69 Reacties

3 jaar geleden

Wat leuk! Maar met 7 weken kan het toch nog geen 7cm zijn? 馃槻

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

7 mm hoop ik 馃槃 Leuk gefeliciteerd
7 mm zou weer te klein zijn volgens mij.. Ik wordt er gek van dat het overal anders aangegeven staat. Ik ben nu 5 weken en op de ene app staat dat het nu 6 mm is en bijvoorbeeld in de "mijn 9 maanden dagboek" staat 2 mm en weer anders las ik dat het nu nog geen 茅茅n mm is maar wel al een hartje krijgt. 馃槱 Op het begin groeien ze allemaal precies hetzelfde dus waarom zoveel verschil overal? Ik gebruik nu de app zwangerschap+ dat is heel duidelijk en mooi.

3 jaar geleden

Reactie op pucksw

Vandaag echo - 5 weken en 3 dagen
Wauw! Gaaf zeg. Mag ik vragsn waarom je al relatief vroeg de echo had? Mij is verteld dat het pas vanaf 7 weken kan

3 jaar geleden

Reactie op Saartje2021

7 mm zou weer te klein zijn volgens mij.. Ik wordt er gek van dat het overa ...
Die apps laten allemaal wat anders zien. Ik had maandag een echo met 6+5 weken. Onze was 8,3 mm.

3 jaar geleden

Reactie op JustMii

Gefeliciteerd! 馃 Wij hebben de 22e onze 1e echo.
Wij ook! Spannend 馃槏

3 jaar geleden

Prachtig馃槏 ik wilde eerst graag wachten tot de termijnecho. (Was mij ook helemaal niks verteld over de mogelijkheid van een vitaliteitsecho) maar omdat ik de laatste anderhalve week steeds een mini beetje bloedverlies had/heb wil ik niet zo de vakantie in. Vandaag gebeld en kan volgende week vrijdagmiddag terecht, ben dan 7+3 als het goed is. Zo spannend!

3 jaar geleden

Prachtig馃槏 ik wilde eerst graag wachten tot de termijnecho. (Was mij ook he ...
Wat fijn zeg! Ik kan je vertellen dat het erg prettig is, vooral na net horen van het hartje 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Saartje2021

7 mm zou weer te klein zijn volgens mij.. Ik wordt er gek van dat het overa ...
Klopt, deze app heb ik ook! Erg prettig 馃懚馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Saartje2021

Wat leuk! Maar met 7 weken kan het toch nog geen 7cm zijn? 馃槻
Nee klopt, dit was een typfoutje馃槀 het is 7 mm

3 jaar geleden

Reactie op Melliej

Mooie echo! 馃グ
Dankje! 馃

3 jaar geleden

Reactie op Esra93

Wat fijn zeg! Ik kan je vertellen dat het erg prettig is, vooral na net hor ...
Snap ik helemaal, het is ook echt voor mijn gemoedsrust. Mocht wel eerder maar wilde niet het risico nemen dan misschien nog geen hartje te kunnen zien/horen dan zou ik mezelf nog gekker maken. fijn dat bij jou alles goed lijkt馃崁

3 jaar geleden

Gefeliciteerd 馃挋馃挄
Dankjewel!!

3 jaar geleden

Reactie op JustMii

Gefeliciteerd! 馃 Wij hebben de 22e onze 1e echo.
Dankjewel!!

3 jaar geleden

Ik heb gisteravond ook mijn eerste echo gehad met 6+3 weken. Eigenlijk zou ik deze volgende week vrijdag krijgen maar ik had iets bloedverlies en omdat ik al 2 keer een miskraam heb gehad mocht ik eerder langs komen. Gelukkig zag alles er goed uit en een kloppend hartje. 馃グ merk wel dat ik elke keer als ik naar de wc ga wat angstig ben.. wat als er bloed in de wc ligt. Zo vervelend.

3 jaar geleden

Wat fijn zeg gefeliciteerd! Ik moet nog 2 weken wachten... heb echt 0 geduld 馃槀

3 jaar geleden

Wat fijn zeg gefeliciteerd! Ik moet nog 2 weken wachten... heb echt 0 gedul ...
Same! Hahaha

3 jaar geleden

Wat fijn zeg gefeliciteerd! Ik moet nog 2 weken wachten... heb echt 0 gedul ...
Dankjewel! Vraag mij wat, heb ook weinig geduld wat dat betreft.. maar de tijd gaat best snel om. Succes alvast 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Eefie

Ik heb gisteravond ook mijn eerste echo gehad met 6+3 weken. Eigenlijk zou ...
Gelukkig maar. Gefeliciteerd! Dat is idd wel vervelend, begrijp het heel goed dat je dan wat angstig bent..

3 jaar geleden

Dit is mijn echo foto van afgelopen disndag 7+2 toen

3 jaar geleden

Gisteren de eerste echo gehad. Precies volgens de berekeningen 7 +6 馃グ. Foto is erg onduidelijk, want het kleine wondertje liet zich niet echt vastleggen op de foto 馃槄馃槀. Gelukkig wel een goed en sterk hartje zien kloppen. Nu wachten tot 12 augustus voor de 2e echo.