69 Reacties

3 jaar geleden

7 cm of 7 mm 😱

3 jaar geleden

Reactie op tessa0908

7 cm of 7 mm 😱
Ik vermoed 7 MM 😂

3 jaar geleden

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo, nu volgens de berekening 8 weken zwanger van ons 2e kindje. Duurt alleen wel super lang voor het kwart voor 4 is hoor haha. Fijn dat jij je kleintje hebt mogen bewonderen al 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Linem

Gefeliciteerd,, gisteren had ik ook mijneerste echo precies 7weken
Gefeliciteerd!, zou ik mogen vragen hoeveel mm het kindje is 🙈

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen!! Ook ik had vandaag de eerste echo al i.v.m. 2x licht bloedverlies. Het hartje klopt 🥰 Wij zijn super blij! We dachten 6.4 maar de grootte schat ze nu op 6.1 maar kan ze de volgende x beter zien (Nu nog zo klein!) Volgende echo 20 Augustus! Dus nog niet meteen van het ergste uitgaan met een beetje bloedverlies Dames! Ook al is dat lastig natuurlijk..

3 jaar geleden

Reactie op silviawijkmans

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo, nu volgens de berekening 8 weken zwanger ...
Hoe is het gegaan? :)

3 jaar geleden

Yess, ook hier gerust gesteld na bloedverlies. Net een prachtig kloppend hartje gezien en volgens de berekeningen 7+4 weken zwanger.

3 jaar geleden

Hier eerste echo gehad. Dacht 8+1 ,maar ben 7+6. Helemaal happy en alles was goed, hartje klopte ook ♡♡

3 jaar geleden

Reactie op Deb90

Hier eerste echo gehad. Dacht 8+1 ,maar ben 7+6. Helemaal happy en alles wa ...
🥰

3 jaar geleden

Eerste echo met 6 weken! Al een kloppend hartje 😍

3 jaar geleden

7 weken 😍

3 jaar geleden

Eerste echo! Bijna 8 weken! En even positief he dames, als dit goed zit is er nog maar 3% kans dat het fout gaat!

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Eerste echo! Bijna 8 weken! En even positief he dames, als dit goed zit is ...
Wat toevallig. Wij hebben dezelfde verloskundige. Ik was er vanmorgen voor de eerste echo met 8+3 😄

3 jaar geleden

Reactie op Chalie

Wat toevallig. Wij hebben dezelfde verloskundige. Ik was er vanmorgen voor ...
Oh leuk zeg! Ik vind het de beste die er is! Jammer dat ze nu vanwege corona geen hartjes spreekuur hebben, want dat is echt een leuke service die zijn doen!

3 jaar geleden

Eerste echo! Zoveel zenuwen gehad maar alles was perfect. 7 + 2. 11.89 mm klein. Zo blij ❤️

3 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

Eerste echo! Zoveel zenuwen gehad maar alles was perfect. 7 + 2. 11.89 mm ...
Wat grappig! Dan zijn we even ver haha. Ik had vorige week maandag een echo met 6+2 ook 13.03 uitgerekend 😂 alleen de vk zei dat ik nog 1 week of meer vooruit gezet kon worden met de termijnecho omdat het niet klopte met mijn berekening 🙊

3 jaar geleden

Eerste echo 23-7 🥰 4mm groot dus ongeveer 6 wkn geschat, prachtig kloppend hartje gezien en 7 augustus weer mini kijken 😍

3 jaar geleden

Net echo gehad. Kloppend hartje❤

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal. Wij hebben morgen onze eerste echo

3 jaar geleden

Ik mocht vandaag naar de gynaecoloog en ik dacht 8w net maar blijkbaar 8+5! Dat was de grootste verrassing niet.... blijkt dat het er 2 zijn..... dus echo van 2 op 8+5 😍