38 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Ik zou het toch even afwachten! Met 5 weken kan de vk nog niet veel zien en ...
Oké duidelijk. Merk wel dat ik het spannend vind dan zo lang nog te moeten wachten. Straks is het niet goed en ben ik 9 weken verder. Of maak ik me nu druk om niets?

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Oké! Ik lees hier zoveel dat mensen al wel met 5 weken een echo doen, maar ...
Misschien bloed verlies of miskraam vorige keer. Heb hem zelf bij 7 weken + 6 dagen. Dus bijna 8 weken. Vind juist wel fijn dat er dan zeker een hartje moet kloppen en er iets meer te zien zal zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Misschien bloed verlies of miskraam vorige keer. Heb hem zelf bij 7 weken + ...
Ja dat is waar. Het lijkt nu alleen nog zó ver weg!

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ja dat is waar. Het lijkt nu alleen nog zó ver weg!
Ja vind ik ook hoor, ben ook echt ongeduldig. En vanwege vakanties van werkgever wil ik het hem toch wel snel vertellen. Bij ons zitten alle kinderopvangen nogal snel vol.. maar ben zo bang dat het daarna dan alsnog mis gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Misschien bloed verlies of miskraam vorige keer. Heb hem zelf bij 7 weken + ...
Idd Doperwt ik heb met 7 weken ook om dezelfde reden. Mei klaar miskraam gehad en toen met 6 weken al in spanning 8 weken bleek het fout. Nu liever direct in een keer en niet zoveel spanning 2 weken. Als het niet goed is is het niet goed. 🤞🍀 voor jullie dat het wel allemaal goed verloopt

3 jaar geleden

Reactie op Lieve1983

Idd Doperwt ik heb met 7 weken ook om dezelfde reden. Mei klaar miskraam ge ...
Spannend! En dank je wel!

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ik nu 4+3, ook nog pril dus 🤩 eerste echo 23 juli.. Zooo spannend!
Leuk! Ik ben ook 4+3 en ik heb 24 juli de eerste echo! Echt spannend.

3 jaar geleden

Ik heb ook 6 augustus pas de eerste echo... duurt nog zoooo lang🙈

3 jaar geleden

Reactie op zwangervannummertwee

Ik heb ook 6 augustus pas de eerste echo... duurt nog zoooo lang🙈
Ah ja echt he, nog even geduld... Hoe ver ben je nu?

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Ah ja echt he, nog even geduld... Hoe ver ben je nu?
Ik ben nu 4+3 volgens eigen berekening

3 jaar geleden

Reactie op zwangervannummertwee

Ik ben nu 4+3 volgens eigen berekening
Spannend hoor! Voel je je goed?

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Spannend hoor! Voel je je goed?
Ja ik ben enkel heel erg moe, dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste had ik dat ook zo extreem tot 12 weken. Verder eigelijk niks waar ik last van heb. En jij?😃

3 jaar geleden

Reactie op zwangervannummertwee

Ja ik ben enkel heel erg moe, dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerst ...
Voel me best redelijk. Niet veel vermoeider dan normaal 😁, wel gevoelige borsten en ontzettend opgeblazen gevoel! Heb het idee dat iedereen het aan me ziet 😳

3 jaar geleden

Ik ben nu 4+6 en ik heb 27 Juli mijn eerste echo. Dan ben ik 7+5. Dit zal een echoscopie zijn. Valt dan weinig te zien maar wel het hartje kunnen horen als het goed is. Ik weet niet zeker of dit altijd gebeurt rond de 7 weken, maar ik heb gebeld omdat ik best veel pijn heb en ze wilde me graag geruststellen😁 30 Juli heb ik een intake en 17 Augustus de termijnecho. Dan ben ik 10+5 Ik kan al niet wachten tot de 27e❤️

3 jaar geleden

Reactie op Liva

Voel me best redelijk. Niet veel vermoeider dan normaal 😁, wel gevoelige b ...
Ja dat opgeblazen heb ik ook wel, maar vooral pas in de avond. Dan knellen m’n broeken wat. Heb stiekem al zwangerschap Broeken besteld bij h&m. Ze hadden sale en nu waren ze er nog 🤭😁

3 jaar geleden

Reactie op RAO08

Ik ben nu 4+6 en ik heb 27 Juli mijn eerste echo. Dan ben ik 7+5. Dit zal e ...
Inwendige echo

3 jaar geleden

Ik ben 4+3 27 juli een vroege echo (is standaard en volgens vk gewone echo) en 19 augustus termijnecho. Heb voornamelijk last van een opgeblazen buik en veel honger. Ik tel de dagen tot het de 27e is! 😍