17 Reacties
4 jaar geleden
Je baby is nog te jong om het concept verjaardag überhaupt door te hebben dus ik zou zeggen chill, ontspan. Jurre heeft er niets aan als zijn moeder er helemaal doorheen zit (ik denk dat ze die energie ook voelen).
Onze zoon houdt enorm van buiten zijn dus wij zijn lekker gaan wandelen en 's middags visite.
4 jaar geleden
Reactie op Mamanita
Je baby is nog te jong om het concept verjaardag überhaupt door te hebben d ...
Goed punt haha😅
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Hier zelf ook buikgriep gehad na ons kind. Maar was na 4 dagen weer volledi ...
Vervelend zeg. Gelukkig dat na 4 dagen weer beterde ging.
Oh ja dierentuin dat is zo leuk!
4 jaar geleden
Woensdag zijn we met t gezinnetje naar Mini Mundi geweest. Donderdag met zn drietjes thuis.
Vrijdag zaterdag zondag kwam alle visite, verspreid want papa werkte en zo heb ik mn eigen dochter ook nog gezien ipv alleen rondrennen met koffie en thee.
Was wel blij toen iedereen geweest was.
Er zijn 2 tantes, 1 oom, 2 nichten, 1 neef, 2 achternichtjes en een achterneefje, mijn zus en moeder, twee collega's, haar vriendje van 7 weken ouder en nog 4 vrienden gekomen in totaal 😅
Wel lekker veel cadeaus gescoord hihi 😉

4 jaar geleden
Wij willen ook dierentuin doen.. dat hebben we nog niet gedaan. Mijn dochtertje is vandaag één! Wij gaan het rustig aan doen vandaag en weekend wanneer iedereen kan zijn we met onze familie uit voor een etentje. We hebben eigenlijk ook het terras dan gehuurd voor de hele avond.. dinner, taart en nog wat turkse lekkernijen. Lekker samen gezellig. We zij ook net genezen dat is idd stom. Maar ik zou me helemaal niet druk maken, laat het op je afkomen en zeker ervan genieten. Veel beterschap! X
4 jaar geleden
Reactie op Sorbygirl87
Woensdag zijn we met t gezinnetje naar Mini Mundi geweest. Donderdag met zn ...

Zo je bent er maar druk mee maar wel mooi verdeeld qua dagen haha
4 jaar geleden
Reactie op FatmaB
Wij willen ook dierentuin doen.. dat hebben we nog niet gedaan. Mijn dochte ...
Dankjewel, jullie veel plezier 😊
4 jaar geleden
Wij zijn best een kleine groep (max 10 mensen) en gaan het 2 dagen voor haar verjaardag klein vieren thuis. Taart, zingen, cadeautjes open maken. Meer voor de kinderen zeg maar. Na haar dutje uiteten met z'n allen, dit is meer voor de volwassenen. Op haar verjaardag zelf zien we wel wat we gaan doen. Waarschijnlijk naar een indoor speeltuin, ze vindt de laatste tijd leuk om te klimmen en gezien het maandag is zal het rustig zijn. Wil echt die dag voor ons 3 hebben.
Over dat emotioneel zijn, pfff de tranen vallen al een paar weken. De tijd is zo snel gegaan, waar is mijn kleine baby?😢 Ben bang dat ik die dag het niet droog zal houden.
4 jaar geleden
Reactie op Keysi
Wij zijn best een kleine groep (max 10 mensen) en gaan het 2 dagen voor haa ...
Ja echt hoor, tijd gaat veelste snel 😥
Dat vind ik wel lastig met familie. We hebben een bepaald tijd af moeten spreken. En daar zit ook z'n dutje in. Voelt niet helemaal dat er aan hem gedacht word terwijl het zijn verjaardag is.
Ja de dag zelf met z'n 3tjes heb ik ook veel liever. Zit ook te denken aan indoor speeltuin. Hij is echt super fan van klimmen en bewegen. Veel plezier trouwens😊
4 jaar geleden
Och wat rot dat je er op voorhand al een beetje tegenop ziet zeg! Ik zou vooral niet teveel aan de hand halen.
Wij zijn op de verjaardag zelf naar een kinderboerderij geweest. Lekker kleinschalig en erg geschikt voor die kleintjes. Groot succes!
4 jaar geleden
Och wat rot dat je er op voorhand al een beetje tegenop ziet zeg! Ik zou vo ...
Ja heb wel heel veel zin aan de dag dat hij jarig is. Maar feestje met familie en vrienden eigenlijk niet zo. Ben lichamelijk nog steeds niet hersteld. En morgen moeten we al flink boodschappen doen. Om vrijdag hapjes en lunch dingen te maken. En dan zaterdag en zondag visite enzo. En voor mijn vriend familie moet er altijd lunch of diner bij geserveerd worden. Omdat iedereen van ver komt. Eigelijk beetje reden waarom we nooit onze eigen verjaardag met familie doen 😅
Ben dus bang dat ik te moe ben om dan nog iets leuks te doen met zijn verjaardag zelf waar we lekker met z'n 3tjes zijn. Hopelijk wel en dan gaan we lekker ook naar kinderboerderij of indoor speeltuin. Lekker dichtbij.
4 jaar geleden
Reactie op Lysterious
Ja heb wel heel veel zin aan de dag dat hij jarig is. Maar feestje met fami ...
Kan ik me goed voorstellen! Klinkt ook zonder ziek te zijn geweest als een erg intensief weekend.
Hopelijk valt het mee en hebben jullie genoeg energie om maandag te genieten met z'n drietjes. :)
4 jaar geleden
Kan ik me goed voorstellen! Klinkt ook zonder ziek te zijn geweest als een ...
Haha ja best wel 😆😅 ja hopelijk inderdaad dankje 😊