25 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn met 4 mnd begonnen met de papfles inderdaad met rijstebloem. Ons zoontje heeft ook nauwelijks last gehad van krampen en nu ook niet☺️ Deze heeft hij zo op vind het heerlijk! Staat op de verpakking dat het voor sochtends is.. wij geven het savonds en dan slaapt hij lekker de nacht door.

4 jaar geleden

Mijn dochter had geen last van krampen en heeft dat ook niet gekregen van de rijstebloem. Wij geven het in de avond. Ze sliep wel al goed door maar tot een uur of 6 en met rijstebloem tot een uur of 8

4 jaar geleden

Wij gaven maisbloem en kleine beetje rijstebloem omdat ik toch wel wat dingen had gelezen over rijstebloem

4 jaar geleden

Deze geven wij elke ochtend

4 jaar geleden

Ik lees even mee. Waarom geven jullie rijstebloem eigenlijk? Is dat gewoon omdat het kan of omdat ze dan langer vol zitten of iets anders

4 jaar geleden

Reactie op Juudii

Ik lees even mee. Waarom geven jullie rijstebloem eigenlijk? Is dat gewoon ...
Ik meer met het idee, 'wennen aan de eerste stapjes naar vaster voedsel'.. Qua langer vol doen wij het niet, hij slaapt hij goed door zeg maar.. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Mom-Of-Two-Boys

Ik meer met het idee, 'wennen aan de eerste stapjes naar vaster voedsel'.. ...
Oo op die manier! Ja ik las er wel meer vragen over. Die van mij slaapt ook goed. Komt 1 keer per nacht nog voor de fles.

4 jaar geleden

Reactie op Juudii

Ik lees even mee. Waarom geven jullie rijstebloem eigenlijk? Is dat gewoon ...
Ze zeggen dat het een goede voorbereiding is op uiteindelijk brood eten. Mijn dochter vind het ook gewoon lekker

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag maar hoe maak je zo een fles klaar? Zorgt het ook voor darmkrampjes of verschilt dat echt per kind?

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Misschien een stomme vraag maar hoe maak je zo een fles klaar? Zorgt het oo ...
Ik doe 4 theelepels door de flesvoeding heen

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Misschien een stomme vraag maar hoe maak je zo een fles klaar? Zorgt het oo ...
Goeie vraag!! Bedacht ik mij ook ineens.. Want op deze verpakking staat 200 cc met 3 eetlepels. Ons zoontje drinkt 500 + 5 scheppen (soms nog niet eens leeg) 🙈 dus ik dacht.. Kan ik ook beginnen met dan die 150 cc flesvoeding en dan 1 eetlepel ofzo 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Mary-lou1990

Ik doe 4 theelepels door de flesvoeding heen
Ah theelepel, dat klinkt al wat minder dan een eetlepel. Hoeveel cc melk doe jij er dan in?

4 jaar geleden

Ah theelepel, dat klinkt al wat minder dan een eetlepel. Hoeveel cc melk do ...
Ze krijgt voor de nacht dan 200+7 en daar doe ik dan 4 theelepels door eerst kreeg ze 180+6 toen deed ik er 3. Anders wordt het zo dik

4 jaar geleden

Reactie op Mary-lou1990

Ze krijgt voor de nacht dan 200+7 en daar doe ik dan 4 theelepels door eers ...
Thnx.. Dan begin ik met 150+5 en dan met 1 a 2 theelepels. Nee idd, dat leek mij dan ook al gauw te dik. Hele plump op de maag ineens..

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag, maar waarom geven jullie dit? Ik geef gewoon Nutrilon aan mijn zoontje en om 11h eet hij vaste voeding. Is dit iets dat aangeraden wordt?

4 jaar geleden

Reactie op MommyofA

Misschien een stomme vraag, maar waarom geven jullie dit? Ik geef gewoon N ...
De eerste maanden drinkt je baby alleen maar melk, of dat nou moedermelk is of kunstvoeding. Als je baby vier maanden oud is, mag je stap voor stap beginnen met het aanbieden van vaste voeding. Zo kan je baby langzaam wennen aan nieuwe smaken en structuren. Het aanbieden van vaste voeding kan in de vorm van oefenhapjes zoals gepureerde groenten of fruit, maar je kunt vanaf vier maanden ook pap geven aan je baby.

4 jaar geleden

Reactie op Babygirlorboy123

De eerste maanden drinkt je baby alleen maar melk, of dat nou moedermelk is ...

4 jaar geleden

Welke speen gebruiken jullie voor de pap? We hebben een dr Brown fles.. Wil vandaag even nieuwe speentjes kopen, ook voor de pap 😉

4 jaar geleden

Welke speen gebruiken jullie voor de pap? We hebben een dr Brown fles.. Wil ...
Ik gebruik difrax m voor de pap

4 jaar geleden

Reactie op Mary-lou1990

Ik gebruik difrax m voor de pap
Oké, wij hebben hier difrax 1.2.3 speen (vanaf 3 mnd) maar die accepteert hij niet.. 🙈 Dan misschien maar gwn dr Brown speen en dan voor de pap een maatje groter zodat het er goed doorheen wil.. 🤷🏻‍♀️