59 Reacties

3 jaar geleden

Hier 5+4 weken volgende week nog 1 dan zal het ongeveer 8 weken zijn. Termij is nog even onzeker omdat ik meteen na mijn vroege miskraam weer zwanger ben geworden

3 jaar geleden

Reactie op makake15

Mocht jullie man mee naar de eerste echo?
Ja gelukkig wel. Alleen voor onze dochter even oppas moeten regelen

3 jaar geleden

Ja gelukkig wel. Alleen voor onze dochter even oppas moeten regelen
Nee ik was alleen

3 jaar geleden

Reactie op TMR26

Gefeliciteerd! Kwam je vandaag achter dat het er 2 zijn?
Nee vrijdag en toen was ik alleen bij de gyn en zo in shok dat ik niks meer van de echo meekreeg "wij hebben nl al 3 kindjes 😁" dus gister avond vroege pretecho zodat mijn man mee kon en we echt even konden genieten van de echo ❤️❤️

3 jaar geleden

met hoeveel weken kan je eigenlijk zien dat je een tweeling hebt... alvas ...
Vrijdag hebben ze het bij mij gezien met 6 + weken. Vandaag pretecho "via de buik" kwam de meting uit op 6+6 7+1 verschilde dus een beetje per meting maar ze zei al na 10 weken kunnen ze 't echte termijn vaststellen

3 jaar geleden

met hoeveel weken kan je eigenlijk zien dat je een tweeling hebt... alvas ...
Ik ging voor echo ivm verdenking op bbz en toen zag ze ineens 2 kloppende hartje in mijn baarmoeder. Bleek nog maar 6+2 / 6+3 te zijn. Vrij vroeg al zichtbaar dus! Het is nog wel heeeel pril. Hopen dat t goed blijft gaan!!

3 jaar geleden

Gisteren inwendige echo gehad van ons 2de kindje. 7+2 28februari uitgeteld. Bij volgende echo zal termijn iets anders zijn, ze kon hem haar niet helemaal opmeten, verwachten nog iets groter.

3 jaar geleden

Reactie op mfb117

Prachtig ❤️! Wist je van tevoren dat het een inwendige echo zou zijn? Om we ...
Bij mij staat in de mail van de vk dat het in principe inwendig is, dus ik weet het al voor over 2 weken

3 jaar geleden

Met 8wkn of minder is het standaard inwendig, hoor en lees ik overal. Omdat het kindje dan nog zó klein is dat ze het inwendig beter kunnen zien.

3 jaar geleden

Reactie op Sab54

Gisteren inwendige echo gehad van ons 2de kindje. 7+2 28februari uitgeteld. ...
Hier is echt al een heel kindje op te zien! Wat ontzettend gaaf 🥰

3 jaar geleden

Reactie op WaitingForOurBaby

Bij mij staat in de mail van de vk dat het in principe inwendig is, dus ik ...
Bij mij staat daar niks over in, alleen dat ik water moet drinken van tevoren zodat ze het beter kunnen zien en dat is alleen nodig voor een uitwendige echo dacht ik te lezen? Nou we wachten het maar af ☺️

3 jaar geleden

Reactie op mfb117

Bij mij staat daar niks over in, alleen dat ik water moet drinken van tevor ...
Ja klopt dat je bij inwendig geen volle blaas hoeft te hebben!

3 jaar geleden

Reactie op mfb117

Prachtig ❤️! Wist je van tevoren dat het een inwendige echo zou zijn? Om we ...
Dankje! 🥰 en nee wist ik niet van tevoren.. ik ben zwanger geworden door IUI en heb de echo ook op die afdeling gehad. Volgens mij hebben ze daar alleen apparatuur voor inwendige echo's, zou dat kunnen? Mijn zus heeft namelijk ook bij 6 of 7 weken een echo gehad, wel bij de verloskundigen en dat was wel gewoon een normale echo.

3 jaar geleden

6 weken😍🥰 21 juli weer 1 en 31 juli ook.. hopelijk blijft deze zitten🍀

3 jaar geleden

Reactie op makake15

Mocht jullie man mee naar de eerste echo?
Ja zeker!

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ja zeker!
Ik was alleen eerste echo

3 jaar geleden

Reactie op Mellow

Dat zijn vooral dames waarbij een eerdere zwangerschap niet goed is verlope ...
Ha ik wilde inderdaad precies hetzelfde zeggen... En als je graag een vroege echo wilt kun je hem zelf inplannen dan moet je hem alleen wel betalen want word niet vergoed

3 jaar geleden

Vanmorgen hartje zien kloppen, termijn was niet te bepalen door de ligging. Maar ergens rond de 6,5/7 weken,, over 2 weken weer. Als dsn alles goed is mogen we naar de vk ipv zh. Manlief mocht gewoon mee

3 jaar geleden

Ik ook vandaag! 7+1 en een kloppend hartje gezien ☺️