Een paar dagen na NOD deze test

lilyrosey
één maand geleden
Volgen
Hoi, Willen jullie eens meekijken? Ik denk hier een heel licht streepje te zien (is met middagurine) maar als ik dan nog eens kijk weer helemaal niks. Ik heb ook nog een Etos test die ook een mini streepje laat zien (denk ik..) maar ik kan maar 1 foto uploaden. Wat denken jullie ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Paula34
één maand geleden
Of het is een schaduw maar denk een streep
  • Rapporteren
Saar1201
één maand geleden
Ik zie wel een licht streepje. Over een paar dagen weer testen. Ik had dit gister ook, en vandaag duidelijker.
  • Rapporteren
Paula34
één maand geleden
Jammer dat ik niet kan inzoomen. Kan het bij die van de etos niet zo goed zien
  • Rapporteren
lilyrosey
één maand geleden
Reactie op Paula34
Of het is een schaduw maar denk een streep
Dankje voor je reactie! Ik heb hem zo veel mogelijk in de schaduw gelegd om omgevingsfactoren te beperken. In het echt zie ik het beter... altijd lastig om op de foto te zetten maar twijfel ook aan mijn eigen objectiviteit. Vandaar deze vraag :)
  • Rapporteren
KaatV90
één maand geleden
Wanneer was je NOD? Ik zie ook een streepje, vooral op de test van Kruidvat.
  • Rapporteren
Paula34
één maand geleden
Reactie op lilyrosey
Dankje voor je reactie! Ik heb hem zo veel mogelijk in de schaduw gelegd om omgevingsfactoren te beperken. In het echt zie ik het beter... altijd lastig om op de foto te zetten maar twijfel ook aan mijn eigen objectiviteit. Vandaar deze vraag :)
Ja snap ik! Vind het moeilijk maar weet wel dat een licht streepje, hoe licht ook, toch echt zwanger is! Had bij mijn privé zwangerschap ook een minimaal streepje en toch zwanger. Liep gauw op de dagen erna. Ik hoop het voor je!
  • Rapporteren
Alecrim
één maand geleden
Hmm kan het niet zien. Morgen nog eens testen .. succes🤞
  • Rapporteren
Roxanne1990
één maand geleden
Je zou een clear blue digital kunnen halen om te zien hoeveel weken deze aangeeft. Als dit 3+ is dan moet het goed zijn. Als die test nu nog 1-2 aangeeft dan weet je dat je hcg flink gezakt is.
  • Rapporteren
lilyrosey
één maand geleden
Reactie op KaatV90
Wanneer was je NOD? Ik zie ook een streepje, vooral op de test van Kruidvat.
Ik heb een wisselende cyclus... dus tussen 23 en 28 juni. Heb geen ovulatietesten gebruikt deze ronde en eigenlijk ook maar 1 x geslachtsgemeenschap (op 7 juni, verwachtte ovulatie rond 9 juni). Vrijdag 26 was de test nog spierwit...
  • Rapporteren
Paula34
één maand geleden
Ik heb trouwens vaak getest afgelopen jaar en er was echt nooit een twijfel of ik iets zag of niet. Heb goede hoop voor je!
  • Rapporteren
Alecrim
één maand geleden
Reactie op Roxanne1990
Je zou een clear blue digital kunnen halen om te zien hoeveel weken deze aangeeft. Als dit 3+ is dan moet het goed zijn. Als die test nu nog 1-2 aangeeft dan weet je dat je hcg flink gezakt is.
Dan heb je het over weken? Ze is net na haar NOD
  • Rapporteren
lilyrosey
één maand geleden
Reactie op Alecrim
Dan heb je het over weken? Ze is net na haar NOD
Ik kan of al 8 dagen overtijd zijn of maar 2-3. Echter omdat ik zo weinig “activiteit” heb gehad en relatief vroeg in de cyclus had ik nu wel duidelijkere testen verwacht of is dat een domme gedachte? Ik hoop het zó maar wil ook realistisch blijven
  • Rapporteren