21 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mijn echo op 22 juli ben nu 5+5 dus dan ruim 8. En dan bij ruim 11 de tweede. 😊

3 jaar geleden

Heb vorig jaar sept een miskraam gehad, ben nu 5+4 En heb met 5+3 mijn eerste echo gehad omdat ik mij nogal zorgen maakte.. Had de officiële afspraak staan op 14 juli deze staat nu ook gewoon nog gepland

3 jaar geleden

Reactie op Mlouwie

Ik heb mijn echo op 22 juli ben nu 5+5 dus dan ruim 8. En dan bij ruim 11 d ...
Spannend! Dat is fijn volgens mij doen ze het normaal gesproken inderdaad rond de 8 weken... het wachten duurt lang haha!

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Heb vorig jaar sept een miskraam gehad, ben nu 5+4 En heb met 5+3 mijn eers ...
Ah ja ik dus in januari en wil het liefst ook zo snel mogelijk een echo vanwege mijn miskraam... Hoe is jou echo gegaan?

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Heb vorig jaar sept een miskraam gehad, ben nu 5+4 En heb met 5+3 mijn eers ...
14 Juli ben ik precies 7 weken en dan heb ik de volgende weer op 13 augustus

3 jaar geleden

Reactie op MayaMommyToBe

Ah ja ik dus in januari en wil het liefst ook zo snel mogelijk een echo van ...
Echo is goed gegaan. Alleen met 5+3 nog te klein om iets te zien maar dit keer wel een dooierzak in mn vruchtzak dus dat was al positief vorig jaar een lege vruchtzak namelijk

3 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo op 27 juli staan, kon eerder maar wij zijn dan op vakantie de volgende dag heb ik de intake bij de vk.

3 jaar geleden

Gisteren gebeld! Eerste echo 22 juli. Het kon al 8 en 17 juli maar ben te bang door vorige keer mk.

3 jaar geleden

4week en 2 dagen zwanger. Vanwege 3 miskramen .okt19nov19 jan20 Nu de 16juli eerste echo..

3 jaar geleden

Reactie op Ole

4week en 2 dagen zwanger. Vanwege 3 miskramen .okt19nov19 jan20 Nu de 16j ...
Jeetje 3 achter elkaar en zo dicht op elkaar is heftig

3 jaar geleden

Op 20 julie dan ben ik precies 8 weken

3 jaar geleden

Reactie op Sandra1995

Echo is goed gegaan. Alleen met 5+3 nog te klein om iets te zien maar dit k ...
Gelukkig! Spannend allemaal. Ik had vorige keer ook een lege vruchtzak ga toch ook proberen om eerder een echo te krijgen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Ole

4week en 2 dagen zwanger. Vanwege 3 miskramen .okt19nov19 jan20 Nu de 16j ...
Jeetje wat heftig zo achter elkaar... Spannend laat me maar weten hoe het is gegaan 🤗

3 jaar geleden

Reactie op WondersMaart20212022

Gisteren gebeld! Eerste echo 22 juli. Het kon al 8 en 17 juli maar ben te b ...
Heb ik inderdaad ook! Vreselijk gevoel maar probeer het zo snel mogelijk los te laten

3 jaar geleden

Volgens mij kun je bij particuliere echo praktijken een echo kopen vanaf week 6 ☺️

3 jaar geleden

Volgens mij krijg je een extra vroege echo (7/8 weken) bij de verloskundige als je de zwangerschap ervoor een miskraam hebt gehad.

3 jaar geleden

Reactie op LienekeD

Volgens mij krijg je een extra vroege echo (7/8 weken) bij de verloskundige ...
Niet standaard. Vorige keer had ik hem met 8 weken en dat mocht nu ook weer. Maar door de MA van vorig jaar zie ik dat niet zo zitten dus wacht nu tot 10 weken. Heb vorige keer met 8 weken een pracht echo gehad en met de 11 weken echo bleek met 8.4 het hartje gestopt te zijn.

3 jaar geleden

Ik krijg 16 juli mijn eerste echo (vitaliteits echo) ben dan 6+4 weken en een week erna heb ik de intake bij de verloskundige

3 jaar geleden

Hey! Ik heb aanstaande vrijdag (10juli) mijn eerste echo bij de gynaecoloog! Ik ben dan 6+3! Dit in verband met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap van februari dit jaar!

3 jaar geleden

Hee dames, ik heb 20 juli eerste echo dan ben ik 7+1 omdat ik eerder twee miskramen heb gehad