69 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Linem

Gefeliciteerd,, gisteren had ik ook mijneerste echo precies 7weken
Was de echo inwendig of buikecho?

3 jaar geleden

Reactie op Melissavd

Ik mocht vandaag naar de gynaecoloog en ik dacht 8w net maar blijkbaar 8+5! ...
Wow dubbel gefeliciteerd! Had je voor je gevoel meer klachten/symptomen? Ik denk soms ook dat het er 2 zijn..

3 jaar geleden

Reactie op Annnxx

Wow dubbel gefeliciteerd! Had je voor je gevoel meer klachten/symptomen? I ...
Ja dank u 馃槉 nee totaal geen klachten of symptomen... ik ging al met bang hartje omdat ik helemaal niets voelde. Heb wel al een goed buikje maar ik dacht dat het darmen waren 馃檲 dus voorlopig voel ik me zo fris als een visje. Hopelijk blijft het zo 鈽猴笍 moet wel mijn folium verhogen en extra vitaminen bijnemen maar dat is blijkbaar standaard bij tweeling zwangerschap. Als je snelle uitslag had op je test en je gevoel zit goed dan heb je al veel kans blijkbaar 馃槈 ik duim alvast mee voor je! 馃

3 jaar geleden

Reactie op Melissavd

Ja dank u 馃槉 nee totaal geen klachten of symptomen... ik ging al met bang h ...
Ok茅 dankjewel! Ja gek al die gedachtes en niet iets voelen h猫! Heb 5 aug de echo pas dus nog even volhouden. T zou wel een hele omschakeling zijn hoor. Maar stelt me gerust dat M鈥檔 vriend zelfs een drieling niet erg zouden vinden. Maar ja hij hoeft het er niet uit te persen 馃槄

3 jaar geleden

Haha dat was ook mijn 1e reactie toen mijn vriend zei t komt wel allemaal goed 馃槀 ja dat buikgevoel bij een vrouw dat is iets speciaals h猫 馃槈 nog klein beetje geduld en dan weet je het 馃

3 jaar geleden

Nog ff wachten. Heb 6 augustus mijn 1e echo