3 Reacties

2 maanden geleden

Mij heeft niemand proberen over te halen. Was geen sprake van afkeur oid. Wat ik wilde gebeurde. Wel werden de voor/ nadelen besproken. Gedurende de zwangerschap is een aantal keer gevraagd wat ik wilde. En vanuit daar werd ik met 34 (oid) weken medisch. Dus overgedragen naar ziekenhuis

2 maanden geleden

Eerste met een geplande keizersnede ter wereld gekomen en nu werd er eigenlijk van uitgegaan dat we dat deze keer weer zouden doen. Gelukkig wilde ik dat ook dus met 30 weken overgenomen door ziekenhuis en met 39 weken bevallen door middel van geplande keizersnede. Je mag me altijd een berichtje sturen als je meer vragen hebt ;)

2 maanden geleden

Hier ook de eerste een spoedkeizersnede die traumatisch was. De tweede zwangerschap in ander zh op laten volgen. En ik mocht zelf kiezen. Ik koos geplande keizersnede. En moest m wel op t hart beloven dat er geen 3e kindje kwam. Ivm littekenweefsel bij mij was t dan niet aan te raden. Deze geplande verliep zoveel mooier en beter. Dus echt beste keuze. Meneer lag met 38 weken ook nog lekker dwars in mn buik ook. Keizersnede was met 38+5 weken.