33 Reacties

5 jaar geleden

Oei ben ik ook zo bang voor. Met hoeveel weken wist je dat het een jongetje was?

5 jaar geleden

Oh wauw, dat is een verrassende wending😂 Maar wanneer heb je de echo gehad waardoor je dacht dat het een jongen was dan?😉

5 jaar geleden

PROFICIAT 🥳 MANON2021 🍰

5 jaar geleden

Oh joh. Wat bijzonder. Andersom hoor ik vaker. Dat een meisje toch een jongen blijkt te zijn. Hoever was je bij de eerste echo?

5 jaar geleden

Dat is een plottwist! Wanneer was de eerste echo?

5 jaar geleden

Afgelopen donderdag ik precies hetzelfde. Vermoeden was meisje, maar baby werkte niet mee, drukke baby, beentjes steeds bij elkaar, wel benen van elkaar dan navelstreng in de weg...na 20 minuten opgeven. dus maandag j.l. nogmaals kosteloos geweest voor pretecho. Deze echoscopist gaf heel duidelijk aan binnen 2 minuten dat t een jongen is, liet zien op scherm vanuit meerdere hoeken.

5 jaar geleden

Bij mijn 16 weken echo was de kleine volgens de verloskundige duidelijk een jongen, maar vorige week zaterdag bij de 20 weken echo volgens de echoscopiste echt heel duidelijk een meisje. Dat is inderdaad dus even schakelen!! Maar nog steeds heel blij , jongen of meisje, maakt me niets uit! Gelukkig alles tot nu toe goed/gezond. ❤️

5 jaar geleden

Oe, dan ben ik ook benieuwd! Met 13 weken zeiden ze jongen, maar dat vond ik wel ook al wat vroeg om te zeggen😯

5 jaar geleden

Dit lijkt mij echt moeilijk. Ik hoop niet dat het zo bij ons word

5 jaar geleden

Reactie op Linmama

Bij mijn 16 weken echo was de kleine volgens de verloskundige duidelijk een ...
Hebben jullie dan geen niptest?

5 jaar geleden

Ooh 😲 dat is echt even schakelen..

5 jaar geleden

Reactie op brakaw

Jazeker, maar daarbij wordt/ werd niet naar het geslacht gekeken. Althans, niet in Nederland volgens de verloskundige.

5 jaar geleden

Reactie op brakaw

In NL krijg je alleen niptals je 175 euro betaald, maar geen geslachtsbepaling.

5 jaar geleden

Mijn gevoel was heel stek het ene geslacht en bleken toch het andere te zijn, maar nu ga ik toch twijfelen. De 20 nog maar afwachten en dan nog een check

5 jaar geleden

Reactie op brakaw

Ja ik snap niet dat ze dit niet delen in Nederland dna lijkt me duidelijker dan een echo maar hier kijken ze dus nog ‘ouderwets’ ook al wordt de nipt test wel afgenomen.

5 jaar geleden

Reactie op Muri16

Ja ik snap niet dat ze dit niet delen in Nederland dna lijkt me duidelijker ...
Volgens mijn vk is dit om ethische redenen. Schijnen o.a. nogal wat vrouwen de zwangerschap vroegtijdig af te breken wanneer het geslacht niet is wat ze hoopten... persoonlijk snap ik de moeite niet gewoon tot 20 weken te wachten. Hoe belangrijk is het nou eigenlijk of het een jongen of meisje is...

5 jaar geleden

Ohjee dat is even een omschakeling. Hoop dat je niet al te veel gekocht hebt! Bij ons dacht iedereen jongen dus ik ging naar de pretecho met jongen in mn hoofd ik dacht zo veel mensen kunnen het bijna niet fout hebben haha dus toch wel was ook even wennen ondanks dat ik zelf meisje dacht aan het begin vd zwangerschap. Ik heb deze week wel een hoop meer roze/bloemetjes durven kopen beetje op therapeutische wijze misschien Hihi, daarmee weer lekker terug in de meiden stemming gekomen. Bij de echo had ze ook eerst de navelstreng tussen de benen maar na een beetje draaien zei de echoscopiste toch dat het 90% zeker een meid is. En die 10% waren meer voor de vorm dan dat ze echt 10% twijfelde maar ohjee we zullen het zien 30 oktober met 20 weken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Rootje

Volgens mijn vk is dit om ethische redenen. Schijnen o.a. nogal wat vrouwen ...
Die mensen verdienen geen kind 😒 ze verdienen het niet eens om moeder en vader te worden. Ze moeten blij zijn dat ze kinderen kunnen krijgen.

5 jaar geleden

Thnx voor de reacties. Wees niet bang ik ga geen zwangerschap afbreken om het geslacht. En gelukkig ging mijn kast niet vol met blauwe kleding, de babykamer moet nog gemaakt worden... Dus het gaat helemaal goedkomen 💕

5 jaar geleden

Iemand een meiden variant bij de jongensnaam Lezley Ray? Moet nog ff schakelen... Meidennamen zo lastig 😬