46 Reacties

3 jaar geleden

Spannend meis! Sterkte nog met de laatste uurtjes🍀!

3 jaar geleden

Herkenbaar! Super vervelend hè! Ik snap je zorgen. Ik heb ook bloedverlies. Dat je denkt... Is m'n bloed niet een keer op... Volgende week donderdag echo (8+3). Bij 6+3 was er een kloppend hartje. Dat bericht geeft me houvast. Ik vertrouw mijn lijf, ik vertrouw dat het goed komt. Maar vind het zeker spannend. Wat mij ook sterk(er) maakte, ik kán zwanger worden, dat vind ik ook een super fijne gedachte. Heel veel succes en sterkte morgen! Heb vertrouwen 🤞

3 jaar geleden

Succes & houd je ons even op de hoogte ?

3 jaar geleden

Ik heb ook al 3 weken bloedverlies. Roze/bruin en zelfs rood. Heb ondertussen in de laatste 2 weken al 3 echo’s gehad en is telkens in orde. Hoewel ik nooit gerust ben telkens ik bloed zie... Onverklaarbare reden en kan gedurende de hele zwangerschap zijn zei de gynaecoloog. Ben nu 8 weken en 2 dagen en heb volgende week maandag terug echo. Succes!

3 jaar geleden

Ohh dat is zeker zenuwslopend! Veel succes morgen! Ik hoop op het beste voor je 🍀 laat je het morgen weten?

3 jaar geleden

Reactie op mfb117

Spannend meis! Sterkte nog met de laatste uurtjes🍀!
Dankjewel❤️

3 jaar geleden

Herkenbaar! Super vervelend hè! Ik snap je zorgen. Ik heb ook bloedverlies. ...
Echt moeilijk he. Mooi dat je zo kan vertrouwen in je lijf, ik vind dat dus nog best lastig! Vandaag neemt t bloedverlies precies weer toe....daar wordt ik dan weer zo bang van. Alleen ik heb totaal geen kramp of pijn dus ergens denk ik dan dat is nog postief☺️ Dankjewel hoor ❤️jij ook sterkte en hopen op n goede echo volgende week!!

3 jaar geleden

Reactie op Tamara1708

Succes & houd je ons even op de hoogte ?
Dankje, doe ik zeker!

3 jaar geleden

Reactie op lilou23

Ik heb ook al 3 weken bloedverlies. Roze/bruin en zelfs rood. Heb ondertuss ...
Bizar joh, hopelijk gaat het bij jou ook goed!! Dankje!

3 jaar geleden

Reactie op Melliej

Ohh dat is zeker zenuwslopend! Veel succes morgen! Ik hoop op het beste voo ...
Dankjewel!!! Ik laat het weten!!

3 jaar geleden

Reactie op AnnaLi

Echt moeilijk he. Mooi dat je zo kan vertrouwen in je lijf, ik vind dat dus ...
Gelukkig dat je geen pijn en kramp hebt 👍 dat zijn signalen om de VK weer te bellen. Hou vol, je kunt het 👍👍 En jij ook dankjewel 😊

3 jaar geleden

Reactie op AnnaLi

Bizar joh, hopelijk gaat het bij jou ook goed!! Dankje!
Idd, zolang het er niet uitstroomt of je erge buikkrampen hebt, moet je je blijkbaar niet ongerust maken... maar het went toch niet!

3 jaar geleden

Reactie op lilou23

Idd, zolang het er niet uitstroomt of je erge buikkrampen hebt, moet je je ...
Nee precies het went niet! Het is echt altijd maar een paar druppels per toiletbezoek. En dan lijkt het meer verdund bloed dan puur zeg maar🙈 ik was vandaag wel flink aan het schoonmaken geweest boven, de badkamer enzo. Ik vraag me dan af of er niet een wondje is wat open springt bij inspanning.. Ik hoop dat ze dat morgen kan zien..dan heeft het verder niks met de kleine uk te maken

3 jaar geleden

Dan is het helemaal spangend als je bloedverlies hebt gehad zeg pfff gelukkig is het morgen al. Succes

3 jaar geleden

Dan is het helemaal spangend als je bloedverlies hebt gehad zeg pfff gelukk ...
Dankjewel ❤️

3 jaar geleden

Lieve meiden ik ga jullie verlaten. Helaas was de echo niet goed, het hartje is gestopt waarschijnlijk net na de vorige echo. Erg verdrietig, ik hoop nu dat de miskraam vanzelf in gang wordt gezet door mn lijf... Het ga jullie goed, veel liefs

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! 😘🍀✨

3 jaar geleden

Reactie op AnnaLi

Lieve meiden ik ga jullie verlaten. Helaas was de echo niet goed, het hartj ...
Jeetje wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte.. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op AnnaLi

Lieve meiden ik ga jullie verlaten. Helaas was de echo niet goed, het hartj ...
Wat verdrietig, heel veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Annali, veel sterkte 🥀🥀