rapporteren
Mama37
5 maanden geleden
Reactie op MDFBS
Fijn gefeliciteerd!! Wat gek dat er bij mij dan toch nog niks te zien was. Geniet er van!! Super fijne geruststelling
Misschien ben jij dan toch nog iets korter zwanger? Hoor vaker dat er dan ineens een week later wel een kindje en hartje te zien is.
  • Rapporteren
priscilla1984
5 maanden geleden
Reactie op Mama37
Wat fijn!! ❤️
  • Rapporteren
WaitingForOurBaby
5 maanden geleden
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en bij mijn vk doen ze geen echo voor 7+3 omdat de kans te groot is dat er nog niet veel te zien is, dus zou me nog niet teveel zorgen maken!
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en bij mijn vk doen ze geen echo voor 7+3 omdat de kans te groot is dat er nog niet veel te zien is, dus zou me nog niet teveel zorgen maken!
Dank je wel!!
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Reactie op Jbaby20
En??
  • Rapporteren
Sanne0410
5 maanden geleden
Vandaag echo gehad. 6 +3 weken. Hartje klopte mooi. Misschien ben je nog niet zo ver. Ik duim voor je 🍀
  • Rapporteren
MDFBS
5 maanden geleden
Reactie op Sanne0410
Vandaag echo gehad. 6 +3 weken. Hartje klopte mooi. Misschien ben je nog niet zo ver. Ik duim voor je 🍀
Fijn gefeliciteerd!
  • Rapporteren